Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ubee evw3226
Autor Wiadomość
winforGD 
classic master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 279
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-04-2017, 05:37   

Nie masz się czym martwić. Ja mam Ubee w trybie bridge i działa bez restartu od... 181 dni :mrgreen:
 
 
altair1 
light master

Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 53
Wysłany: 28-05-2017, 01:21   

Atlas334 napisał/a:
W związku z tym tematem dostałem propozycję wymiany modemu Compal CH7465LG na Ubee EVW3226.
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=184135

Co powinienem wiedzieć przed wymianą. W sensie jakieś usterki czy problemy, o których powinienem być świadomy wcześniej? Widziałem, że sporo użytkowników wymienia Ubee na Compale. Czy to z jakiegoś konkretnego powodu czy po prostu wymiana na nowszy?

Urządzenie ma działać w trybie bridge.

Ja posiadam ubee juz dosc dlugo i polecam ten sprzet.
Oczywiscie najwazniejsze to wylaczyc sobie wi free i mozna szalec dowoli
 
 
winforGD 
classic master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 279
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-06-2017, 10:27   

Aktualizacja:
Uptime systemu 230 dni. Ktoś mnie pobije? Modem w trybie Bridge stabilny jak skała :)
 
 
mjez 
light master

Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 81
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-07-2017, 23:12   

Witam,
Od jakiegoś czasu mam chyba problem z modemorouterem Ubee tj. znika internet , po kilku minutach wraca(połaczenie po wi-fi ) na kablu problem nie występuje. Urządzenie posiadam ok 3 lat , co jeszcze zauważyłem to ping mam ok 20-30 ms a testowane po wi-free od sąsiada pingi mam ok 8 ms(jak dla mnie absurdalne). Czy jest jakaś techniczna możliwość wymiany albo reklamowania obecnie posiadanego sprzętu (wiem ze własny router by to pewnie rozwiązał ale chcę uniknąć kolejnego wydatku) po tzw. dobroci bez przepychanek z UPC? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak to rozwiązać.
Pozdrawiam
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 1779
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 25-07-2017, 23:18   

Cytat:
znika internet , po kilku minutach wraca(połaczenie po wi-fi ) na kablu problem nie występuje.

Znajdź darmową wersję programu InSSIDer, zainstaluj ją i wrzuć tu screeny z eteru. Przejrzyj też to:
https://support.apple.com/pl-pl/HT201542
I sprawdź czy Ciebie też dotyczy.
_________________
 
 
mjez 
light master

Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 81
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-07-2017, 23:46   

 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 1779
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 25-07-2017, 23:58   

Prywatna1 to jest Twoja? Zmień na kanał 9 lub nawet i 13.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: