Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon GO i My Prime
Autor Wiadomość
Ma 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 484
Wysłany: 28-04-2017, 15:20   

swordfish napisał/a:
Co powoduje, że w Horizon Go brakuje BBC HD (pozostałe kanały z paczki BBC są) czy brak MTV Live HD (pozostałe kanały z paczki MTV są)? Tak samo brakuje Mezzo Live HD, a jest zwykłe Mezzo. Tak samo okrojona paczka Filmbox (brak Filmbox Arthouse).

A jest możliwe, że w paczce HGo nie ma TVN? Wchodzę w listę stacji to mam, a jak włączam Oglądaj TV to nie ma :shock:
 
 
djdred 
easy master

Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 39
Wysłany: 28-04-2017, 15:27   

Nie ma TVN i Polsat. Przynajmniej a tak mam od prawie roku jak używam.
 
 
Ma 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 484
Wysłany: 28-04-2017, 15:36   

Chyba, że tak, więc trochę niekonsekwentnie w aplikacji w ustawieniach widnieje i wprowadza w błąd...
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 28-04-2017, 17:11   

PtaszekD napisał/a:
Czy działa u Was na aplikacji i na www Horizon Go? Bo już nie wiem czy to u mnie coś,. czy ogólnie. Od wczoraj rana dupa.
A ja Was zaskoczę... U mnie działa zarówno przez aplikację jak i przez stronę...
BTW: Zauważyliście, że jest opóźnienie w transmisji programu oglądanego przez aplikację w stosunku do tego samego programu oglądanego przez stronę? :shock: Taka ciekawostka...

[ Dodano: 28-04-2017, 17:15 ]
Ma napisał/a:
A jest możliwe, że w paczce HGo nie ma TVN? Wchodzę w listę stacji to mam, a jak włączam Oglądaj TV to nie ma :shock:
W aplikacji, w USTAWIENIACH pod MOJE KANAŁY TV masz wszystkie kanały. Obok nazwy kanały jest napis LIVE. Te kanały możesz oglądać po wybraniu OGLĄDAJ TV. Tutaj jest zamieszczony m.in. wykaz kanałów dostępnych przez Horizon GO.

[ Dodano: 28-04-2017, 17:21 ]
swordfish napisał/a:
Co powoduje, że w Horizon Go brakuje BBC HD (pozostałe kanały z paczki BBC są) czy brak MTV Live HD (pozostałe kanały z paczki MTV są)? Tak samo brakuje Mezzo Live HD, a jest zwykłe Mezzo. Tak samo okrojona paczka Filmbox (brak Filmbox Arthouse).
Pewnie to samo co sprawia, że np. przez Horizon GO nie ma Polsatu, a są np. Polsaty Sport. Tak samo z TVN. Zgaduję, że chodzi o umowę pomiędzy UPC a nadawcą, jakkolwiek by to z naszego poziomu dziwacznie i nielogicznie nie wyglądało... Ja tego nie rozumiem. Tak samo jak nie rozumiem, że w Replay TV z poziomu dekodera działa przewijanie na Eurosportach a nie działa przewijanie z poziomu aplikacji Horizon GO... :evil:
 
 
djdred 
easy master

Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 39
Wysłany: 28-04-2017, 19:50   

Mi już też działa przez www, jeszcze nie wiem jak na TVboxie
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 29-04-2017, 20:53   

djdred napisał/a:
Mi już też działa przez www, jeszcze nie wiem jak na TVboxie
A tymczasem chyba padło zdalne nagrywanie na Horizonie przez aplikację Horizon GO. :evil: Przynajmniej u mnie, trzy dzisiaj zdalnie zaplanowane nagrania poszły się... :evil: Figurują w "Zaplanowanych nagraniach" z informacją: "Nagranie nie powiodło się".
Ustawiałem nagrania dzisiaj około południa i próbowałem przed chwilą. U Was też nie działa zdalne nagrywanie?
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 629
Skąd: 3City
Wysłany: 04-05-2017, 13:19   

Zdalne nagrywanie działa. Problem był pod koniec kwietnia. warunek- tryb zasilania co najmniej standard, a najlepiej szybki.
_________________
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 04-05-2017, 17:56   

swat997 napisał/a:
Zdalne nagrywanie działa. Problem był pod koniec kwietnia. warunek- tryb zasilania co najmniej standard, a najlepiej szybki.
Dzięki za info. U mnie w dalszym ciągu problem występuje. Aktualnie nagrywanie zdalne dla Horizona działa "selektywnie"... Jedną pozycję nagra, a inną nie, pomimo trybu uruchamiania: szybki, ustawionego od zarania dziejów... Niemniej dowiedziałem się, że problem jest UPC znany i pracują nad jego rozwiązaniem.
 
 
Marsallah 
classic master

Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 150
Skąd: W-wa
Wysłany: 05-05-2017, 12:15   

A jak programujecie zdalne nagrywanie (ze strony www, nie przez aplikację), dostajecie potwierdzenie zaplanowania nagrania?

Bo ja kiedyś takie potwierdzenie dostawałem (sygnalizowane także zieloną ikoną), a obecnie pojawia się jedynie komunikat, że zlecenie nagrania zostało wysłane i mam upewnić się, że dekoder jest włączany/w trybie czuwania (do tego czerwona ikona z krzyżykiem). Nie zmieniałem w międzyczasie niczego w ustawieniach boksa.
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 06-05-2017, 12:50   

Marsallah napisał/a:
A jak programujecie zdalne nagrywanie (ze strony www, nie przez aplikację), dostajecie potwierdzenie zaplanowania nagrania?
Dla Mediaboxa - tak: "Nagranie zostało zaplanowane".
Dla Horizona - nie: "Zlecenie nagrania zostało wysłane. Upewnij się, że..."
Sprawdzane wczoraj wieczorem z poziomu Horizon GO przez stronę.
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 629
Skąd: 3City
Wysłany: 06-05-2017, 12:50   

Jak widać trzeba liczyć na szczęście :mrgreen:
_________________
 
 
Bebenbob 
Klikacz

Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 1
Wysłany: 26-05-2017, 22:22   

Może komuś pomogę.. Jeśli ktoś potrzebuje używać tabletu/smartfona na androidzie podpiętego do TV poprzez kabel mhl, musi zainstalować starą wersję aplikacji w wersji 2.3.3.
 
 
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25-06-2017, 19:13   

Czy na kanale Polsat Sport News jest wszystko OK z dźwiękiem czy jest taki jakiś strasznie dziwny (ale tylko w Horizon GO)?
_________________
 
 
Ludek 
easy master

Dołączyła: 09 Lut 2017
Posty: 39
Wysłany: 26-06-2017, 23:20   

Czy da się zmienić wersję językową filmu?

Wybieram film w "na żądanie". Pokazuje mi, że dźwięk jest w wersji PL i np. DE. Da się obejrzeć w DE?

EDIT:
W ustawieniach zmieniłam język. Trzeba zmienić na ten, który podany jest przy filmie. Jeśli zmieni się na oryginalny, to mamy po polsku.
_________________
 
 
Cari 
easy master

Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-06-2017, 23:32   

A ja mam inny problem - czy ktoś z Was ma informacje, że zniknęła opcja zdalnego planowania nagrania? Ja jej nie mam ani przez aplikację ani przez stronę horizon.tv.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: