Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 26-06-2017, 11:02
|
|
|
nodenirr napisał/a: | nie ma opcji przewijania |
nie do końca
są kanały które można przewijać
ale generalnie Replay TV to przereklamowana usługa |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-06-2017, 11:43
|
|
|
potwierdzam ta usluga to raczej ciekawostka , chyba zeby bylo o czym pogadac w reklamie . Od biedy jak komus zalezy na obejrzeniu czegos to reklamy przemeczy i obejrzy ale co powiesz na to jak chcesz niby zobaczyc coś np z godz 19 właczasz Replay TV a tam jeszcze 15 min przed 19 i przewinac nie idzie ,Dziadostwo i tyle ... |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-06-2017, 10:21
|
|
|
U mnie dziś właśnie skopał się 3 dekoder w ciągu miesiąca, rano nie był w stanie włączyć się z pilota (po zapaleniu się czerwonej diody, na pomarańczowej jeszcze był w stanie) - odpalanie tylko z przycisku fizycznego na Horizonie. To samo miała moja Mama z pierwszy egzemplarzem, od razu po przywiezieniu przez technika.
Dziś wieczorem technik pewnie wymieni mi Horizona na 4 egzemplarz w ciągu 37 dni użytkowania (filmy nagrane znów pójdą do kosza i nawet nie zdążę ich obejrzeć). Cały czas żeby je oglądać muszę go za każdym razem restartować prądowo, bo inaczej po 20 sek wywala do oglądania TV na żywo, to samo przy przewijaniu Replay TV i przewijaniu po zastopowaniu oglądania TV na żywo.
Jednak UPC moją reklamację z przed miesiąca rozpatrzyło negatywnie, odpisali że tylko całkowity brak sygnału jest podstawą do obniżenia kwoty abonamentu, to że w dekoderze nie działa na chwilę obecną prawidłowo nic poza tym, że daje sygnał oznacza dla nich że jest ok. Odpisałem na to pismo, że w takim razie sprawę zgłoszę do rzecznika praw konsumenta i w takim razie jest to moja ostatnia umowa.
Dałem się nabrać na to g.... a trzeba było zostawić starego dobrego Mediaboxa.
Brawo dla UPC....... |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2017, 10:46
|
|
|
TomekPL napisał/a: | Brawo dla UPC....... |
ewidentnie masz problem z sygnałem
mi za pierwszym razem nie chceli zainstalować Horizon-a z powodu słabego sygnału, za drugim razem po wymianie trójnika sygnał pojawił sie na poziomie akceptowalnym dla Horizon
tylko zastanawiam się czemu u Ciebie zainstalowano Horizon bez prac nad poprawa sygnału? |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-06-2017, 10:58
|
|
|
GDA napisał/a: | TomekPL napisał/a: | Brawo dla UPC....... |
ewidentnie masz problem z sygnałem
mi za pierwszym razem nie chceli zainstalować Horizon-a z powodu słabego sygnału, za drugim razem po wymianie trójnika sygnał pojawił sie na poziomie akceptowalnym dla Horizon
tylko zastanawiam się czemu u Ciebie zainstalowano Horizon bez prac nad poprawa sygnału? |
Zarówno na infolinii jak i technicy jak przychodzą to twierdzą, że sygnał jest dobry.
Z resztą chyba gdzieś w opcjach jest możliwość sprawdzenia dwóch parametrów - jakości i siły
Jakość mam chyba na maxa, siłę na 3/4 tego paska - sprawdzę jeszcze jak będę w domu.
Mi się wydaje, że te problemy które są z nagrywarką, Replay TV i przewijaniem to wina softu - dziwne, żebym miał takiego pecha że na wszystkich 3 dekoderach jest to samo. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez TomekPL 30-06-2017, 11:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2017, 11:01
|
|
|
TomekPL napisał/a: | że sygnał jest dobry |
i tutaj jest właśnie problem - to nie może być "sygnał dobry" to musi być bardzo dobry
z ciekawości - sprawdź jaki masz sygnał w Horizonie (w ustawieniach znajdziesz w diagnostyce) |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2017, 12:46
|
|
|
Cytat: | tutaj jest właśnie problem - to nie może być "sygnał dobry" to musi być bardzo dobry
z ciekawości - sprawdź jaki masz sygnał w Horizonie (w ustawieniach znajdziesz w diagnostyce) |
A jaka jest norma dla horizona? W sensie w jakich widełkach powinien być sygnał w przypadku horizona? W mediaboxach do 7db a w kaonach do 9db a w horizonie? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2017, 13:23
|
|
|
Nie mam pojęcia
ale wiem że jak przyszedł monter z Horizonem - powiedział że bez zmiany trójnika nie zamontuje Horizona, odmówiłem
za tydzień sam zmieniłem trójnik i sprawdziłem czy nie stracę obrazu na telewizorze, ponowiłem nową umowę - przyszedł inny monter stwierdził że sygnał jest na granicy ale jest ok |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-06-2017, 17:02
|
|
|
u mnie jest tak:
siła sygnału na 50%.
|
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2017, 17:04
|
|
|
GDA napisał/a: | ale wiem że jak przyszedł monter z Horizonem - powiedział że bez zmiany trójnika nie zamontuje Horizona, odmówiłem |
Tak sobie myślę, że może dlatego zrezygnowali ze zwrotnic z powodu Horizona? Może Horizon ma jeszcze gorszą głowicę? |
|
|
|
|
Yapio
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 128 Skąd: PL
|
Wysłany: 01-07-2017, 00:14
|
|
|
stivi napisał/a: | potwierdzam ta usluga to raczej ciekawostka , chyba zeby bylo o czym pogadac w reklamie . Od biedy jak komus zalezy na obejrzeniu czegos to reklamy przemeczy i obejrzy ale co powiesz na to jak chcesz niby zobaczyc coś np z godz 19 właczasz Replay TV a tam jeszcze 15 min przed 19 i przewinac nie idzie ,Dziadostwo i tyle ... | Ze swojej strony, na świeżo opiszę taką sytuację.
Zaplanowałem nagranie na Horizonie. Z pilota. Najnormalniej w świecie. Nie przez jakieś tam Horizon GO. Dekoder potwierdził. I co się okazało?
Dekoder nie rozpoczął nagrywania zaplanowanej pozycji. Dobra. OK. To tylko film w TV. Zdarza się. Choć nie powinno. Jakoś to przeżyję. Skorzystam wyjątkowo ze znienawidzonego przeze mnie Replay TV i odtworzę film. Pomijam fakt, że to był film na TVN więc zaliczyłem obowiązkowe oglądanie kilkunastu minut poprzedzającego programu plus reklamy (brak możliwości przewijania).
Nagle, ni z tego ni z owego, dekoder postanowił przerwać odtwarzanie poprzez Replay TV i przerzucił mnie do programu "na żywo". Szkoda tylko, że do miejsca grubo daleko do przodu od miejsca w którym przerwał odtwarzanie poprzez Replay TV. No żesz @#!$%@!!!
Nagrywanie raz działa, raz nie. O Replay TV... lepiej nie mówić.
Pytanie retoryczne: czy w XXI wieku naprawdę tak ciężko jest zrobić/zlecić wykonanie porządnego dekodera i ogarnąć go programowo? Ech... |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2017, 00:26
|
|
|
Po co UPC poszło w stronę chmury? Kto w ogóle wymyślił żeby horizon działał przez jakąś chmurę? Więcej z tym problemu niż jest to warte. |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-07-2017, 09:00
|
|
|
Generalnie caly ten horizon jest zawodny . Ja np. mam nastawioną serie aby nagrywał mi program lokalny TVP Gdansk Panorama . W ciągu dnia sa dwa wydania 18 30 i 21 30 . Ustawiajac serie wybierałem ten z 18 30 niestety ten z 21 30 horizon traktuje tak samo i również go nagrywa(za chwile jak ??) chociaż ja tego nie planuje .Ale w czym problem , żeby zawsze nagrywal 2 to pol biedy a horizon nagrywa jak chce raz nagra ten z 18 30 raz 21 30 czasami nagrywa dwa a czasami tylko ten z 21 30 i nie ma madrego w UPC żeby to ogarnac . W poprzednim oprogramowaniu dekoder wieszal mi się co 3 dni ale za to była mozliwosc ustawienia godzinowego nagran i wtedy nagrywal zawsze prawidłowo . A teraz przyszla nowoczesność mniej się wiesza ale za to nagrywa jak chce .Koszmar
Ale to w ramach ciekawostki .. |
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 629 Skąd: 3City
|
Wysłany: 01-07-2017, 11:28
|
|
|
Yapio napisał/a: |
Nagle, ni z tego ni z owego, dekoder postanowił przerwać odtwarzanie poprzez Replay TV i przerzucił mnie do programu "na żywo". Szkoda tylko, że do miejsca grubo daleko do przodu od miejsca w którym przerwał odtwarzanie poprzez Replay TV. No żesz @#!$%@!!!
Nagrywanie raz działa, raz nie. O Replay TV... lepiej nie mówić.
Pytanie retoryczne: czy w XXI wieku naprawdę tak ciężko jest zrobić/zlecić wykonanie porządnego dekodera i ogarnąć go programowo? Ech... |
Miałem tak samo, ale odkąd ustawiłem zarządzanie poborem moc na tryb pełny, nie standard czy Eco, problemy te zniknęły jak ręką odjął. Działa kilkanaście tygodni i ani razu nie było problemu z przewijaniem, stopowaniem czy innymi przypadkami gdy korzystało się z HDD. Może i u was tak jest? |
_________________
|
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-07-2017, 12:10
|
|
|
Ja od zawsze mam tryb szybki za 5 zł na miesiąc nie będę kombinował .Czyli chyba to nie ma wpływu . u mnie replay tv wywala jak przewijam czy przeskakuje po 30 sek ... |
|
|
|
|
|