Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
TomekPL 
light master


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-08-2017, 09:37   

Teź się ździwiłem, bo aż takiego upustu się nie spodziewałem ;)
Niemniej jednak uzważam, że obniżanie abo o 10-15 zł miesięcznie, aż do czasu usunięcia problemów jest jak najbardziej zasadne.
Po co mi możliwość pauzowania TV na żywo i Replay TV skoro i tak to u mnie nie działa, albo działa raz na 10 prób (na żadnym z 3 dekoderów które posiadałem, ewidentnie to wina softu a nie samego sprzętu).
W tej chwili jak np. oglądam mecz i sobie go zastopuję żeby wyjść do łazienki lub kuchni to za każdym razem po powrocie odtwarza mi kilka sekund po czym znów wraca do oglądania TV na żywo.
_________________
 
 
Snowman 
light master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 76
Wysłany: 07-08-2017, 10:05   

TomekPL napisał/a:
Teź się ździwiłem, bo aż takiego upustu się nie spodziewałem ;)
Niemniej jednak uzważam, że obniżanie abo o 10-15 zł miesięcznie, aż do czasu usunięcia problemów jest jak najbardziej zasadne.
Po co mi możliwość pauzowania TV na żywo i Replay TV skoro i tak to u mnie nie działa, albo działa raz na 10 prób (na żadnym z 3 dekoderów które posiadałem, ewidentnie to wina softu a nie samego sprzętu).
W tej chwili jak np. oglądam mecz i sobie go zastopuję żeby wyjść do łazienki lub kuchni to za każdym razem po powrocie odtwarza mi kilka sekund po czym znów wraca do oglądania TV na żywo.


Mam identycznie. Wczesniej mialem mediabox a od kilku dni testuje Horizona i juz jestem na etapie 14 dniowej rezygnacji. tego nie da sie uzywac. i teraz pytanie czy doprowadzac te rezygnacje do skutku i wracac na stare graty czy negocjowac obnizke abo i czekac na poprawe sofu ? zostalo mi jeszcze 10 dni :)
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-08-2017, 10:08   

W ostatniej rozmowie z Działem Wsparcia (w ub. tygodniu), zapewniono mnie, że trwają prace nad poprawą oprogramowania i usunięcie błędów m.in. w Replay TV ... może kiedyś to zrobią :)
_________________
 
 
Snowman 
light master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 76
Wysłany: 07-08-2017, 10:20   

Jacek K. napisał/a:
W ostatniej rozmowie z Działem Wsparcia (w ub. tygodniu), zapewniono mnie, że trwają prace nad poprawą oprogramowania i usunięcie błędów m.in. w Replay TV ... może kiedyś to zrobią :)


Moze kiedys im sie uda. ja poki co nie chce chyba byc betatesterem sprzetu ktory powinien dzialac a nie dziala od 2 lat :)

Zapewniano mnie ze internet w Horizon jest super i wystarczy do mieszkania. Moje ma 52m2 i juz w kuchni traci zasięg.

Programy pauzowane dzialaja jakis czas az do pojawienia sie bledow i powrotu do tv na zywo. Stary poczciwy Mediabox nie mial takich wodotrysków jak Horizon ale przynajmniej mnie nie wkur*iał i robił to czego od niego oczekiwałem. Podobno nowych MB już nie ma. Ciekawe co dostane i czy obniżą mi abonament z 89 np na 79 ? :)


Zanim zamówiłem Horizona poczytałem tutaj opinie ale chciałem się przekonać na własnej skórze czy rzeczywiście to takie fatalne urządzenie no to mam za swoje.

Mądrego to czasami dobrze jednak posłuchać tak że jeśli są tutaj ludzie którzy rozważają przesiadke na Horizona to zdecydowanie odradzam na ten moment a jesli komus nie przeszkadzaja wady to jak juz brac to z netem w osobnym pudełeczku zwanym Compalem :)
 
 
jarul777 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-08-2017, 11:20   

Oni mówią o tej poprawie w nowej wersji oprogramowania od początku obecności Horizona. Rzeczywiście część problemów poprawili, ale przy okazji niektóre funkcje wyleciały, a przy nowych usługach (Replay) jak widać pojawiają się nowe błędy.
_________________
 
 
Snowman 
light master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 76
Wysłany: 07-08-2017, 11:23   

jarul777 napisał/a:
Oni mówią o tej poprawie w nowej wersji oprogramowania od początku obecności Horizona. Rzeczywiście część problemów poprawili, ale przy okazji niektóre funkcje wyleciały, a przy nowych usługach (Replay) jak widać pojawiają się nowe błędy.


Replay swoja droga ale zeby tak podstwowa funkcja jak pauzowanie tez nie dawalo rady to juz zalatuje totalnym szajsem
 
 
kisand 
Klikacz

Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 19
Wysłany: 07-08-2017, 18:21   

Snowman napisał/a:
Zapewniano mnie ze internet w Horizon jest super i wystarczy do mieszkania. Moje ma 52m2 i juz w kuchni traci zasięg.


W mim przypadku,jeśli chodzi o net z Horizaona,to po zmianie szerokości sygnału na 40 i zmianie kanału bryka prawie tak samo po WI FI jak po kablu.Mam 120 Mbps.Zasięg w całym mieszkaniu jest OK ,często jestem u sąsiada i też mam dobry zasięg .

[ Dodano: 07-08-2017, 19:23 ]
Snowman napisał/a:
Zapewniano mnie ze internet w Horizon jest super i wystarczy do mieszkania. Moje ma 52m2 i juz w kuchni traci zasięg.


W mim przypadku,jeśli chodzi o net z Horizaona,to po zmianie szerokości sygnału na 40 i zmianie numeru kanału bryka prawie tak samo po WI FI jak po kablu.Mam 120 Mbps.Zasięg w całym mieszkaniu jest OK ,często jestem u sąsiada i też mam dobry zasięg .
 
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-08-2017, 20:10   

Miałem Horizona ,,,,, 5 dni , pierw problem z wgraniem oprogramowania (piątek ) następnego dnia to była awaria aż do ....poniedziałku telewizji , po samym kablu tv działało . Internet działał ok bo puszczałem na 40mhz i na wifi było ponad 80mega przy prędkości docelowej 120 . Oddałem tego złoma i wziąłem moduł CI a do netu mam Compala który niestety nie pracuje na 40mhz tylko na 20 mhz , wifi mam w okolicach 50 ale jest pewność działania .Tak na chłopski rozum po czasie ... na cholerę mi ten cały replay ? tv ma działać i cieszyć oko tak jak teraz przy mistrzostwach świata w lekkiej atletyce w Londynie ....a nie pliz łejt , pliz łejt ,,, wgrywam oprogramowanie ,,, pliz łejt ,,, i tak 15 minut :lol: a moduł jak trzeba wpinam do drugiego tv w innym pokoju i jazda ....oddajcie to gówno póki możecie , jak ktoś może to polecam moduł CI na moje oko lepszy obraz niż przez Horizona .....
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2017, 21:14   

Cytat:
na moje oko lepszy obraz niż przez Horizona

Ale to na pewno nie zasługa modułu
Moduł CI+ odkodowuje jedynie sygnal
 
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-08-2017, 21:19   

Tyle to też wiem :D
 
 
Snowman 
light master

Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 76
Wysłany: 08-08-2017, 17:00   

Dzisiaj do 9 rano byla jakas modernizacja na Śląsku i od 9 wszystko smiga. Replay, pauzowanie, przewijanie
Czy ktos tez zauwazyl poprawe na Horizonie ?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2017, 17:11   

To tylko chwilowe nic się nie martw. Potem wszystko wróci do normy. ;)
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 08-08-2017, 21:09   

MrPepka napisał/a:
To tylko chwilowe nic się nie martw. Potem wszystko wróci do normy. ;)
Prorok jakiś cy cuś? ;)
Snowman napisał/a:
Dzisiaj do 9 rano byla jakas modernizacja na Śląsku i od 9 wszystko smiga. Replay, pauzowanie, przewijanie. Czy ktos tez zauwazyl poprawe na Horizonie ?
Sprawdzałem godzinę temu. Replay TV "w normie", tzn. CS2301 -> Program nie jest już dostępny, itd, itp. 8)

Niestety, jest tak jak pisze Jacek K.:
Jacek K. napisał/a:
W ostatniej rozmowie z Działem Wsparcia (w ub. tygodniu), zapewniono mnie, że trwają prace nad poprawą oprogramowania i usunięcie błędów m.in. w Replay TV ... może kiedyś to zrobią :)

No. To by było na tyle. Można się rozejść. Dobranoc. 8)
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2017, 21:13   

A głos w tym riplej tivi macie? Bo mi dzieciak krzyczy że na nickelodeon na ma głosu?
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-08-2017, 21:17   

U mnie jest OK.

edycja: korekta, sorry sprawdziłem tylko na bieżącym programie - OK, na replay TV - głosu brak.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Jacek K. 08-08-2017, 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: