Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 31-07-2017, 22:41
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Moduły CAM też zostaną. |
One też (niestety) nie zawsze i z każdym tv działają bezproblemowo, że o braku kilku usług jak na dekoderze nie wspomnę.
I jestem pewien, że z kompatybilnością owego modułu im bardziej w czas przyszły idziemy, tym będzie gorzej. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2017, 23:17
|
|
|
Cytat: | One też (niestety) nie zawsze i z każdym tv działają bezproblemowo |
Ten problem z czasem zniknie.
KOCUREK1970 napisał/a: | że o braku kilku usług jak na dekoderze nie wspomnę. |
Których? VOD? W Smart TV masz lepsze.
Cytat: | I jestem pewien, że z kompatybilnością owego modułu im bardziej w czas przyszły idziemy, tym będzie gorzej. |
Wątpię w to. |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 01-08-2017, 07:23
|
|
|
Replay jeszcze bym zdzierżył,ale wczoraj naciskam pauzę na nsport po 20 min. play i wielka d.........a. Wiecie co mam 10letni telewizor z podpiętym dyskiem i na nim co zaprogramuję to się nagra,pauza - start no problem . A w tym chwalonym parę postów wyżej horizonie od kilku lat problem nie do ogarnieńcia. To już faktycznie irytuje mnie . Techników już nie wołam,bo to nie ma sensu. Raz w miesiącu skrobię pismo o kolejny upust i tak na okrągło. Pozdrawiam osobę ,która chwali się bezproblemową pracą horizona. Albo go nie używa,albo jest naprawdę mało wymagający. |
_________________
|
|
|
|
|
lass
easy master
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 48 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-08-2017, 08:53
|
|
|
nordof napisał/a: | Pozdrawiam osobę ,która chwali się bezproblemową pracą horizona. Albo go nie używa,albo jest naprawdę mało wymagający. |
Mnie też bez problemu działa replay jak i cały dekoder Horizon. Używam często i jestem wymagający - widocznie wpływ na to może mieć jeszcze coś innego, np. lokalizacja. |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2017, 09:00
|
|
|
@lass
Szczęściarz , tym bardziej, że UPC przyznaje się do błędów ...
Z ciekawości - możesz podać wersje oprogramowania?
Hmm, lokalizacja - jak widać, narzekają użytkownicy z różnych stron Polski - czyżby Kraków był wyjątkiem?
Naprawdę nie wystąpiły u Ciebie nigdy żadne błędy z opisywanych w tym wątku? |
_________________
|
|
|
|
|
Ralfin
easy master
Dołączył: 19 Maj 2017 Posty: 26
|
Wysłany: 01-08-2017, 09:23
|
|
|
Zapewniam Was że Kraków nie jest żadnym wyjątkiem, i tutaj również występują te same problemy które opisujecie, raz częściej raz rzadziej ale są one cały czas, jak zwykle zbawienny jest cykliczny reset. Dodatkowo u mnie pojawiły się na liście nagranych 2 nagrania (pokazuje się tylko nazwa kanału z którego były nagrane i czas trwania) których ani nie mogę obejrzeć ani usunąć. |
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 01-08-2017, 09:24
|
|
|
Błędy przy odtwarzaniu nagrań występują tylko w trybach oszczędnościowych STANDARD i ECO w trybie szybkim wszystko działa bez zarzutu. |
_________________
|
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-08-2017, 09:48
|
|
|
Z horozonem sa zawsze klopoty jak już się nie zawiesza to od 2 dni przestał nagrywać mi zaplanowane serie . W pozycji zaplanowane mam czerwone kółeczko i napis próba nagrania nie powiodła się. A było to jedyne nagranie w tym czasie zaplanowane .O replay nie mówię bo wieczna porażka chyba jak było mniej kanałów w tej usłudze działało lepiej . Teraz wywala do tv a ponowne włączenie komunikat z błędem
Dziadostwo ale ja już nie mam siły pisac tłumaczyć technikom co chwila to inny i w koło Macieju. Płacę i płacze |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 01-08-2017, 10:26
|
|
|
Testowałem tryb szybki. Bez różnicy. Kilka godzin ok,później to co na reszcie. Jedynie eco odstaje . To już dno na całego. W tym momencie całkowity brak EPG na wszystkich kanałach. Taki mały kwiatek do wazonika upc. Po resecie pradowym epg wróciło. Za to dekoder przywrócił domyślne 720p i czarne pasy na ekranie. Co juz mnie nie dziwi w menu dekodera pozostalo 1080p i tryb powiekszony.Super sprzet. Brawo upc. |
_________________
|
|
|
|
|
lass
easy master
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 48 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-08-2017, 21:06
|
|
|
Jacek K. napisał/a: | Z ciekawości - możesz podać wersje oprogramowania?
Hmm, lokalizacja - jak widać, narzekają użytkownicy z różnych stron Polski - czyżby Kraków był wyjątkiem?
Naprawdę nie wystąpiły u Ciebie nigdy żadne błędy z opisywanych w tym wątku? |
Oprogramowanie 0.13.142.
Przy replay czasami, bardzo rzadko, występuje błąd, ale ponowne uruchomienie odtwarzania (bez resetu) już jest OK. |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2017, 21:10
|
|
|
@lass
A jak często korzystasz z funkcji Replay? bo jak rzadko, to i błędy rzeczywiście są rzadko .
Ja korzystam średnio kilkanaście razy dziennie - błędy w ~ 75%.
Pzdr. |
_________________
|
|
|
|
|
lass
easy master
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 48 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-08-2017, 21:13
|
|
|
Może w 10%, a może jeszcze mniej, jest błąd. |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-08-2017, 15:50
|
|
|
Jacek K. napisał/a: | @lass
Szczęściarz , tym bardziej, że UPC przyznaje się do błędów ...
|
Oczywiście, mi tez w końcu przyznali się, że to wina oprogramowania (problemy z nagrywarką, replay tv i stopowanie przy oglądaniu TV na żywo też często powoduje błędy i powrót do TV na żywo co jest niezmiernie wkurzające, kiedy na przykład pójdę do kuchni na 5 min i po powrocie nie mogę już obejrzeć tych 5 min....) Po ostatniej reklamacji dali mi upust w postaci anulowania abo za jeden miesiąc. Jak w sierpniu dalej nie usuną usterek to znów im wyślę reklamację, bo nie widzę powodu aby dopłacać za coś co nie działa prawidłowo. Tym bardziej,ze tak sie chwala tym calym Horizonem a tam więcej nie działa niż działa.
Ze starym mediaboxem nie miałem takich problemów.
Na razie polecili mi włączyć tryb szybki na co odpowiedziałem, że skoro jest tryb eco to powinien działać jak należy, albo niech go w ogóle usuną. Nie widzę powodu dla którego dekoder ma mi cały dzień pobierać tyle samo prądu co będąc włączonym jeśli z niego akurat nie korzystam. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2017, 16:06
|
|
|
TomekPL napisał/a: | że skoro jest tryb eco to powinien działać jak należy, albo niech go w ogóle usuną |
już to raz zrobili w 2015 roku, więc za pewne zrobią to ponownie |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2017, 15:11
|
|
|
TomekPL napisał/a: | Po ostatniej reklamacji dali mi upust w postaci anulowania abo za jeden miesiąc. |
Że co? Oni powinni ci w ogóle dopłacać za to, że używasz ich sprzęt. |
|
|
|
|
|