Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2018, 19:30   

Darth Vader napisał/a:
To dziwne bo u WSZYSTKICH moich znajomych, kolegów, rodziny i sąsiadów problemy były i są. I dochodzą nowe takie jak spieprzone mini EPG po ostatniej aktualizacji na początku roku.


Faktycznie...dziwne....

EPG ma aż takie znaczenie?Ja zauważam więcej plusów 8)
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 07-08-2018, 19:46   

EPG to tylko przykład tego co się pogorszyło wraz z nowym softem.
A to co było złe pozostało...
Jak uzasadnić zmiany na gorsze w EPG? Brak numeru serii i odcinka w przypadku seriali, brak kto z kim i w jakiej lidze w przypadku sportu... Dlaczego? Po co?
Było o tym sporo na forum cenzurowanym przez UPC:
https://forum.upc.eu/t5/dekoder-horizon/nowy-soft-144-mini-epg/td-p/7195
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2018, 21:05   

Darth Vader napisał/a:
EPG to tylko przykład tego co się pogorszyło wraz z nowym softem.
A to co było złe pozostało...
Jak uzasadnić zmiany na gorsze w EPG? Brak numeru serii i odcinka w przypadku seriali, brak kto z kim i w jakiej lidze w przypadku sportu... Dlaczego? Po co?
Było o tym sporo na forum cenzurowanym przez UPC:
https://forum.upc.eu/t5/dekoder-horizon/nowy-soft-144-mini-epg/td-p/7195


Ale grymasisz :P widać ,ze uprzedzony z góry jesteś.. Poprawiliby EPG to zarzuciłbyś ,ze kolor czarny pudełka Tobie się nie podoba a UPC nie daje takiego wyboru..ech.
Ja nie widzę powszechnego lamentu wśród klientów a jedynie garstkę narzekających na sprzęt.
Tani sprzęt dedykowany pod klienta nigdy nie będzie idealny, nawet taki od Orange.
Z resztą sam to powinieneś wiedzieć. :)

Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym.
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2018, 21:43   

Blacha napisał/a:
Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym.

dodalbym do tego "i nie bedacych abonentem UPC"

ale brawo, nie poznaje kolegi
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 07-08-2018, 22:05   

Blacha napisał/a:
Darth Vader napisał/a:
EPG to tylko przykład tego co się pogorszyło wraz z nowym softem.
A to co było złe pozostało...
Jak uzasadnić zmiany na gorsze w EPG? Brak numeru serii i odcinka w przypadku seriali, brak kto z kim i w jakiej lidze w przypadku sportu... Dlaczego? Po co?
Było o tym sporo na forum cenzurowanym przez UPC:
https://forum.upc.eu/t5/dekoder-horizon/nowy-soft-144-mini-epg/td-p/7195


Ale grymasisz :P widać ,ze uprzedzony z góry jesteś.. Poprawiliby EPG to zarzuciłbyś ,ze kolor czarny pudełka Tobie się nie podoba a UPC nie daje takiego wyboru..ech.
Ja nie widzę powszechnego lamentu wśród klientów a jedynie garstkę narzekających na sprzęt.
Tani sprzęt dedykowany pod klienta nigdy nie będzie idealny, nawet taki od Orange.
Z resztą sam to powinieneś wiedzieć. :)

Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym.


Jednostkowe pozytywne opinie też nie mają żadnego znaczenia. I także przez te same osoby prezentowane.
Prawdopodobnie żadne opinie nie mają znaczenia.
Polityka operatora polega na olewaniu wszystkich opinii... :) Nawet tych od fanatyków UPC... :)
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 07-08-2018, 22:29   

Blacha napisał/a:


Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym.

Nie wiem czy takie jednostkowe. Tutaj na forum jest wiele negatywnych opinni, co najmniej tyle co pozytywnych. Są też osoby które psioczą na ten sprzęt codziennie, ale swojej opinii w internecie nie wyrażą.
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 07-08-2018, 22:32   

Prawda. Tylko te pozytywne uznawane są za lepsze i ważniejsze od negatywnych. Wiele moich znajomych nie korzysta z internetu i nie pisze na tym forum a mają opinie negatywne.
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2018, 08:49   

A może dlatego ,że część twoich znajomych nie są taką marudą i nie potrzebuje swego rodzaju widowni.
Dla ciebie takim wysypiskiem frustracji i złych emocji związanych z nietrafionym wyborem UPC są fora internetowe.
Korzystam z usług UPC , z Horizona i pewne negatywne spostrzeżenia są uzasadnione np. mini EPG , ale widzimy też pozytywy. A to ,ze np. możemy ustawić sobie cala serię nagrywania odcinków, przewinąć program oglądając od początku, przyjazne menu dla dzieciaków.
Racjonalnie podchodzę do sprawy.
 
 
TomekPL 
light master


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-08-2018, 09:39   

Be problemy z Horizonem występują głownie w przypadku wyboru trybów pracy urządzenia Eco i Standardowy. W trybie Szybkim dekoder generalnie spisuje się bez zarzutu.

Ja na Eco od 1,5 roku mam problemy z odtwarzaniem nagranych programów.
W 90% przypadków, gdy zacznę coś oglądać i nie skończę i np. będę chciał to obejrzeć następnego dnia to po włączeniu nagrania jest czarny ekran i trzeba zresetować dekoder (miałem wymieniane 3 dekodery i na każdym to samo - w końcu na infolinii przyznali, że to wina softu a nie sprzętu). O problemie UPC wie bo pisałem reklamacje i anulowano mi w ramach rekompnesaty jeden miesięczny rachunek i problem miał być poprawiony przy następnej aktualizacji (niestety od roku nic się nie zmieniło). Zalecono mi używania trybu szybkiego, ale nie widzę zasadności pobierania przez dekoder energii gdy przez 9-10 godzin w ciągnie dnia nie ma mnie w domu i tak samo w nocy.
_________________
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 08-08-2018, 09:41   

Wszystko zależy od potrzeb i oczekiwań. Jeżeli masz małe to możesz być zadowolony. U mnie tak jest z internetem. Mam małe potrzeby.Nie narzekałem na Compala z UPC. Ale czytam że sporo ludzi ma problemy z restartami , Pumą itp. Tak więc i tam sprzęt kuleje.
Przykład od znajomego z ubiegłego tygodnia. Chciał obejrzeć nagrany 8 odcinkowy serial. Przed każdym odcinkiem, musiał restartować dekoder...Nie dało się odtwarzać bez restartów. Takich przykładów jest WIELE ale się o tym nie pisze. Nie znaczy to że nie istnieją.

Miło i rzeczowo się z Tobą dyskutuje Blacha :) Pozdrawiam


TomekPL

Mam ten sam problem szczególnie uciążliwy gdy chcę oglądać od początku film lub mecz którego nagrywanie jeszcze trwa. I nie jest to możliwe. A restart też jest wtedy nie możliwy bo przerywa to nagrywanie. Trzeba więc czekać do zakończenia nagrań...
I w reklamacjach też to zgłaszałem i piszą mi wyraźnie że to wina softu i że to poprawią. Piszą tak od dawna i nic z tym nie robią...
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-08-2018, 12:32   

I tu pytanie nie robią bo nie chcą . Bo nie potrafią. Czy wiedza że ma takie bebechy że zadne oprogramowanie go nie uratuje .... generalnie horizon to cienizna .Nigdy nie wiadomo w którym momencie nas zaskoczy negatywnie .A jeśli ktoś pisze że epg to dodatek to jest minimalista ...a te minimum nawet w horizonie to bieda z nedza
  stivi
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3537
Skąd: Śląsk
Wysłany: 09-08-2018, 09:20   

Wy tu sobie gadu-gadu,
a UPC w drugim kwartale nabiło kolejne 50 tys. nowych użytkowników Horizona ;)
_________________
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 09-08-2018, 09:30   

To tylko dowód że ilość nie zawsze idzie w parze z jakością :)
Jest duża grupa ludzi o niskim poziomie wymagań i dla nich to sprzęt idealny. Duża grupa z nich zapewne bierze sprzęt bez PVR a z tym mniej problemów bywa.
Np. taki chleb z Biedronki za 1,59 zł sprzedaje się bardzo dobrze. Wynika to z jego dużej dostępności i ewentualnie z dobrej ceny. Ale nijak się to ma do jego jakości...
Podobnie z wynikami poparcia dla partii politycznych...
"Ciemny lud to kupi" jak mawiał prezes Kurski :)
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3537
Skąd: Śląsk
Wysłany: 09-08-2018, 09:41   

Darth Vader napisał/a:
Np. taki chleb z Biedronki za 1,59 zł sprzedaje się bardzo dobrze. Wynika to z jego dużej dostępności i ewentualnie z dobrej ceny. Ale nijak się to ma do jego jakości...


Jest też np. taki jogurt, nie z Biedronki, co to kosztuje 5 zł, ale jakością nie przewyższa tego z Biedronki. Jest też herbata z 15 zł, ale jakością wcale nie lepsza od tej z Lidla za 5 zł. itd. :)

Co do Horizonów, może po prostu większość ludzi korzysta z Horizonów tak, że im wystarcza. I to nie oznacza, że są "ciemnym udem". Po prostu u nich sprzęt się sprawdza na ich potrzeby.
_________________
Ostatnio zmieniony przez atomix 09-08-2018, 09:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 09-08-2018, 09:49   

Fakt. Różne są potrzeby. Ostatnio kupowałem telefon dla ojca i dla siebie. Jemu wystarczył MyPhone z Biedronki za 199 zł. Ja zadowoliłem się dopiero gdy kupiłem OnePlus 6 za 2300 zł. Obaj jesteśmy zadowoleni :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: