Horizon GO i My Prime |
Autor |
Wiadomość |
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-01-2015, 21:48
|
|
|
to i ja sie podepne z pytaniem ja mam overmaxa basecore rowniez apka w sklepie nie jest widoczna , wgralem plik z pendrive i zainstalowalo sie bez problemow , udalo mi sie zalogowac widze swoje dekodery ale niestety opcja ogladaj TV kuleje tzn po okolo 5 sek obraz staje natomiast dzwiek idzie dalek ok , androd 4.1.1 wszelkie inne filmy i streamy z innych stron czy YT chodza bez problemu . moze jakas rada ???
dzieki |
|
|
|
|
myes
Klikacz
Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 11 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 19-01-2015, 22:10
|
|
|
Jak na razie to tylko zainstalowałem aplikację i mogę przeglądać program tv. Horizon GO będę miał od środy i wtedy się dowiem czy da się oglądać kanały na żywo. |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-01-2015, 08:11
|
|
|
myes napisał/a: | Jak na razie to tylko zainstalowałem aplikację i mogę przeglądać program tv. Horizon GO będę miał od środy i wtedy się dowiem czy da się oglądać kanały na żywo. |
Z opini w sklepie googla wynika ze na overmaxach jakos to nie chce dzialac , daj znac w srode
Pozdro |
|
|
|
|
komo
light master
Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 131 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: 20-01-2015, 10:34
|
|
|
wacie72 napisał/a: | Wcześniej osoby posiadające 3 usługi mogły za darmo korzystać z tej aplikacji , rozumiem że teraz ona dla wszystkich będzie płatna ? |
Ja nową umowe mam tez z 13.01 na 3 usługi jak wczesniej miałem i nic się nie zmieniło, czyli działa.
Przy finalizowaniu pytałem i gościu potwierdził ze dalej jest za darmo.
Poczekamy do nowej faktury |
_________________
|
|
|
|
|
anu
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 172
|
Wysłany: 21-01-2015, 23:31
|
|
|
Z ciekawości zapytam, bo nie mam tzw. smart tv. Horizon go da się zainstalować na takim telewizorze. Jeśli tak, to jak jest z jakością na dużym ekranie? |
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-01-2015, 13:41
|
|
|
komo napisał/a: | wacie72 napisał/a: | Wcześniej osoby posiadające 3 usługi mogły za darmo korzystać z tej aplikacji , rozumiem że teraz ona dla wszystkich będzie płatna ? |
Ja nową umowe mam tez z 13.01 na 3 usługi jak wczesniej miałem i nic się nie zmieniło, czyli działa.
Przy finalizowaniu pytałem i gościu potwierdził ze dalej jest za darmo.
Poczekamy do nowej faktury |
Jest za darmo , dodzwoniłem się do nich i mi konsultant potwierdził że powinienem mieć tą usługę , ktoś ją przez przypadek rozłączył. Ma być aktywna do 24h , zobaczymy. |
_________________
|
|
|
|
|
myes
Klikacz
Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 11 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 23-01-2015, 15:35
|
|
|
stivi napisał/a: | myes napisał/a: | Jak na razie to tylko zainstalowałem aplikację i mogę przeglądać program tv. Horizon GO będę miał od środy i wtedy się dowiem czy da się oglądać kanały na żywo. |
Z opini w sklepie googla wynika ze na overmaxach jakos to nie chce dzialac , daj znac w srode
Pozdro |
Instalator z nowym dekoderm Horizon był w środę, ale usługę Horizon GO włączono mi dzisiaj. Sprawdzałem na tablecie OverMax i działa bez problemu. |
|
|
|
|
backlit
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 427 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 23-01-2015, 15:44
|
|
|
Ja mam android box-a przy TV 50 cali i tragedii nie ma. |
|
|
|
|
comer
light master
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 116
|
Wysłany: 02-02-2015, 09:53
|
|
|
wacie72 napisał/a: | Witam.
Podepnę się pod ten temat.
Posiadam trzy usługi od "zawsze" . 13 stycznia udało mi się przejść na WRU XX a dziś zauważyłem brak możliwości korzystania z aplikacji Horizon Go . Aplikacja działa ale pojawia się komunikat że mój pakiet nie pozwala na oglądanie tv. Widzę że od 15 stycznia jest nowy regulamin korzystania z aplikacji Horizon ale czy on powinien "kasować" wszystkie wcześniejsze umowy ? Czy Wam też zablokowano możliwość oglądania np: na smartfonie ?
Wcześniej osoby posiadające 3 usługi mogły za darmo korzystać z tej aplikacji , rozumiem że teraz ona dla wszystkich będzie płatna ?
Pozdrawiam. |
I ja również mam 3 usługi z tv max i nie posiadam dostępu do Horizon Go. Oto co mi odpisali:
"Szanowny Panie,
nawiązując do otrzymanego zgłoszenia wyjaśniam, że wybrana promocja nie warunkuje bezpłatnego dostępu do Horizon GO. Koszt abonamentu za niniejszą usługę wynosi 5,00 zł miesięcznie.
Jeżeli jest Pan zainteresowany usługą, zachęcam do zamówienia Horizon Go na stronie http://www.upc.pl/telewizja/horizon-go/ lub telefonicznie pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).
Mam nadzieję, że przyjmie Pan powyższe wyjaśnienie.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, zachęcam do ponownego skorzystania z formularza dostępnego na stronie www.upc.pl/kontakt." |
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-02-2015, 10:09
|
|
|
Może to śmieszna kwota ale ja "walczyłem" o to by nie płacić tych 5 złotych miesięcznie.
Po tym moim poście UPC doliczył mi do rachunku 5 pln za Horizon. Zacząłem do nich dzwonić i pisać wiadomości,o dziwo rozmowy tel nie przyniosły skutku,niby przyznawali mi racje , usługa miała się pojawić bezpłatnie jednak tak nie było (cały czas powoływałem się na info z połowy ubiegłego roku że dla mnie zawsze i na zawsze Horizon będzie darmowy)dopiero po skardze , reklamacji jaką napisałem przez formularz Pani Magdalena T. ,Specjalista ds Korespondencji sprawdziła moją sprawę i udało jej się to wyprostować. Opłata za Horizon zniknęła z Mojego UPC. Zobaczymy co będzie jak pojawi się nowy rachunek za luty.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Pani Magdalenie z UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
Maciej
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 241
|
Wysłany: 02-02-2015, 10:19
|
|
|
wacie72 napisał/a: | dopiero po skardze , reklamacji jaką napisałem przez formularz Pani Magdalena T. ,Specjalista ds Korespondencji sprawdziła moją sprawę i udało jej się to wyprostować. Opłata za Horizon zniknęła z Mojego UPC. Zobaczymy co będzie jak pojawi się nowy rachunek za luty. |
Reklamacje zawsze na nich działają, choć czasami trzeba wysłać ich kilka. Tylko trzeba w nich rzeczowo i dokładnie opisać sytuację. |
|
|
|
|
comer
light master
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 116
|
Wysłany: 02-02-2015, 10:22
|
|
|
No to właśnie ja składałem reklmację. I to mi odpisali :/ |
|
|
|
|
anu
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 172
|
Wysłany: 02-02-2015, 10:38
|
|
|
A macie max czy select, bo za darmo było to od początku przy max internecie i telefonie? Przy select w trójpaku była tylko czasowa promocja na horizon. |
|
|
|
|
comer
light master
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 116
|
Wysłany: 02-02-2015, 11:12
|
|
|
No przecież pisałem że miałem i mam 3w1 z tv Max. |
|
|
|
|
mikrobit
Klikacz
Dołączył: 02 Lut 2015 Posty: 1
|
Wysłany: 02-02-2015, 12:49
|
|
|
Witam wszystkich po raz pierwszy.
Od niedawna jestem "szczęśliwym" posiadaczem dekodera Horizon.
Do tej pory oglądałem sobie czasem TV za posrednictwem Horizon GO - niestety od czasu instalacji tego super nowoczesnego dekodera w którym zdublowane kanały SD z odpowiednikami HD są usuniete to samo stało się w usłudze Horizon GO w efekcie czego nie mam dostepu do wielu kanałów!
Napisałem do UPC w tej sprawie i czekam na odpowiedź.
O wadach dekodera nie będę się rozpisywał bo miejsca mało i to nie ten wątek |
_________________
|
|
|
|
|
|