Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 31-07-2017, 22:41   

MrPepka napisał/a:
Moduły CAM też zostaną.

One też (niestety) nie zawsze i z każdym tv działają bezproblemowo, że o braku kilku usług jak na dekoderze nie wspomnę.
I jestem pewien, że z kompatybilnością owego modułu im bardziej w czas przyszły idziemy, tym będzie gorzej.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2017, 23:17   

Cytat:
One też (niestety) nie zawsze i z każdym tv działają bezproblemowo

Ten problem z czasem zniknie.
KOCUREK1970 napisał/a:
że o braku kilku usług jak na dekoderze nie wspomnę.

Których? VOD? W Smart TV masz lepsze.
Cytat:
I jestem pewien, że z kompatybilnością owego modułu im bardziej w czas przyszły idziemy, tym będzie gorzej.

Wątpię w to.
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-08-2017, 07:23   

Replay jeszcze bym zdzierżył,ale wczoraj naciskam pauzę na nsport po 20 min. play i wielka d.........a. Wiecie co mam 10letni telewizor z podpiętym dyskiem i na nim co zaprogramuję to się nagra,pauza - start no problem . A w tym chwalonym parę postów wyżej horizonie od kilku lat problem nie do ogarnieńcia. To już faktycznie irytuje mnie . Techników już nie wołam,bo to nie ma sensu. Raz w miesiącu skrobię pismo o kolejny upust i tak na okrągło. Pozdrawiam osobę ,która chwali się bezproblemową pracą horizona. Albo go nie używa,albo jest naprawdę mało wymagający.
_________________
  nordof
 
lass 
easy master

Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 48
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2017, 08:53   

nordof napisał/a:
Pozdrawiam osobę ,która chwali się bezproblemową pracą horizona. Albo go nie używa,albo jest naprawdę mało wymagający.

Mnie też bez problemu działa replay jak i cały dekoder Horizon. Używam często i jestem wymagający - widocznie wpływ na to może mieć jeszcze coś innego, np. lokalizacja.
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2017, 09:00   

@lass

Szczęściarz :) , tym bardziej, że UPC przyznaje się do błędów ...
Z ciekawości - możesz podać wersje oprogramowania?
Hmm, lokalizacja - jak widać, narzekają użytkownicy z różnych stron Polski - czyżby Kraków był wyjątkiem? :)
Naprawdę nie wystąpiły u Ciebie nigdy żadne błędy z opisywanych w tym wątku?
_________________
 
 
Ralfin 
easy master

Dołączył: 19 Maj 2017
Posty: 26
Wysłany: 01-08-2017, 09:23   

Zapewniam Was że Kraków nie jest żadnym wyjątkiem, i tutaj również występują te same problemy które opisujecie, raz częściej raz rzadziej ale są one cały czas, jak zwykle zbawienny jest cykliczny reset. Dodatkowo u mnie pojawiły się na liście nagranych 2 nagrania (pokazuje się tylko nazwa kanału z którego były nagrane i czas trwania) których ani nie mogę obejrzeć ani usunąć.
 
 
erwinsans 
ultra master

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 750
Wysłany: 01-08-2017, 09:24   

Błędy przy odtwarzaniu nagrań występują tylko w trybach oszczędnościowych STANDARD i ECO w trybie szybkim wszystko działa bez zarzutu.
_________________
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-08-2017, 09:48   

Z horozonem sa zawsze klopoty jak już się nie zawiesza to od 2 dni przestał nagrywać mi zaplanowane serie . W pozycji zaplanowane mam czerwone kółeczko i napis próba nagrania nie powiodła się. A było to jedyne nagranie w tym czasie zaplanowane .O replay nie mówię bo wieczna porażka chyba jak było mniej kanałów w tej usłudze działało lepiej . Teraz wywala do tv a ponowne włączenie komunikat z błędem
Dziadostwo ale ja już nie mam siły pisac tłumaczyć technikom co chwila to inny i w koło Macieju. Płacę i płacze
  stivi
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-08-2017, 10:26   

Testowałem tryb szybki. Bez różnicy. Kilka godzin ok,później to co na reszcie. Jedynie eco odstaje . To już dno na całego. W tym momencie całkowity brak EPG na wszystkich kanałach. Taki mały kwiatek do wazonika upc. Po resecie pradowym epg wróciło. Za to dekoder przywrócił domyślne 720p i czarne pasy na ekranie. Co juz mnie nie dziwi w menu dekodera pozostalo 1080p i tryb powiekszony.Super sprzet. Brawo upc.
_________________
  nordof
 
lass 
easy master

Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 48
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2017, 21:06   

Jacek K. napisał/a:
Z ciekawości - możesz podać wersje oprogramowania?
Hmm, lokalizacja - jak widać, narzekają użytkownicy z różnych stron Polski - czyżby Kraków był wyjątkiem? :)
Naprawdę nie wystąpiły u Ciebie nigdy żadne błędy z opisywanych w tym wątku?

Oprogramowanie 0.13.142.
Przy replay czasami, bardzo rzadko, występuje błąd, ale ponowne uruchomienie odtwarzania (bez resetu) już jest OK.
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2017, 21:10   

@lass

A jak często korzystasz z funkcji Replay? bo jak rzadko, to i błędy rzeczywiście są rzadko :) .
Ja korzystam średnio kilkanaście razy dziennie - błędy w ~ 75%.
Pzdr.
_________________
 
 
lass 
easy master

Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 48
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2017, 21:13   

Może w 10%, a może jeszcze mniej, jest błąd.
 
 
TomekPL 
light master


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-08-2017, 15:50   

Jacek K. napisał/a:
@lass

Szczęściarz :) , tym bardziej, że UPC przyznaje się do błędów ...


Oczywiście, mi tez w końcu przyznali się, że to wina oprogramowania (problemy z nagrywarką, replay tv i stopowanie przy oglądaniu TV na żywo też często powoduje błędy i powrót do TV na żywo co jest niezmiernie wkurzające, kiedy na przykład pójdę do kuchni na 5 min i po powrocie nie mogę już obejrzeć tych 5 min....) Po ostatniej reklamacji dali mi upust w postaci anulowania abo za jeden miesiąc. Jak w sierpniu dalej nie usuną usterek to znów im wyślę reklamację, bo nie widzę powodu aby dopłacać za coś co nie działa prawidłowo. Tym bardziej,ze tak sie chwala tym calym Horizonem a tam więcej nie działa niż działa.
Ze starym mediaboxem nie miałem takich problemów.
Na razie polecili mi włączyć tryb szybki na co odpowiedziałem, że skoro jest tryb eco to powinien działać jak należy, albo niech go w ogóle usuną. Nie widzę powodu dla którego dekoder ma mi cały dzień pobierać tyle samo prądu co będąc włączonym jeśli z niego akurat nie korzystam.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2017, 16:06   

TomekPL napisał/a:
że skoro jest tryb eco to powinien działać jak należy, albo niech go w ogóle usuną

już to raz zrobili w 2015 roku, więc za pewne zrobią to ponownie
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2017, 15:11   

TomekPL napisał/a:
Po ostatniej reklamacji dali mi upust w postaci anulowania abo za jeden miesiąc.

Że co? :shock: Oni powinni ci w ogóle dopłacać za to, że używasz ich sprzęt.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,52 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: