Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon w UPC Polska
Autor Wiadomość
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 199
Wysłany: 02-01-2019, 16:59   

Mam mały problem z dekoderem Horizon. Kilka tygodni temu nastawiałem nagrywanie serii serialu, bez żadnych przeszkód wszystko się ustawiało. Obecnie przy tym samym serialu już mam problem, nie chce ustawić nagrywania serii, można tylko pojedyncze odcinki. W przypadku innych seriali nagrywanie serii działa normalnie.

Reset do ustawień fabrycznych skutkował wcześniej, od dwóch dni nie skutkuje :mrgreen:

Ktoś miał może podobny problem?
_________________
 
 
bgalka 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-01-2019, 19:28   

zylx napisał/a:
bgalka, To czy moduł czy dekoder to zależy od preferencji użytkownika i posiadanego TV. Ja sobie cenie moduł i już nie mógłbym wrócić do korzystania z dekodera. Tylko do modułu musisz mieć sprawne gniazdo antenowe w TV, a pisałeś że jest uszkodzone. Jak sobie chcesz przetestować jak to działa u Ciebie, to podłącz koncentryk do tv i wyszukaj kanały zgodnie z instrukcją z UPC.pl, około 30 jest niekodowanych i na nich będziesz mógł sprawdzić jak wygląda obsługa.


Tego mediaboxa wsadziłbym do tv z uszkodzonym gniazdem a moduł do 50" philipsa.
Tylko nie chciałbym żeby nagle się okazało, że nie działa.
Każdy TV z tym slotem obsłuży moduł?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2019, 19:33   

tak jak masz wejście w standardzie CI+ to moduł odkoduje sygnał
podłącz telewizor pod kable antenowy i zapusc zaprogramowanie kanałów cyfrowych
zobacz czy będziesz miał do.wyboru operatora UPC jeżeli tak.to nie będziesz miał kłopotu z poprawnym działaniem Mediamodułu UPC
 
 
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 199
Wysłany: 06-01-2019, 11:32   

Ratujcie, kupiłem nowy TV - 4K, Sony KD55XF7096 i nie działa mi dekoder Horizon...

W starym TV LG działa (model chyba 5 letni).

Po podłączeniu przeewodu HDMI obraz skacze (paski, przerywania) lub nie działa w ogóle. Sprawdzone na 4 różnych kablach. Działa w miarę ok na jednym, najstarszym wydaje mi się przewodzie, może nawet nie 2.0 ponieważ TV odbiera na nim tylko obraz w 720p a nie 1080p (taka wartość ustawiona jest na dekoderze horizon).

Co ciekawe, na tym starym kablu, też raz działa poprawnie, a raz nie poprawnie (obraz skacze itd.)
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 06-01-2019, 11:41   

gst, Ustaw HDMI w tv na lecacy, a w dekoderze 1080i/p. Horizon miewa problemy z TV 4k na hdmi 2.0b i trzeba wymuszać 1.4.

PS: LG zapowiedziało na ten rok tv z HDMI 2.1. Ciekawe czy horizon na tym ruszy.
_________________
 
 
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 199
Wysłany: 06-01-2019, 12:10   

zylx napisał/a:
Ustaw HDMI w tv na lecacy


Nie mam pojęcia jak, nie widzę nigdzie takich opcji...

update, coś jest nie tak chyba jednak albo z horizon albo kablami, ponieważ i na starym tv są problemy z przesyłaniem obrazu z horizona...
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 06-01-2019, 12:33   

W instrukcji do tv masz napisane jak to przestawić. W Sony oidp nazywa się to enchanced hdmi i trzeba to wyłączyć bo biedny horizon głupieje. Ważne też jest ustawienie A sztywno rozdzielczości w horizonie. Zawsze też jest szansa na uszkodzony kabel, ale to akurat łatwo sprawdzić.
_________________
 
 
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 199
Wysłany: 06-01-2019, 13:38   

zylx napisał/a:
W instrukcji do tv masz napisane jak to przestawić. W Sony oidp nazywa się to enchanced hdmi i trzeba to wyłączyć bo biedny horizon głupieje. Ważne też jest ustawienie A sztywno rozdzielczości w horizonie. Zawsze też jest szansa na uszkodzony kabel, ale to akurat łatwo sprawdzić.


To jest model z 2018 roku i podobno nie ma w nim już opcji enhanced hdmi. Były w TV z 2017 i wcześniejszych.

edit. oczywiście chodzi o możliwość włączenia/wyłączenia takiej opcji
_________________
 
 
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 460
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2019, 12:33   

Trochę nie w temacie ale...
Mam w dwóch lokalizacjach usługi UPC, zamieniłem mediaboxa prv na moduł CI, ale dekoder szwankuje i jak będę chciał go zareklamować to muszę wrócić sprzęt na swoje miejsce? Czy wystarczy że powiem że w drugim mueszksniu mam UPC i tam chciałem dokonać wymiany sprzętu?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 31-03-2019, 13:03   

grzegorz, Zgodnie z regulaminem nie możesz korzystać z sprzętu UPC poza lokalem do którego ten sprzęt jest przypisany. Dla świętego spokoju wrócił bym z nim na swoje miejsce. Z drugiej strony, nie wiemm jakby UPC Cię miało za taką podmianę ukarać...
_________________
 
 
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 460
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2019, 20:12   

zylx napisał/a:
Z drugiej strony, nie wiemm jakby UPC Cię miało za taką podmianę ukarać...
Tak sie zastanawiam czy mówić im o tym czy zabrać dekoder na swoje miejsce.
Bo ogólnie to problem lezy z modemem cisco który gubi wi-fi i od czasu do czasu sie resetuje, chciałem jednoczesnie wymienic modem jak i dekoder.

A swoja droga jak przyjedzie technik do modemu i zobaczy ze jest dekoder PRV który nie jest przepisany do tego mieszkania może coś zrobić ?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 31-03-2019, 21:33   

grzegorz, Takie działanie jest wprost zakazane regulaminem. Po co ryzykować? Trafisz na normalnego technika to przymknie oko, inny nie zauważy, a jeszcze inny zrobi Ci problem.

PS: Zanim oddał bym Cisco warto by sprawdzić, czy nie da się go podreperować. Jest spora szansa, ze szwankuje Ci jedynie zasilacz, a żaden sprzęt który dostaniesz nie żest nawet w połowie tak dobry jak Cisco.

PS: Możesz też sprzęt wymienić bez wizyty technika, poprzez "samodzielną instalację". To powinno rozwiązać wszelkie problemy.
_________________
 
 
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 460
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-2019, 22:04   

zylx napisał/a:
PS: Możesz też sprzęt wymienić bez wizyty technika, poprzez "samodzielną instalację". To powinno rozwiązać wszelkie problemy.
Co masz na myśli ?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 01-04-2019, 22:34   

grzegorz, UPC zamiast wysyłać do Ciebie technika wysyła sprzęt kurierem, a Ty sam sobie wszystko podpinasz. Nazywa się to samodzielna instalacja.
_________________
 
 
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 199
Wysłany: 15-04-2019, 14:47   

Horizon popracował 2 miesiące i znów padł, zapewne znowu port HDMI :shock: To już będzie z 5 wymiana z tego powodu przez ostatnie pół roku. :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: