Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
Blacha [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2018, 20:30
|
|
|
Darth Vader napisał/a: | To dziwne bo u WSZYSTKICH moich znajomych, kolegów, rodziny i sąsiadów problemy były i są. I dochodzą nowe takie jak spieprzone mini EPG po ostatniej aktualizacji na początku roku. |
Faktycznie...dziwne....
EPG ma aż takie znaczenie?Ja zauważam więcej plusów |
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 07-08-2018, 20:46
|
|
|
EPG to tylko przykład tego co się pogorszyło wraz z nowym softem.
A to co było złe pozostało...
Jak uzasadnić zmiany na gorsze w EPG? Brak numeru serii i odcinka w przypadku seriali, brak kto z kim i w jakiej lidze w przypadku sportu... Dlaczego? Po co?
Było o tym sporo na forum cenzurowanym przez UPC:
https://forum.upc.eu/t5/dekoder-horizon/nowy-soft-144-mini-epg/td-p/7195 |
|
|
|
|
Blacha [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2018, 22:05
|
|
|
Darth Vader napisał/a: | EPG to tylko przykład tego co się pogorszyło wraz z nowym softem.
A to co było złe pozostało...
Jak uzasadnić zmiany na gorsze w EPG? Brak numeru serii i odcinka w przypadku seriali, brak kto z kim i w jakiej lidze w przypadku sportu... Dlaczego? Po co?
Było o tym sporo na forum cenzurowanym przez UPC:
https://forum.upc.eu/t5/dekoder-horizon/nowy-soft-144-mini-epg/td-p/7195 |
Ale grymasisz widać ,ze uprzedzony z góry jesteś.. Poprawiliby EPG to zarzuciłbyś ,ze kolor czarny pudełka Tobie się nie podoba a UPC nie daje takiego wyboru..ech.
Ja nie widzę powszechnego lamentu wśród klientów a jedynie garstkę narzekających na sprzęt.
Tani sprzęt dedykowany pod klienta nigdy nie będzie idealny, nawet taki od Orange.
Z resztą sam to powinieneś wiedzieć.
Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2018, 22:43
|
|
|
Blacha napisał/a: | Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym. |
dodalbym do tego "i nie bedacych abonentem UPC"
ale brawo, nie poznaje kolegi |
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 07-08-2018, 23:05
|
|
|
Blacha napisał/a: | Darth Vader napisał/a: | EPG to tylko przykład tego co się pogorszyło wraz z nowym softem.
A to co było złe pozostało...
Jak uzasadnić zmiany na gorsze w EPG? Brak numeru serii i odcinka w przypadku seriali, brak kto z kim i w jakiej lidze w przypadku sportu... Dlaczego? Po co?
Było o tym sporo na forum cenzurowanym przez UPC:
https://forum.upc.eu/t5/dekoder-horizon/nowy-soft-144-mini-epg/td-p/7195 |
Ale grymasisz widać ,ze uprzedzony z góry jesteś.. Poprawiliby EPG to zarzuciłbyś ,ze kolor czarny pudełka Tobie się nie podoba a UPC nie daje takiego wyboru..ech.
Ja nie widzę powszechnego lamentu wśród klientów a jedynie garstkę narzekających na sprzęt.
Tani sprzęt dedykowany pod klienta nigdy nie będzie idealny, nawet taki od Orange.
Z resztą sam to powinieneś wiedzieć.
Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym. |
Jednostkowe pozytywne opinie też nie mają żadnego znaczenia. I także przez te same osoby prezentowane.
Prawdopodobnie żadne opinie nie mają znaczenia.
Polityka operatora polega na olewaniu wszystkich opinii... Nawet tych od fanatyków UPC... |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 07-08-2018, 23:29
|
|
|
Blacha napisał/a: |
Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym. |
Nie wiem czy takie jednostkowe. Tutaj na forum jest wiele negatywnych opinni, co najmniej tyle co pozytywnych. Są też osoby które psioczą na ten sprzęt codziennie, ale swojej opinii w internecie nie wyrażą. |
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 07-08-2018, 23:32
|
|
|
Prawda. Tylko te pozytywne uznawane są za lepsze i ważniejsze od negatywnych. Wiele moich znajomych nie korzysta z internetu i nie pisze na tym forum a mają opinie negatywne. |
|
|
|
|
Blacha [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2018, 09:49
|
|
|
A może dlatego ,że część twoich znajomych nie są taką marudą i nie potrzebuje swego rodzaju widowni.
Dla ciebie takim wysypiskiem frustracji i złych emocji związanych z nietrafionym wyborem UPC są fora internetowe.
Korzystam z usług UPC , z Horizona i pewne negatywne spostrzeżenia są uzasadnione np. mini EPG , ale widzimy też pozytywy. A to ,ze np. możemy ustawić sobie cala serię nagrywania odcinków, przewinąć program oglądając od początku, przyjazne menu dla dzieciaków.
Racjonalnie podchodzę do sprawy. |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-08-2018, 10:39
|
|
|
Be problemy z Horizonem występują głownie w przypadku wyboru trybów pracy urządzenia Eco i Standardowy. W trybie Szybkim dekoder generalnie spisuje się bez zarzutu.
Ja na Eco od 1,5 roku mam problemy z odtwarzaniem nagranych programów.
W 90% przypadków, gdy zacznę coś oglądać i nie skończę i np. będę chciał to obejrzeć następnego dnia to po włączeniu nagrania jest czarny ekran i trzeba zresetować dekoder (miałem wymieniane 3 dekodery i na każdym to samo - w końcu na infolinii przyznali, że to wina softu a nie sprzętu). O problemie UPC wie bo pisałem reklamacje i anulowano mi w ramach rekompnesaty jeden miesięczny rachunek i problem miał być poprawiony przy następnej aktualizacji (niestety od roku nic się nie zmieniło). Zalecono mi używania trybu szybkiego, ale nie widzę zasadności pobierania przez dekoder energii gdy przez 9-10 godzin w ciągnie dnia nie ma mnie w domu i tak samo w nocy. |
_________________
|
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 08-08-2018, 10:41
|
|
|
Wszystko zależy od potrzeb i oczekiwań. Jeżeli masz małe to możesz być zadowolony. U mnie tak jest z internetem. Mam małe potrzeby.Nie narzekałem na Compala z UPC. Ale czytam że sporo ludzi ma problemy z restartami , Pumą itp. Tak więc i tam sprzęt kuleje.
Przykład od znajomego z ubiegłego tygodnia. Chciał obejrzeć nagrany 8 odcinkowy serial. Przed każdym odcinkiem, musiał restartować dekoder...Nie dało się odtwarzać bez restartów. Takich przykładów jest WIELE ale się o tym nie pisze. Nie znaczy to że nie istnieją.
Miło i rzeczowo się z Tobą dyskutuje Blacha Pozdrawiam
TomekPL
Mam ten sam problem szczególnie uciążliwy gdy chcę oglądać od początku film lub mecz którego nagrywanie jeszcze trwa. I nie jest to możliwe. A restart też jest wtedy nie możliwy bo przerywa to nagrywanie. Trzeba więc czekać do zakończenia nagrań...
I w reklamacjach też to zgłaszałem i piszą mi wyraźnie że to wina softu i że to poprawią. Piszą tak od dawna i nic z tym nie robią... |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-08-2018, 13:32
|
|
|
I tu pytanie nie robią bo nie chcą . Bo nie potrafią. Czy wiedza że ma takie bebechy że zadne oprogramowanie go nie uratuje .... generalnie horizon to cienizna .Nigdy nie wiadomo w którym momencie nas zaskoczy negatywnie .A jeśli ktoś pisze że epg to dodatek to jest minimalista ...a te minimum nawet w horizonie to bieda z nedza |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 09-08-2018, 10:30
|
|
|
To tylko dowód że ilość nie zawsze idzie w parze z jakością
Jest duża grupa ludzi o niskim poziomie wymagań i dla nich to sprzęt idealny. Duża grupa z nich zapewne bierze sprzęt bez PVR a z tym mniej problemów bywa.
Np. taki chleb z Biedronki za 1,59 zł sprzedaje się bardzo dobrze. Wynika to z jego dużej dostępności i ewentualnie z dobrej ceny. Ale nijak się to ma do jego jakości...
Podobnie z wynikami poparcia dla partii politycznych...
"Ciemny lud to kupi" jak mawiał prezes Kurski |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 09-08-2018, 10:41
|
|
|
Darth Vader napisał/a: | Np. taki chleb z Biedronki za 1,59 zł sprzedaje się bardzo dobrze. Wynika to z jego dużej dostępności i ewentualnie z dobrej ceny. Ale nijak się to ma do jego jakości... |
Jest też np. taki jogurt, nie z Biedronki, co to kosztuje 5 zł, ale jakością nie przewyższa tego z Biedronki. Jest też herbata z 15 zł, ale jakością wcale nie lepsza od tej z Lidla za 5 zł. itd.
Co do Horizonów, może po prostu większość ludzi korzysta z Horizonów tak, że im wystarcza. I to nie oznacza, że są "ciemnym udem". Po prostu u nich sprzęt się sprawdza na ich potrzeby. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez atomix 09-08-2018, 10:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 09-08-2018, 10:49
|
|
|
Fakt. Różne są potrzeby. Ostatnio kupowałem telefon dla ojca i dla siebie. Jemu wystarczył MyPhone z Biedronki za 199 zł. Ja zadowoliłem się dopiero gdy kupiłem OnePlus 6 za 2300 zł. Obaj jesteśmy zadowoleni |
|
|
|
|
|