Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2018, 17:15   

Dysk 1TB w tym dekoderze? Szacun. Mam nadzieję, że taki dekoder z takim dokładnie dyskiem trafi do nas, do Polski.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 17-03-2018, 17:53   

kr@k@dyl napisał/a:
Tak wygląda wnętrze nowego horizona 4K

Jeśli nie będzie miał obsługi USB, nie będzie miał serwera DLNA po RJ45 - będzie takim samym szrotem jak wersja obecna.
Jeśli nie poprawiono zarządzania energią i to nowe pudło nadal będzie żarło 30W w czuwaniu jak jego poprzednik - no to moja gratulacje.
MrPepka napisał/a:
Dysk 1TB w tym dekoderze? Szacun.

Taa - 5400 obrotów na minutę i 16 MB pamięci podręcznej - przewijanie na timeshifcie będzie miodek już o płynności oglądania materiału nagranego w 4K nie wspominając.
_________________
 
 
lucano1 
easy master

Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 40
Wysłany: 17-03-2018, 18:52   

Czyli to co piszą na stronie UPC z poborem prądu to bullshit? Może któraś aktualizacja poprawiła prądożerność?

Szybki – natychmiastowe włączenie, pobór mocy: 15 W (dekoder z nagrywarką) lub 16,5 W (dekoder bez nagrywarki)

Standardowy – włączenie trwa 40 sekund, pobór mocy: 8,5 W (z nagrywarką) lub 13,5 W (bez nagrywarki)

Eco – włączenie trwa 2 minuty; w tym trybie nie działają Internet i telefon UPC, a po włączeniu dekodera przez ok. minutę mogą nie być dostępne Program TV i UPC NA ŻĄDANIE; pobór mocy: poniżej 1 W (z nagrywarką i bez nagrywarki)
 
 
Gosc123 
classic master

Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 156
Wysłany: 17-03-2018, 19:54   

No wychodzi na to, że bullshit. Zdaje się że forumowicze miernikiem sprawdzali.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 17-03-2018, 21:11   

Gosc123 napisał/a:
Zdaje się że forumowicze miernikiem sprawdzali.

https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=147968#147968
_________________
 
 
Ksiaze441 
plus master

Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 351
Wysłany: 26-03-2018, 11:42   

Wiecie może jak skasować blokadę przy filmach, typu horrorach wyskakuje mi podaj pin. Pin wbijam za każdym razem jak coś chcę obejrzeć. Jak by była blokada rodzicielska włączona a u mnie pisze blokada wyłączona. Dekoder Horizon
_________________
 
 
kisand 
Klikacz

Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 19
Wysłany: 26-03-2018, 12:21   

Niestety w Horizonie nie wyłączysz tego.Ten typ tak ma.
 
 
mark182 
Klikacz

Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 16
Wysłany: 28-03-2018, 09:43   

Czy rowniez macie strasznie slaby obraz na eleven? Cos jak mieszanka HD z sd.. z lekka przewaga pierwszego. Spora ilosc szumow, szczegolnie widoczne podczas powtorek z ruchem pilkarzy.

Pytanie szczegolnie do posiadaczy horizona.
 
 
fansubaru 
Klikacz

Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 6
Wysłany: 29-03-2018, 15:32   

Od wielu rzeczy może to zależeć. Pierwsze wymień kabel HDMI,2 rozwiązanie restart horizona 3przyciski z przodu na raz trzymaj ciągle wciśnięte potem wyłącz z tyłu przełącznikiem prądowym ( ciągle trzymaj przyciski wciśnięte) włącz i czekaj do 80% - możesz puścić przyciski, 3 zmiana rozdzielczości w ustawieniach horizon ( zobacz gdzie najlepiej) teoretycznie powinno być najlepiej na 1080p ale z doświadczenia wiem, że niektóre tv sprawiają wrażenie lepszego obrazu na 1080i lub 720p 4 rzeczą i najbardziej kłopotliwą jest sprawdzenie obrazu na innym odbiorniku. 5 sprawdź poziom sygnału Wejdź na adres horizon 192.168.1.1 wpisz login admin haslo admin potem upstream masz mieć w granicach od 40 do 52 downstream masz mieć od -8 do +10
 
 
clf 
classic master

Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 279
Wysłany: 09-04-2018, 20:06   

Ostatnio przygasa mi często obraz na 2 sek. (czarny ekran) potem wraca do normy. Można coś na to poradzić czy serwis?
Co ja bym dał żeby wymienić ten złom na moduł.
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-04-2018, 20:51   

A ja mogłem ,to mi się żona zbuntowała. Teraz do grudnia muszę się męczyć z tym syfem. Póżniej raczej zmienię operatora,chyba,że pojawi się sprzęt na miarę moich potrzeb w upc.
_________________
  nordof
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 09-04-2018, 21:23   

clf napisał/a:
Można coś na to poradzić czy serwis?
Co ja bym dał żeby wymienić ten złom na moduł.
Zgłaszać, zgłaszać i zgłaszać.
Po kilku razach wymiany Horizona poprosić o wymianę na moduł, podobno jest to możliwe, a nuż się uda.
_________________
 
 
sony77 
easy master

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 34
Wysłany: 09-04-2018, 21:41   

clf napisał/a:
Ostatnio przygasa mi często obraz na 2 sek. (czarny ekran) potem wraca do normy. Można coś na to poradzić czy serwis?
Co ja bym dał żeby wymienić ten złom na moduł.
A jak podpisywałeś umowę na ten złom to o czym myślałeś ????
 
 
clf 
classic master

Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 279
Wysłany: 10-04-2018, 05:48   

sony77 napisał/a:
clf napisał/a:
Ostatnio przygasa mi często obraz na 2 sek. (czarny ekran) potem wraca do normy. Można coś na to poradzić czy serwis?
Co ja bym dał żeby wymienić ten złom na moduł.
A jak podpisywałeś umowę na ten złom to o czym myślałeś ????

Spróbuj sobie podpisać teraz umowe nowa ma moduł cam. Teraz cam wyłącznie do multiroom jest. Panie cwaniak.

[ Dodano: 10-04-2018, 08:19 ]
Pitrek napisał/a:
clf napisał/a:
Można coś na to poradzić czy serwis?
Co ja bym dał żeby wymienić ten złom na moduł.
Zgłaszać, zgłaszać i zgłaszać.
Po kilku razach wymiany Horizona poprosić o wymianę na moduł, podobno jest to możliwe, a nuż się uda.

Czyli to znany defekt Horizona? Pytam bo jestem ciekaw czy wymienią od razu czy czeka mnie przeprawa z instalatorem udającym głupa :)
 
 
sony77 
easy master

Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 34
Wysłany: 10-04-2018, 12:29   

Łącze: Internet Sprint




sony77 napisał/a:

clf napisał/a:
Ostatnio przygasa mi często obraz na 2 sek. (czarny ekran) potem wraca do normy. Można coś na to poradzić czy serwis?
Co ja bym dał żeby wymienić ten złom na moduł.
A jak podpisywałeś umowę na ten złom to o czym myślałeś ????

Spróbuj sobie podpisać teraz umowe nowa ma moduł cam. Teraz cam wyłącznie do multiroom jest. Panie cwaniak. ----- a co jest na tej umowie ??? że co ??? ty masz płacić w terminie rachunki a oni mają ci dac to za co płacisz ,,,,, sprzęt który działa ,,,, a horizon działa jak należy ??? nie ,,,,, ja cie mam uczyć ??? ludzie ...... ogarnijcie się w końcu i przestańcie nabijac kase komus kto wali w dudy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: