Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon GO i My Prime
Autor Wiadomość
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-01-2015, 21:48   

DLU napisał/a:
tak na szybko znalazłem link:
http://apk-dl.com/downloa...n-Go-2.1.4-apk/

plik wrzucasz na tablet i ręcznie instalujesz.


to i ja sie podepne z pytaniem ja mam overmaxa basecore rowniez apka w sklepie nie jest widoczna , wgralem plik z pendrive i zainstalowalo sie bez problemow , udalo mi sie zalogowac widze swoje dekodery ale niestety opcja ogladaj TV kuleje tzn po okolo 5 sek obraz staje natomiast dzwiek idzie dalek ok , androd 4.1.1 wszelkie inne filmy i streamy z innych stron czy YT chodza bez problemu . moze jakas rada ???

dzieki
  stivi
 
myes 
Klikacz

Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-01-2015, 22:10   

Jak na razie to tylko zainstalowałem aplikację i mogę przeglądać program tv. Horizon GO będę miał od środy i wtedy się dowiem czy da się oglądać kanały na żywo.
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-01-2015, 08:11   

myes napisał/a:
Jak na razie to tylko zainstalowałem aplikację i mogę przeglądać program tv. Horizon GO będę miał od środy i wtedy się dowiem czy da się oglądać kanały na żywo.


Z opini w sklepie googla wynika ze na overmaxach jakos to nie chce dzialac , daj znac w srode

Pozdro
  stivi
 
komo 
light master

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 131
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 20-01-2015, 10:34   

wacie72 napisał/a:
Wcześniej osoby posiadające 3 usługi mogły za darmo korzystać z tej aplikacji , rozumiem że teraz ona dla wszystkich będzie płatna ?


Ja nową umowe mam tez z 13.01 na 3 usługi jak wczesniej miałem i nic się nie zmieniło, czyli działa.
Przy finalizowaniu pytałem i gościu potwierdził ze dalej jest za darmo.
Poczekamy do nowej faktury :mrgreen:
_________________
  komo
 
anu 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 172
Wysłany: 21-01-2015, 23:31   

Z ciekawości zapytam, bo nie mam tzw. smart tv. Horizon go da się zainstalować na takim telewizorze. Jeśli tak, to jak jest z jakością na dużym ekranie?
 
 
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-01-2015, 13:41   

komo napisał/a:
wacie72 napisał/a:
Wcześniej osoby posiadające 3 usługi mogły za darmo korzystać z tej aplikacji , rozumiem że teraz ona dla wszystkich będzie płatna ?


Ja nową umowe mam tez z 13.01 na 3 usługi jak wczesniej miałem i nic się nie zmieniło, czyli działa.
Przy finalizowaniu pytałem i gościu potwierdził ze dalej jest za darmo.
Poczekamy do nowej faktury :mrgreen:


Jest za darmo , dodzwoniłem się do nich i mi konsultant potwierdził że powinienem mieć tą usługę , ktoś ją przez przypadek rozłączył. Ma być aktywna do 24h , zobaczymy.
_________________
 
 
myes 
Klikacz

Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-01-2015, 15:35   

stivi napisał/a:
myes napisał/a:
Jak na razie to tylko zainstalowałem aplikację i mogę przeglądać program tv. Horizon GO będę miał od środy i wtedy się dowiem czy da się oglądać kanały na żywo.


Z opini w sklepie googla wynika ze na overmaxach jakos to nie chce dzialac , daj znac w srode

Pozdro


Instalator z nowym dekoderm Horizon był w środę, ale usługę Horizon GO włączono mi dzisiaj. Sprawdzałem na tablecie OverMax i działa bez problemu.
 
 
backlit 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 427
Skąd: Śląsk
Wysłany: 23-01-2015, 15:44   

Ja mam android box-a przy TV 50 cali i tragedii nie ma.
 
 
comer 
light master

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 116
Wysłany: 02-02-2015, 09:53   

wacie72 napisał/a:
Witam.
Podepnę się pod ten temat.
Posiadam trzy usługi od "zawsze" . 13 stycznia udało mi się przejść na WRU XX a dziś zauważyłem brak możliwości korzystania z aplikacji Horizon Go . Aplikacja działa ale pojawia się komunikat że mój pakiet nie pozwala na oglądanie tv. Widzę że od 15 stycznia jest nowy regulamin korzystania z aplikacji Horizon ale czy on powinien "kasować" wszystkie wcześniejsze umowy ? Czy Wam też zablokowano możliwość oglądania np: na smartfonie ?
Wcześniej osoby posiadające 3 usługi mogły za darmo korzystać z tej aplikacji , rozumiem że teraz ona dla wszystkich będzie płatna ?
Pozdrawiam.


I ja również mam 3 usługi z tv max i nie posiadam dostępu do Horizon Go. Oto co mi odpisali:
"Szanowny Panie,

nawiązując do otrzymanego zgłoszenia wyjaśniam, że wybrana promocja nie warunkuje bezpłatnego dostępu do Horizon GO. Koszt abonamentu za niniejszą usługę wynosi 5,00 zł miesięcznie.
Jeżeli jest Pan zainteresowany usługą, zachęcam do zamówienia Horizon Go na stronie http://www.upc.pl/telewizja/horizon-go/ lub telefonicznie pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).

Mam nadzieję, że przyjmie Pan powyższe wyjaśnienie.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, zachęcam do ponownego skorzystania z formularza dostępnego na stronie www.upc.pl/kontakt."
 
 
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2015, 10:09   

Może to śmieszna kwota ale ja "walczyłem" o to by nie płacić tych 5 złotych miesięcznie.
Po tym moim poście UPC doliczył mi do rachunku 5 pln za Horizon. Zacząłem do nich dzwonić i pisać wiadomości,o dziwo rozmowy tel nie przyniosły skutku,niby przyznawali mi racje , usługa miała się pojawić bezpłatnie jednak tak nie było (cały czas powoływałem się na info z połowy ubiegłego roku że dla mnie zawsze i na zawsze Horizon będzie darmowy)dopiero po skardze , reklamacji jaką napisałem przez formularz Pani Magdalena T. ,Specjalista ds Korespondencji sprawdziła moją sprawę i udało jej się to wyprostować. Opłata za Horizon zniknęła z Mojego UPC. Zobaczymy co będzie jak pojawi się nowy rachunek za luty.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Pani Magdalenie z UPC. :)
_________________
 
 
Maciej 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 241
Wysłany: 02-02-2015, 10:19   

wacie72 napisał/a:
dopiero po skardze , reklamacji jaką napisałem przez formularz Pani Magdalena T. ,Specjalista ds Korespondencji sprawdziła moją sprawę i udało jej się to wyprostować. Opłata za Horizon zniknęła z Mojego UPC. Zobaczymy co będzie jak pojawi się nowy rachunek za luty.


Reklamacje zawsze na nich działają, choć czasami trzeba wysłać ich kilka. Tylko trzeba w nich rzeczowo i dokładnie opisać sytuację.
 
 
comer 
light master

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 116
Wysłany: 02-02-2015, 10:22   

No to właśnie ja składałem reklmację. I to mi odpisali :/
 
 
anu 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 172
Wysłany: 02-02-2015, 10:38   

A macie max czy select, bo za darmo było to od początku przy max internecie i telefonie? Przy select w trójpaku była tylko czasowa promocja na horizon.
 
 
comer 
light master

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 116
Wysłany: 02-02-2015, 11:12   

No przecież pisałem że miałem i mam 3w1 z tv Max.
 
 
mikrobit 
Klikacz

Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 1
Wysłany: 02-02-2015, 12:49   

Witam wszystkich po raz pierwszy.

Od niedawna jestem "szczęśliwym" posiadaczem dekodera Horizon.
Do tej pory oglądałem sobie czasem TV za posrednictwem Horizon GO - niestety od czasu instalacji tego super nowoczesnego dekodera w którym zdublowane kanały SD z odpowiednikami HD są usuniete to samo stało się w usłudze Horizon GO w efekcie czego nie mam dostepu do wielu kanałów!
Napisałem do UPC w tej sprawie i czekam na odpowiedź.
O wadach dekodera nie będę się rozpisywał bo miejsca mało i to nie ten wątek :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,35 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: