Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
sony77 
easy master

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 34
Wysłany: 13-04-2018, 17:25   

Ksiaze441 napisał/a:
Miałem dużo dekoderów, byłem w CP, NC+, teraz jestem tu. Tutaj jedynie plus że wszystko jest w domu i nic się nie tnie. Co do dwóch firm nowości nie muszą być wcale takie dobre. Ja na pewno przesiadam się na moduł :)
jeden na 10 mądry tutaj ,,,, ja mam moduł od lipca i nigdy w życiu już żadnych dekoderów .... chyba że zrobią TV 4K tylko przez dekoder to w tedy się zastanowię ,,,,
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-04-2018, 17:36   

Ja mam UPC MediaModuł CI+ od stycznia 2014 roku i też na razie nie chcę żadnego dekodera z UPC, ale szanuję wybór innych użytkowników. Dekoder ma dużo więcej możliwości i ludzie brali go żeby z tego korzystać. Miejmy nadzieję, że kiedyś się to wszystko poprawi i nie będzie takich problemów jak teraz.
_________________
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-04-2018, 00:12   

Dekoder resetuje jak muszę i wtedy PROSIM CZEKAC :)
Resetowałem prądowo z 1 miesiąc temu.

Zastanawia mnie to że coś zrobili dobrego z Repley TV NAWET DZIAŁA ODTWARZANIE OD PRZERWANEGO MOMENTU :)
A Repley Tv to Coś REWELACYJNEGO !!! jeżeli działa prawidłowo .
_________________
 
  budry
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-04-2018, 08:34   

Potwierdzam od jakiegoś tygodnia brak błedow przy odtwarzaniu Replay Tv .
Ale żeby nie było za rozowo to z rana zwiecha dekodera zielona lampka i reset prądowy .

Z innej beczki

- Nagrywanie działa dobrze jak i odtwarzanie nagranych programów , na nagraniach nie ma pikselozy .
- Epg od zawsze tragedia szczególnie w sporcie
- Nadal brak możliwości nagrywania na czas lub przedluzenia zaplanowanego nagrania np. do 2-3 godz .Przydatne np przy dogrywkach piłka nozna czy inne relacje na zywo ktore z zalozenia moga ulec przedłuzeniu .
- dekoder wolny , muli , kasowanie nagran trwa i trwa
-nie mozna nagrac tych samych audycji np
nagrywam mecz daje "stop" zeby nie nagrywac przerwy gdy chce rozpoczać ponowne nagrywanie musze skasowac 1 polowe meczu bo nagranie 2iej polowy sie nie wlaczy
- o aplikacjach lepiej nie wspominac g... jakich mało

Podsumowujac w UPC lepszego dekodera wg mnie nie ma w ofercie (mediabox to 19 wiek szczególnie grafika jak z atari ) ale horizona tez nikomu nie polecam bo jak na te czasy to jest dramat a nie centrum domowej rozrywki .
Ten dekoder ratuje tylko i wylacznie potrojna nagrywarka , jesli ktos nie nagrywa to jak najdalej od tego bo nerwica gwarantowana ....
  stivi
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2018, 11:16   

Chrzanisz :lol:
Mi Hurajzon działa jak tra lala. Problemów nie mam z nim żadnych. Bez ściemy. :idea:
 
 
Ksiaze441 
plus master

Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 351
Wysłany: 14-04-2018, 21:01   

Mi dzisiaj kolejny raz ten wspaniały dekoder się zawiesił :) .
_________________
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 624
Skąd: 3City
Wysłany: 16-04-2018, 10:11   

Blacha napisał/a:
Chrzanisz :lol:
Mi Hurajzon działa jak tra lala. Problemów nie mam z nim żadnych. Bez ściemy. :idea:
Jaki masz włączony tryb standby?
_________________
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2018, 10:44   

Tryb szybki.
Gdybym nie czytał tego forum to w życiu bym nie pomyślał nie inaczej jak to że zajefany mam sprzęt, :mrgreen:
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 624
Skąd: 3City
Wysłany: 17-04-2018, 16:29   

Na tym trybie też u mnie śmiga, i muszę przyznać że większych problemów nie mam.
Nie resetuje się, nie zawiesza, od prawie 2 lat działa OK.

Od samego początku były wielkie problemy z Replay TV, nic nie pomogli, w końcu przestałem używać ( reklam które wciskają nie ścierpię) i jest święty spokój.
_________________
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-04-2018, 00:49   

swat997 napisał/a:
Od samego początku były wielkie problemy z Replay TV, nic nie pomogli, w końcu przestałem używać ( reklam które wciskają nie ścierpię) i jest święty spokój.

Spoko możesz zacząć używać . Oczywiście programy w których zezwolono na przewijanie (tam gdzie nie da rady przewijać to zwykłe gnojstwo !!! lekko mówiąc)
Replay tv to funkcja na którą czekałem od zawsze , wydaje mi się że nic lepszego nie da się wymyślić .
_________________
 
  budry
 
Gosc123 
classic master

Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 156
Wysłany: 17-05-2018, 10:55   

Po jakim czasie Horizon zaczyna się psuć? Tzn. po ilu dniach. Zdąży w ciągu 14 dni (okres wypowiedzenia)? Pierwsze pół dnia na razie bez resetu plus udana próba timeshiftingu i użycia Replay. Ale wiem, co ludzie piszą tutaj i na Forum UPC, także nie świętuję... :mrgreen: Intensywne użytkowanie powinno przyspieszyć padnięcie softu/nadejście problemów. prawda? :twisted: Na sobotę i niedzielę mam ważne nagrania, zobaczymy, co się stanie...

BTW - nie am sposobu na szybkie przełączanie ulubione/wszystkie kanały jak na Mediaboxie?
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2018, 11:02   

Jeżeli działa to będzie działać
To tylko świadczy o dobrej kondycji infrastruktury UPC w twojej lokalizacji - bo to jest glowna przyczyna błędnego działania Horiozna
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2018, 11:06   

Powiem tak 6 miechów "zajeżdżamy" Horizona bo inaczej trudno to nazwać.
Na nom topie coś rodzina nagrywa, usuwa dysk zajęty prawie pod 95% i tak w kólko.
Wszystko jest ok ze sprzętem, żadnych błędów.
Replay tego często używam na NG, itp i żadnych wykrzaczeń.

Jedynie co mnie wkurza to słaba jakość TVP1 HD porówując z innymi kanałami.. ale to sprawa na inny temat.

Jeśli to ma jakieś znaczenie-lokalizacja Kraków.
 
 
Gosc123 
classic master

Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 156
Wysłany: 17-05-2018, 14:29   

GDA napisał/a:
Jeżeli działa to będzie działać
To tylko świadczy o dobrej kondycji infrastruktury UPC w twojej lokalizacji - bo to jest glowna przyczyna błędnego działania Horiozna


Stare duże osiedle, konkurencja.. Z drugiej strony - stare, więc nie wiem, kiedy tam ostatni raz w coś inwestowali. :P O tym, że problemy to wina sygnału, faktycznie od jakiegoś czasu się mówi... No nic, nie będę chwalił dnia przed zachodem, tym bardziej, ze działam w trybie poboru prądu standardowym.

Ale jeśli tak by miało zostać, czyli wszystko miałoby działać bez błędów, to będę zadowolony. Przełączanie kanałów co prawda wolniejsze w H niż w MB, ale sam interfejs na plus.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2018, 15:23   

Tak cały Horizon jest oparty o "chmure" tam są przechowywane wszelkie dane nawet nagrań pomimo ze zapisują się na dysku wewnętrznym i jeżeli infrastruktura nie domaga to i Horizon nie daje rady

Miałem 1.5 roku Horizona z dyskiem teraz mam bez i dzialalo i działa wszystko bez zarzutow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,37 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: