Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-08-2017, 09:37
|
|
|
Teź się ździwiłem, bo aż takiego upustu się nie spodziewałem
Niemniej jednak uzważam, że obniżanie abo o 10-15 zł miesięcznie, aż do czasu usunięcia problemów jest jak najbardziej zasadne.
Po co mi możliwość pauzowania TV na żywo i Replay TV skoro i tak to u mnie nie działa, albo działa raz na 10 prób (na żadnym z 3 dekoderów które posiadałem, ewidentnie to wina softu a nie samego sprzętu).
W tej chwili jak np. oglądam mecz i sobie go zastopuję żeby wyjść do łazienki lub kuchni to za każdym razem po powrocie odtwarza mi kilka sekund po czym znów wraca do oglądania TV na żywo. |
_________________
|
|
|
|
|
Snowman
light master
Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 76
|
Wysłany: 07-08-2017, 10:05
|
|
|
TomekPL napisał/a: | Teź się ździwiłem, bo aż takiego upustu się nie spodziewałem
Niemniej jednak uzważam, że obniżanie abo o 10-15 zł miesięcznie, aż do czasu usunięcia problemów jest jak najbardziej zasadne.
Po co mi możliwość pauzowania TV na żywo i Replay TV skoro i tak to u mnie nie działa, albo działa raz na 10 prób (na żadnym z 3 dekoderów które posiadałem, ewidentnie to wina softu a nie samego sprzętu).
W tej chwili jak np. oglądam mecz i sobie go zastopuję żeby wyjść do łazienki lub kuchni to za każdym razem po powrocie odtwarza mi kilka sekund po czym znów wraca do oglądania TV na żywo. |
Mam identycznie. Wczesniej mialem mediabox a od kilku dni testuje Horizona i juz jestem na etapie 14 dniowej rezygnacji. tego nie da sie uzywac. i teraz pytanie czy doprowadzac te rezygnacje do skutku i wracac na stare graty czy negocjowac obnizke abo i czekac na poprawe sofu ? zostalo mi jeszcze 10 dni |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-08-2017, 10:08
|
|
|
W ostatniej rozmowie z Działem Wsparcia (w ub. tygodniu), zapewniono mnie, że trwają prace nad poprawą oprogramowania i usunięcie błędów m.in. w Replay TV ... może kiedyś to zrobią |
_________________
|
|
|
|
|
Snowman
light master
Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 76
|
Wysłany: 07-08-2017, 10:20
|
|
|
Jacek K. napisał/a: | W ostatniej rozmowie z Działem Wsparcia (w ub. tygodniu), zapewniono mnie, że trwają prace nad poprawą oprogramowania i usunięcie błędów m.in. w Replay TV ... może kiedyś to zrobią |
Moze kiedys im sie uda. ja poki co nie chce chyba byc betatesterem sprzetu ktory powinien dzialac a nie dziala od 2 lat
Zapewniano mnie ze internet w Horizon jest super i wystarczy do mieszkania. Moje ma 52m2 i juz w kuchni traci zasięg.
Programy pauzowane dzialaja jakis czas az do pojawienia sie bledow i powrotu do tv na zywo. Stary poczciwy Mediabox nie mial takich wodotrysków jak Horizon ale przynajmniej mnie nie wkur*iał i robił to czego od niego oczekiwałem. Podobno nowych MB już nie ma. Ciekawe co dostane i czy obniżą mi abonament z 89 np na 79 ?
Zanim zamówiłem Horizona poczytałem tutaj opinie ale chciałem się przekonać na własnej skórze czy rzeczywiście to takie fatalne urządzenie no to mam za swoje.
Mądrego to czasami dobrze jednak posłuchać tak że jeśli są tutaj ludzie którzy rozważają przesiadke na Horizona to zdecydowanie odradzam na ten moment a jesli komus nie przeszkadzaja wady to jak juz brac to z netem w osobnym pudełeczku zwanym Compalem |
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-08-2017, 11:20
|
|
|
Oni mówią o tej poprawie w nowej wersji oprogramowania od początku obecności Horizona. Rzeczywiście część problemów poprawili, ale przy okazji niektóre funkcje wyleciały, a przy nowych usługach (Replay) jak widać pojawiają się nowe błędy. |
_________________
|
|
|
|
|
Snowman
light master
Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 76
|
Wysłany: 07-08-2017, 11:23
|
|
|
jarul777 napisał/a: | Oni mówią o tej poprawie w nowej wersji oprogramowania od początku obecności Horizona. Rzeczywiście część problemów poprawili, ale przy okazji niektóre funkcje wyleciały, a przy nowych usługach (Replay) jak widać pojawiają się nowe błędy. |
Replay swoja droga ale zeby tak podstwowa funkcja jak pauzowanie tez nie dawalo rady to juz zalatuje totalnym szajsem |
|
|
|
|
kisand
Klikacz
Dołączył: 14 Mar 2017 Posty: 19
|
Wysłany: 07-08-2017, 18:21
|
|
|
Snowman napisał/a: | Zapewniano mnie ze internet w Horizon jest super i wystarczy do mieszkania. Moje ma 52m2 i juz w kuchni traci zasięg. |
W mim przypadku,jeśli chodzi o net z Horizaona,to po zmianie szerokości sygnału na 40 i zmianie kanału bryka prawie tak samo po WI FI jak po kablu.Mam 120 Mbps.Zasięg w całym mieszkaniu jest OK ,często jestem u sąsiada i też mam dobry zasięg .
[ Dodano: 07-08-2017, 19:23 ]
Snowman napisał/a: | Zapewniano mnie ze internet w Horizon jest super i wystarczy do mieszkania. Moje ma 52m2 i juz w kuchni traci zasięg. |
W mim przypadku,jeśli chodzi o net z Horizaona,to po zmianie szerokości sygnału na 40 i zmianie numeru kanału bryka prawie tak samo po WI FI jak po kablu.Mam 120 Mbps.Zasięg w całym mieszkaniu jest OK ,często jestem u sąsiada i też mam dobry zasięg . |
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-08-2017, 20:10
|
|
|
Miałem Horizona ,,,,, 5 dni , pierw problem z wgraniem oprogramowania (piątek ) następnego dnia to była awaria aż do ....poniedziałku telewizji , po samym kablu tv działało . Internet działał ok bo puszczałem na 40mhz i na wifi było ponad 80mega przy prędkości docelowej 120 . Oddałem tego złoma i wziąłem moduł CI a do netu mam Compala który niestety nie pracuje na 40mhz tylko na 20 mhz , wifi mam w okolicach 50 ale jest pewność działania .Tak na chłopski rozum po czasie ... na cholerę mi ten cały replay ? tv ma działać i cieszyć oko tak jak teraz przy mistrzostwach świata w lekkiej atletyce w Londynie ....a nie pliz łejt , pliz łejt ,,, wgrywam oprogramowanie ,,, pliz łejt ,,, i tak 15 minut a moduł jak trzeba wpinam do drugiego tv w innym pokoju i jazda ....oddajcie to gówno póki możecie , jak ktoś może to polecam moduł CI na moje oko lepszy obraz niż przez Horizona ..... |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2017, 21:14
|
|
|
Cytat: | na moje oko lepszy obraz niż przez Horizona |
Ale to na pewno nie zasługa modułu
Moduł CI+ odkodowuje jedynie sygnal |
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-08-2017, 21:19
|
|
|
Tyle to też wiem |
|
|
|
|
Snowman
light master
Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 76
|
Wysłany: 08-08-2017, 17:00
|
|
|
Dzisiaj do 9 rano byla jakas modernizacja na Śląsku i od 9 wszystko smiga. Replay, pauzowanie, przewijanie
Czy ktos tez zauwazyl poprawe na Horizonie ? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2017, 17:11
|
|
|
To tylko chwilowe nic się nie martw. Potem wszystko wróci do normy. |
|
|
|
|
Yapio
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 128 Skąd: PL
|
Wysłany: 08-08-2017, 21:09
|
|
|
MrPepka napisał/a: | To tylko chwilowe nic się nie martw. Potem wszystko wróci do normy. | Prorok jakiś cy cuś? Snowman napisał/a: | Dzisiaj do 9 rano byla jakas modernizacja na Śląsku i od 9 wszystko smiga. Replay, pauzowanie, przewijanie. Czy ktos tez zauwazyl poprawe na Horizonie ? | Sprawdzałem godzinę temu. Replay TV "w normie", tzn. CS2301 -> Program nie jest już dostępny, itd, itp.
Niestety, jest tak jak pisze Jacek K.:
Jacek K. napisał/a: | W ostatniej rozmowie z Działem Wsparcia (w ub. tygodniu), zapewniono mnie, że trwają prace nad poprawą oprogramowania i usunięcie błędów m.in. w Replay TV ... może kiedyś to zrobią |
No. To by było na tyle. Można się rozejść. Dobranoc. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2017, 21:13
|
|
|
A głos w tym riplej tivi macie? Bo mi dzieciak krzyczy że na nickelodeon na ma głosu? |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-08-2017, 21:17
|
|
|
U mnie jest OK.
edycja: korekta, sorry sprawdziłem tylko na bieżącym programie - OK, na replay TV - głosu brak. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Jacek K. 08-08-2017, 21:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|