Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28-01-2018, 00:09
|
|
|
I tu masz rację. Już z rok temu pisałem do admina z prośbą zmiany nazwy wątku z horizona Kiedy na Nigdy. |
_________________
|
|
|
|
|
lexer [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2018, 00:44
|
|
|
Dziwne.
U mnie Horizon działa wręcz perfekcyjnie
Można się przyczepić, ze nie można ułożyć listy kanałów po swojemu, że brak wyświetlacza.Jednak nie będę się czepiał szczegółów. |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28-01-2018, 05:58
|
|
|
No to powinni Ciebie zatrudnić i wozić po Polsce. ps. tryb szybki to 30W. Tyle bierze mój duży żyrandol. |
_________________
|
|
|
|
|
Pawop
ultra master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 956 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2018, 13:41
|
|
|
To, że u Ciebie są problemy, nie znaczy, że tak jest u każdego. Podejrzewam nawet, że u większości użytkowników Horizona jest ok, co oczywiście nie jest żadnym usprawiedliwieniem i powinni pozbyć się problemów, które występują. |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2018, 13:47
|
|
|
Pawop napisał/a: | To, że u Ciebie są problemy, nie znaczy, że tak jest u każdego. |
Problemy są raczej u każdego - potwierdza to BOA, informując o błędach w oprogramowaniu. Być może nie wszyscy są w stanie te błędy wychwycić |
_________________
|
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-01-2018, 14:46
|
|
|
U mnie od wczoraj nie dziala replay tv ale tylko dlatego wiem bo chciałem skorzystać . Jak zapytalem ojca czy u niego jest problem to powiedział, że nawet nie wie co to jest i czy to ma . Mamy te same dekodery i ja mam problem a on nie .... |
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 28-01-2018, 15:04
|
|
|
Ja mam sporo znajomych osób i rodziny która ma lub miała Horizona (w większości miała lub właśnie kończy im się umowa i uciekają z UPC). U NIKOGO ten sprzęt nie działał prawidłowo. To tak jak u mnie problemy ciągle, jak znikają jedne to pojawiają się nowe. |
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 28-01-2018, 17:05
|
|
|
Darth Vader napisał/a: | Ja mam sporo znajomych osób i rodziny która ma lub miała Horizona (w większości miała lub właśnie kończy im się umowa i uciekają z UPC). U NIKOGO ten sprzęt nie działał prawidłowo. To tak jak u mnie problemy ciągle, jak znikają jedne to pojawiają się nowe. | Masz mądra rodzine i mądrych znajomych u mnie ten złom był 4 dni i pokazał wszystkie swoje wady .... jak wy ludzie możecie płacić za coś co nie działa poprawnie ???? i wy liczycie że UPC wprowadzi szybko dekodery 4k ?? doda nowe fajne kanały ??? chyba Niemcom lub Brytyjczykom bo tam nawet żywność jest innego gatunku niż w Polsce ,,,,, bo oni nie dają się robić w jajo |
|
|
|
|
lexer [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2018, 21:27
|
|
|
To w końcu na jakie problemy związane z użytkowaniem Horizona mogę być narażony w trakcie użytkowania
Jestem na etapie przekonywania mojej Połówki do modułu a, to zawsze może być jakiś argument,
*opiekun budynku zna to forum, żądałem sprzętu bezawaryjnego i jeśli domyśla się o kogo chodzi , to na razie wszystko "chodzi i hula" |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29-01-2018, 01:37
|
|
|
Czytaj wątek, już wyliczać mi się nie chce kolejny raz. Albo ------ licz na cud,że u Ciebie nie będzie sprawiał problemów. Pewnym rozwiązaniem, choć nie do końca jest przełączanie w tryb szybki. |
_________________
|
|
|
|
|
verso
classic master
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 251
|
Wysłany: 31-01-2018, 17:36
|
|
|
Czy jeżeli na Horizonie mam włączony pakiet Mega Sport (eleven-y w pakiecie Horizon Select) to na multiroomie (dekoder Mediabox) też powinienem je mieć ??? - prawda ??? bo cosik ich nie widzę (odmowa dostępu). |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 31-01-2018, 18:49
|
|
|
Na multiroomie też z powinien być. Źle przydzielono Ci uprawnienia. Zadzwoń, konsultant to wyprostuje. |
_________________
|
|
|
|
|
verso
classic master
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 251
|
Wysłany: 31-01-2018, 19:04
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Na multiroomie też z powinien być. Źle przydzielono Ci uprawnienia. Zadzwoń, konsultant to wyprostuje. |
"Pitrek" dzięki! faktycznie odświeżono uprawnienia i już świeci |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 31-01-2018, 19:10
|
|
|
Można to też zrobić samemu w "Moje UPC", tam też jest odświeżenie uprawnień.
Ale jak zadzwoniłeś, to przynajmniej zauważyli, że "strzelili babola". |
_________________
|
|
|
|
|
verso
classic master
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 251
|
Wysłany: 31-01-2018, 19:48
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Można to też zrobić samemu w "Moje UPC", tam też jest odświeżenie uprawnień.
Ale jak zadzwoniłeś, to przynajmniej zauważyli, że "strzelili babola". |
Wykonałem próbę odświeżenia poprzez "Moje UPC" (dwa razy wczoraj i dzisiaj) ale bez skutku - cimno
Natomiast jestem pod wielkim wrażeniem szybkości i skuteczności działania konsultanta działającego przez czat błyskawica! polecam ten sposób kontaktu, cała operacja trwała może z minutę |
|
|
|
|
|