Horizon GO i My Prime |
Autor |
Wiadomość |
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2015, 13:02
|
|
|
mikrobit napisał/a: |
O wadach dekodera nie będę się rozpisywał bo miejsca mało i to nie ten wątek |
ależ proszę pisz jak najwięcej - w tym temacie najlepiej to cenne informacje dla nas potencjalnych chętnych na to "cudo"
http://forum.mediaswiat.p...p=146532#146532 |
|
|
|
|
hamis
Klikacz
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 7
|
Wysłany: 03-02-2015, 09:37
|
|
|
Ja również mam od wczoraj WRUXX z pakietem TV MAX HD PVR + FB120 + telefon, ale nie mam dostępu do Horizon Go.
Czy ta usługa powinna być darmowa przy takim pakiecie czy jednak trzeba płacić te 5zł miesięcznie? Jest to określone w jakimś aktualnym regulaminie? |
|
|
|
|
vezimir
light master
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 108 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03-02-2015, 10:00
|
|
|
W rewiach jest różnie, ale przy trzech usługach z Max Extra raczej masz Horizon GO bezpłatnie. Pamiętaj natomiast, że aktywacja trwa do 48h od zmiany usług. |
_________________
|
|
|
|
|
anu
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 172
|
Wysłany: 03-02-2015, 10:21
|
|
|
Może to zależy od dnia aktywacji? Mi tam horizon działał i działa przy nowej umowie, odziedziczyłem go i nie miałem w potwierdzeniu nowych usług. Aktywowałem go tuż po wprowadzeniu usługi. Upc czasami rozróżnia usługi w zależności od daty aktywacji. Pytanie, czy osoby mające kłopoty, w przeszłości miały aktywowany horizon i miały trzy usługi z tv max, czy wraz z nową umową było podwyższenie usług?
Horizon był ma pewno gratis przy statych umowach 3xz max. i w moim przypadku był potraktowany jako spadek. Niekoniecznie obowiązuje to przy świeżych aktywacjach. |
|
|
|
|
hamis
Klikacz
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 7
|
Wysłany: 03-02-2015, 11:03
|
|
|
Dzis wskoczyla mozliwosc zdalnego nagrywania przez Horizon, ale ogladac nie da rady. Poczekam jeszcze ze dwa dni i najwyzej zadzwonie i sie dowiem na nieszczesnej infolinii...
Wczesniej mialem tylko internet, dopiero teraz wszedlem na pakiet 3 uslug... |
|
|
|
|
Delta
light master
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 111
|
Wysłany: 03-02-2015, 12:39
|
|
|
A mi dziś zarówno www jak i Aplikacja w androidzie wywala komunikaty że nie da rady zaplanować nagrywania z powodu nieznanego błędu oprogramowania dekodera (MOże mi złodzieje mieszkanie obrobili rano....) |
|
|
|
|
eLO
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 227
|
Wysłany: 03-02-2015, 14:01
|
|
|
Delta napisał/a: | A mi dziś zarówno www jak i Aplikacja w androidzie wywala komunikaty że nie da rady zaplanować nagrywania z powodu nieznanego błędu oprogramowania dekodera |
Miałem tak samo (prawie, u mnie błąd dotyczył niezgodności programowej) wczoraj. Myślałem, że to przez to, że akurat dekoder był w trybie awaryjnym, ale okazało się, że w trybie online było to samo. Przed chwilą o dziwo udało się testowo zaprogramować nagrania zarówno z androida jak i z www.
EDIT:
To, że nie odmówił zaprogramowania nie oznacza, że nagra Sprawdzę jak wrócę do domu
Pozdrawiam |
|
|
|
|
comer
light master
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 116
|
Wysłany: 03-02-2015, 14:29
|
|
|
W poprzednim swoim poście opisywałem brak Horizon GO przy 3 usługach i to co mi odpisali na reklamacje oraz co zrobić by aktywować. Dziś dostałem info na maila o zamówionej usłudze Horizon Go z opłatą abonamentową 5zł. WTF, to jest już szczyt nic nie zamawiałem ani nie aktywowałem ocb :/. Zobaczymy co będzie na rachunku, jak tak to posypią się reklamacje :[ |
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-02-2015, 14:36
|
|
|
comer napisał/a: | W poprzednim swoim poście opisywałem brak Horizon GO przy 3 usługach i to co mi odpisali na reklamacje oraz co zrobić by aktywować. Dziś dostałem info na maila o zamówionej usłudze Horizon Go z opłatą abonamentową 5zł. WTF, to jest już szczyt nic nie zamawiałem ani nie aktywowałem ocb :/. Zobaczymy co będzie na rachunku, jak tak to posypią się reklamacje :[ |
U mnie było tak samo.
Pisz ,dzwoń do nich , mnie też kilka dni zajęło odkręcenie tego. |
_________________
|
|
|
|
|
eLO
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 227
|
Wysłany: 03-02-2015, 18:15
|
|
|
Sprawdziłem. Nagrało się. Wczoraj to musiała być jakaś chwilowa awaria.
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
matulec
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 639
|
Wysłany: 04-02-2015, 16:23
|
|
|
Od dziś w Horizon GO zniknęły loga stacji nadających w SD a mających odpowiedniki w HD, jednak nadal są w SD nadawane. I mobilna wersja Horizon GO od rana mocno się tnie, że nie da się oglądać. |
|
|
|
|
eLO
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 227
|
Wysłany: 04-02-2015, 17:04
|
|
|
matulec napisał/a: | Od dziś w Horizon GO zniknęły loga stacji nadających w SD a mających odpowiedniki w HD |
Dla użytkowników dekodera Horizon od początku stycznia, przez co nie można było ich oglądać na mobilach i www. Wczoraj wieczorem to naprawili i pewnie zniknęły również dla pozostałych użytkowników.
matulec napisał/a: | mobilna wersja Horizon GO od rana mocno się tnie, że nie da się oglądać. |
Przed południem oglądałem ponad godzinę Eurosport 2 i było OK. Tzn. na samym początku, po kilkunastu sekundach mnie wywaliło, ale po wznowieniu oglądałem bez przerw do końca programu. |
_________________
|
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-02-2015, 13:44
|
|
|
eLO napisał/a: | matulec napisał/a:
Od dziś w Horizon GO zniknęły loga stacji nadających w SD a mających odpowiedniki w HD |
no tak ale stream idzie kanalu SD to po co te oznaczenia ze HD dziwne |
|
|
|
|
eLO
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 227
|
Wysłany: 05-02-2015, 14:09
|
|
|
stivi napisał/a: | po co te oznaczenia ze HD |
To tylko ikonka, równie dobrze mogliby dać obrazki kwiatków, ptaszków
Fakt faktem, że i ja dałem się nabrać na to HD. Zanim nie sprawdziłem jakości streamu
Może liczą na to, że ktoś zobaczy i pójdzie fama w Polskę, że UPC streamuje w HD |
_________________
|
|
|
|
|
adiols
Klikacz
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 12
|
Wysłany: 05-02-2015, 22:23
|
|
|
W niedziele dzwonilem do bok w celu włączenia horizon go, dziś zadzwonilem ponownie bo usługa nie została włączona w 48h. Dziś telefon po 18, PAN 10min potrzymal na słuchawce i stwierdził ze juz włączył. Ale nadal w moim UPC brak info ze posiadamy taka usługę i wybierając "oglądaj TV" w aplikacji na tablecie dalej komunikat ze nie posiadaam pakietu aby to oglądać. Czy ktoś wie o comchodzi? |
|
|
|
|
|