Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
szczepaniu
light master
Dołączył: 22 Lut 2017 Posty: 78
|
Wysłany: 13-06-2017, 11:21
|
|
|
Yapio napisał/a: | szczepaniu napisał/a: | Nie wiem czy ktoś zauważył ale doszło kilka gier do horizona w aplikacjach ktoś to widział czy tylko ja to zobaczyłem dopiero | No coś jakby więcej tego jest niż było. Niemniej... Lepiej by było, żeby zamiast dodawać gry, Replay TV do porządku by doprowadzili. |
Oraz youtube bo to co jest to tragedia jakaś |
_________________
|
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-06-2017, 16:15
|
|
|
Witam,
pikseloza na kanale 305 DTX usunięta, jest OK. Problem był po stronie nadawcy. Szkoda, że najpierw nie sprawdzają dokładnie u siebie, tylko wysyłają technika, a ja tracę czas ... |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 16-06-2017, 09:13
|
|
|
Ostatnio odpaliłem Horizona bez dysku, oczywiście nie obyło się bez resetu i jakaż ciekawostka
po resecie Horizon bez dysku ma soft "z nagrywaniem" normalnie można poustawiać czasy nagrania przed i po, zaprogramować nagrywanie - kółeczko kręci i potwierdza
dopiero kilka chwili później opcje nagrywania "znikają"
ciekawy jestem czy Horizon bez nagrywarki nie jest czasami tylko sofotowo ograniczony i posiada dysk wewnątrz |
|
|
|
|
kvs
Moderator
Pomógł: 43 razy Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 1586 Skąd: Mokotów / Białołęka
|
Wysłany: 16-06-2017, 13:24
|
|
|
Jak zresetujesz prądowo to posłuchaj dobrze czy nie wydaje charakterystycznego dźwięku mielenia dyskiem w czasie bootowania i zagadka się wyjaśni. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 16-06-2017, 13:38
|
|
|
czyli co? to jest możliwe że mam Horizona z dyskiem? w tej chwili nie jestem w stanie posłuchać tego jak opisałeś |
|
|
|
|
kvs
Moderator
Pomógł: 43 razy Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 1586 Skąd: Mokotów / Białołęka
|
Wysłany: 16-06-2017, 17:37
|
|
|
Nie wiem bo nie wiedziałem na oczy horyzonta bez opcji nagrywania ale obstawiał bym że nie ma dysku, jak wiadomo dysk stanowi duży % kosztu całego dekodera więc z jakiegoś powodu te dekodery są w 2 wersjach z dyskiem i bez. Także jak będziesz miał możliwość to osłuchaj go w trakcie bootowania to będziemy wiedzieć. |
_________________
|
|
|
|
|
Mobo40
easy master
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 39
|
Wysłany: 16-06-2017, 18:07
|
|
|
Ten Horizon to porażka Bez przerwy zrywa połączenie z internetem, miałem poprzednio modem i mediaboxa, to zachciało mi się Horizona ... . |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16-06-2017, 18:48
|
|
|
Nie ma przeszkód abyś usługę internetu miał nie z Horizona, a z zewnętrznego modemoroutera. Zgłoś problem, żebyś dostał osobny modemorouter. |
_________________
|
|
|
|
|
Mobo40
easy master
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 39
|
Wysłany: 16-06-2017, 19:08
|
|
|
Tylko, jest już po 14 dniowym okresie wypowiedzenia. Nie wiem czy jak mnie złowili na 24 miesiące to będą mi chcieli dać dodatkowy modem za darmo. dzisiaj dzwoniłem do UPC, i po 10 minutach czekania na połączenie jak znów się odezwał głos ,, proszę o jeszcze chwile cierpliwości'' to się W@@iłem i zrezygnowałem z czekania ... . |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-06-2017, 20:27
|
|
|
Jacek K. napisał/a: | Witam,
w ślad za zgłoszoną reklamacja (Replay TV - błędy przy przewijaniu), otrzymałem dziś telefoniczne przeprosiny, i zapewnienie, że prace naprawcze trwają oraz propozycję m.in. jednorazowego obniżenia abonamentu o 20zł. BTW, teraz Replay TV nie działa w ogóle - jest awaria ...
Pzdr. |
Czy błędy przy przwijaniu masz tylko z ReplayTV czy też przy oglądaniu TV na zywo ?
U mnie w tej chwili nawet jak oglądam jakiś problem i wcisnę sobie pauzę to potem są problemy z przewijaniem, albo cofnięciem się w czasie oglądania TV na żywo.....
Cały czas czekam na odp z UPC i doczekać się nie mogę...
Jakie to jest niedopracowane gówno......to się w głowie nie mieści jak można puszczać taki syf do klientów. |
_________________
|
|
|
|
|
kvs
Moderator
Pomógł: 43 razy Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 1586 Skąd: Mokotów / Białołęka
|
Wysłany: 16-06-2017, 21:01
|
|
|
Replay TV nie ma nic wspólnego z oglądaniem z tzw bufora, bo tutaj oglądasz dane zapisane na dysku lokalnie w dekoderze, TomekPL możliwe że masz zepsutego boxa.
Usługa Replay TV leci prosto z serwera poprzez dedykowane QAM-y. Faktycznie w ostatnim czasie dzieją się z tym jakieś historie miejmy nadzieje że naprawią. Wczoraj wieczorem się nie dało z tego korzystać bo co chwilę wywalało błąd, dziś wygląda że działa prawidłowo... |
_________________
|
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-06-2017, 22:21
|
|
|
TomekPL napisał/a: |
Czy błędy przy przwijaniu masz tylko z ReplayTV czy też przy oglądaniu TV na zywo ?
U mnie w tej chwili nawet jak oglądam jakiś problem i wcisnę sobie pauzę to potem są problemy z przewijaniem, albo cofnięciem się w czasie oglądania TV na żywo.....
Cały czas czekam na odp z UPC i doczekać się nie mogę...
Jakie to jest niedopracowane gówno......to się w głowie nie mieści jak można puszczać taki syf do klientów. |
Witam,
tak, zdarzyła mi się kilka razy sytuacja, którą opisałeś. A dziś kolejna "nowość" > oglądam TV, włączam nagrywanie, po kilkunastu minutach czarny ekran, na pozostałych programach OK. Oczywiście nic się nie nagrało. Obraz wrócił po ponad godzinie. Dodzwonić się do BOK nie sposób ...
Pzdr. |
_________________
|
|
|
|
|
razor1995
Klikacz
Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 17 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 17-06-2017, 14:54
|
|
|
Cześć, przedłużyłem właśnie umowę, na zasadach: Twoja Rewia Usług XI (2017-1) , dostałem Horizona bez nagrywarki (Horizon Select), mam też multiroom'a z MediaboxemHD i internet 120Mb z Compalem. Mam 14 dni na rezygnację. Pytanie brzmi - jak załatwić sobie wymianę obecnego Horizona na model z nagrywarką?
Obecny zestaw:
- pakiet Horizon Select bez nagrywarki (71 zł),
- HorizonGo (0 zł),
- MegaSport (5 zł),
- MultiRoomHD bez nagrywarki (10 zł),
- Canal+ Prestige (59 zł),
- FiberPower 120Mb/s (12 zł),
- Minuty do wszystkich Max (7 zł), |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17-06-2017, 15:10
|
|
|
razor1995 napisał/a: | Mam 14 dni na rezygnację. Pytanie brzmi - jak załatwić sobie wymianę obecnego Horizona na model z nagrywarką? | Po złożeniu odstąpienia od umowy negocjujesz nową umowę z Horizonem z nagrywarką.
Tylko staraj się o „Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)” a nie o "TRU XI". |
_________________
|
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-06-2017, 10:35
|
|
|
Czy ktoś jeszcze ma w dniu dzisiejszym problemu z Horizonem?
Mój gdy wstałem rano miał zapaloną zieloną diodę, ale po włączeniu TV ukazał mi się czarny ekran (tak jakby przywiesił się przy aktualizacji w nocy)- wyłączyłem go więc z przycisku, pojawił się ekran proszę czekać po czym błąd 1011, następnie 1030.
Przy próbie resetu do ustawień fabrycznych to samo. Zadzwoniłem więc na infolinię, gdzie przez 40 mi usiłowali coś zrobić, ale nie dało rady - cały czas te same błędy - ponoć to jakiś szerszy problem bo mieli już dziś kilka takich zgłoszeń i wygląda nie na awarię samych dekoderów ale coś z serwerami. Kazali czekać na kontakt i na razie nie umawiali technika bo stwierdzili, że z nowym sprzętem też będą takie problemy. Teraz dzwoniłem do Żony i nic się ponoć nie zmieniło.
Były już wcześniej takie awarie ? |
_________________
|
|
|
|
|
|