Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon GO i My Prime
Autor Wiadomość
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2015, 13:02   

mikrobit napisał/a:

O wadach dekodera nie będę się rozpisywał bo miejsca mało i to nie ten wątek :)

ależ proszę pisz jak najwięcej - w tym temacie najlepiej to cenne informacje dla nas potencjalnych chętnych na to "cudo"
http://forum.mediaswiat.p...p=146532#146532
 
 
hamis 
Klikacz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 7
Wysłany: 03-02-2015, 09:37   

Ja również mam od wczoraj WRUXX z pakietem TV MAX HD PVR + FB120 + telefon, ale nie mam dostępu do Horizon Go.
Czy ta usługa powinna być darmowa przy takim pakiecie czy jednak trzeba płacić te 5zł miesięcznie? Jest to określone w jakimś aktualnym regulaminie?
 
 
vezimir 
light master

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 108
Skąd: Tychy
Wysłany: 03-02-2015, 10:00   

W rewiach jest różnie, ale przy trzech usługach z Max Extra raczej masz Horizon GO bezpłatnie. Pamiętaj natomiast, że aktywacja trwa do 48h od zmiany usług.
_________________
 
 
anu 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 172
Wysłany: 03-02-2015, 10:21   

Może to zależy od dnia aktywacji? Mi tam horizon działał i działa przy nowej umowie, odziedziczyłem go i nie miałem w potwierdzeniu nowych usług. Aktywowałem go tuż po wprowadzeniu usługi. Upc czasami rozróżnia usługi w zależności od daty aktywacji. Pytanie, czy osoby mające kłopoty, w przeszłości miały aktywowany horizon i miały trzy usługi z tv max, czy wraz z nową umową było podwyższenie usług?

Horizon był ma pewno gratis przy statych umowach 3xz max. i w moim przypadku był potraktowany jako spadek. Niekoniecznie obowiązuje to przy świeżych aktywacjach.
 
 
hamis 
Klikacz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 7
Wysłany: 03-02-2015, 11:03   

Dzis wskoczyla mozliwosc zdalnego nagrywania przez Horizon, ale ogladac nie da rady. Poczekam jeszcze ze dwa dni i najwyzej zadzwonie i sie dowiem na nieszczesnej infolinii...

Wczesniej mialem tylko internet, dopiero teraz wszedlem na pakiet 3 uslug...
 
 
Delta 
light master

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Wysłany: 03-02-2015, 12:39   

A mi dziś zarówno www jak i Aplikacja w androidzie wywala komunikaty że nie da rady zaplanować nagrywania z powodu nieznanego błędu oprogramowania dekodera (MOże mi złodzieje mieszkanie obrobili rano....)
 
 
eLO 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 227
Wysłany: 03-02-2015, 14:01   

Delta napisał/a:
A mi dziś zarówno www jak i Aplikacja w androidzie wywala komunikaty że nie da rady zaplanować nagrywania z powodu nieznanego błędu oprogramowania dekodera


Miałem tak samo (prawie, u mnie błąd dotyczył niezgodności programowej) wczoraj. Myślałem, że to przez to, że akurat dekoder był w trybie awaryjnym, ale okazało się, że w trybie online było to samo. Przed chwilą o dziwo udało się testowo zaprogramować nagrania zarówno z androida jak i z www.

EDIT:
To, że nie odmówił zaprogramowania nie oznacza, że nagra :D Sprawdzę jak wrócę do domu

Pozdrawiam
 
 
comer 
light master

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 116
Wysłany: 03-02-2015, 14:29   

W poprzednim swoim poście opisywałem brak Horizon GO przy 3 usługach i to co mi odpisali na reklamacje oraz co zrobić by aktywować. Dziś dostałem info na maila o zamówionej usłudze Horizon Go z opłatą abonamentową 5zł. WTF, to jest już szczyt nic nie zamawiałem ani nie aktywowałem ocb :/. Zobaczymy co będzie na rachunku, jak tak to posypią się reklamacje :[
 
 
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-02-2015, 14:36   

comer napisał/a:
W poprzednim swoim poście opisywałem brak Horizon GO przy 3 usługach i to co mi odpisali na reklamacje oraz co zrobić by aktywować. Dziś dostałem info na maila o zamówionej usłudze Horizon Go z opłatą abonamentową 5zł. WTF, to jest już szczyt nic nie zamawiałem ani nie aktywowałem ocb :/. Zobaczymy co będzie na rachunku, jak tak to posypią się reklamacje :[


U mnie było tak samo.
Pisz ,dzwoń do nich , mnie też kilka dni zajęło odkręcenie tego.
_________________
 
 
eLO 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 227
Wysłany: 03-02-2015, 18:15   

Delta napisał/a:


Sprawdziłem. Nagrało się. Wczoraj to musiała być jakaś chwilowa awaria.

Pozdrawiam
_________________
 
 
matulec 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 639
Wysłany: 04-02-2015, 16:23   

Od dziś w Horizon GO zniknęły loga stacji nadających w SD a mających odpowiedniki w HD, jednak nadal są w SD nadawane. I mobilna wersja Horizon GO od rana mocno się tnie, że nie da się oglądać.
 
 
eLO 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 227
Wysłany: 04-02-2015, 17:04   

matulec napisał/a:
Od dziś w Horizon GO zniknęły loga stacji nadających w SD a mających odpowiedniki w HD


Dla użytkowników dekodera Horizon od początku stycznia, przez co nie można było ich oglądać na mobilach i www. Wczoraj wieczorem to naprawili i pewnie zniknęły również dla pozostałych użytkowników.

matulec napisał/a:
mobilna wersja Horizon GO od rana mocno się tnie, że nie da się oglądać.


Przed południem oglądałem ponad godzinę Eurosport 2 i było OK. Tzn. na samym początku, po kilkunastu sekundach mnie wywaliło, ale po wznowieniu oglądałem bez przerw do końca programu.
_________________
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-02-2015, 13:44   

eLO napisał/a:
matulec napisał/a:
Od dziś w Horizon GO zniknęły loga stacji nadających w SD a mających odpowiedniki w HD

no tak ale stream idzie kanalu SD to po co te oznaczenia ze HD dziwne
  stivi
 
eLO 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 227
Wysłany: 05-02-2015, 14:09   

stivi napisał/a:
po co te oznaczenia ze HD

To tylko ikonka, równie dobrze mogliby dać obrazki kwiatków, ptaszków :)
Fakt faktem, że i ja dałem się nabrać na to HD. Zanim nie sprawdziłem jakości streamu :)
Może liczą na to, że ktoś zobaczy i pójdzie fama w Polskę, że UPC streamuje w HD :D
_________________
 
 
adiols 
Klikacz

Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 12
Wysłany: 05-02-2015, 22:23   

W niedziele dzwonilem do bok w celu włączenia horizon go, dziś zadzwonilem ponownie bo usługa nie została włączona w 48h. Dziś telefon po 18, PAN 10min potrzymal na słuchawce i stwierdził ze juz włączył. Ale nadal w moim UPC brak info ze posiadamy taka usługę i wybierając "oglądaj TV" w aplikacji na tablecie dalej komunikat ze nie posiadaam pakietu aby to oglądać. Czy ktoś wie o comchodzi?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,65 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: