Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
szczepaniu 
light master

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 78
Wysłany: 13-06-2017, 11:21   

Yapio napisał/a:
szczepaniu napisał/a:
Nie wiem czy ktoś zauważył ale doszło kilka gier do horizona w aplikacjach ktoś to widział czy tylko ja to zobaczyłem dopiero ;)
No coś jakby więcej tego jest niż było. ;) Niemniej... Lepiej by było, żeby zamiast dodawać gry, Replay TV do porządku by doprowadzili.

Oraz youtube bo to co jest to tragedia jakaś
_________________
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-06-2017, 16:15   

Witam,
pikseloza na kanale 305 DTX usunięta, jest OK. Problem był po stronie nadawcy. Szkoda, że najpierw nie sprawdzają dokładnie u siebie, tylko wysyłają technika, a ja tracę czas ...
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2017, 09:13   

Ostatnio odpaliłem Horizona bez dysku, oczywiście nie obyło się bez resetu i jakaż ciekawostka

po resecie Horizon bez dysku ma soft "z nagrywaniem" normalnie można poustawiać czasy nagrania przed i po, zaprogramować nagrywanie - kółeczko kręci i potwierdza :-D
dopiero kilka chwili później opcje nagrywania "znikają"

ciekawy jestem czy Horizon bez nagrywarki nie jest czasami tylko sofotowo ograniczony i posiada dysk wewnątrz
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 16-06-2017, 13:24   

Jak zresetujesz prądowo to posłuchaj dobrze czy nie wydaje charakterystycznego dźwięku mielenia dyskiem w czasie bootowania i zagadka się wyjaśni.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2017, 13:38   

czyli co? to jest możliwe że mam Horizona z dyskiem? w tej chwili nie jestem w stanie posłuchać tego jak opisałeś
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 16-06-2017, 17:37   

Nie wiem bo nie wiedziałem na oczy horyzonta bez opcji nagrywania ale obstawiał bym że nie ma dysku, jak wiadomo dysk stanowi duży % kosztu całego dekodera więc z jakiegoś powodu te dekodery są w 2 wersjach z dyskiem i bez. Także jak będziesz miał możliwość to osłuchaj go w trakcie bootowania to będziemy wiedzieć.
_________________
 
 
Mobo40 
easy master

Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 39
Wysłany: 16-06-2017, 18:07   

Ten Horizon to porażka :idea: Bez przerwy zrywa połączenie z internetem, miałem poprzednio modem i mediaboxa, to zachciało mi się Horizona ... .
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16-06-2017, 18:48   

Nie ma przeszkód abyś usługę internetu miał nie z Horizona, a z zewnętrznego modemoroutera. Zgłoś problem, żebyś dostał osobny modemorouter.
_________________
 
 
Mobo40 
easy master

Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 39
Wysłany: 16-06-2017, 19:08   

Tylko, jest już po 14 dniowym okresie wypowiedzenia. Nie wiem czy jak mnie złowili na 24 miesiące to będą mi chcieli dać dodatkowy modem za darmo. dzisiaj dzwoniłem do UPC, i po 10 minutach czekania na połączenie jak znów się odezwał głos ,, proszę o jeszcze chwile cierpliwości'' to się W@@iłem i zrezygnowałem z czekania ... .
 
 
TomekPL 
light master


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2017, 20:27   

Jacek K. napisał/a:
Witam,
w ślad za zgłoszoną reklamacja (Replay TV - błędy przy przewijaniu), otrzymałem dziś telefoniczne przeprosiny, i zapewnienie, że prace naprawcze trwają oraz propozycję m.in. jednorazowego obniżenia abonamentu o 20zł. BTW, teraz Replay TV nie działa w ogóle - jest awaria ...
Pzdr.


Czy błędy przy przwijaniu masz tylko z ReplayTV czy też przy oglądaniu TV na zywo ?
U mnie w tej chwili nawet jak oglądam jakiś problem i wcisnę sobie pauzę to potem są problemy z przewijaniem, albo cofnięciem się w czasie oglądania TV na żywo.....
Cały czas czekam na odp z UPC i doczekać się nie mogę...
Jakie to jest niedopracowane gówno......to się w głowie nie mieści jak można puszczać taki syf do klientów.
_________________
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 16-06-2017, 21:01   

Replay TV nie ma nic wspólnego z oglądaniem z tzw bufora, bo tutaj oglądasz dane zapisane na dysku lokalnie w dekoderze, TomekPL możliwe że masz zepsutego boxa.
Usługa Replay TV leci prosto z serwera poprzez dedykowane QAM-y. Faktycznie w ostatnim czasie dzieją się z tym jakieś historie miejmy nadzieje że naprawią. Wczoraj wieczorem się nie dało z tego korzystać bo co chwilę wywalało błąd, dziś wygląda że działa prawidłowo...
_________________
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2017, 22:21   

TomekPL napisał/a:

Czy błędy przy przwijaniu masz tylko z ReplayTV czy też przy oglądaniu TV na zywo ?
U mnie w tej chwili nawet jak oglądam jakiś problem i wcisnę sobie pauzę to potem są problemy z przewijaniem, albo cofnięciem się w czasie oglądania TV na żywo.....
Cały czas czekam na odp z UPC i doczekać się nie mogę...
Jakie to jest niedopracowane gówno......to się w głowie nie mieści jak można puszczać taki syf do klientów.


Witam,
tak, zdarzyła mi się kilka razy sytuacja, którą opisałeś. A dziś kolejna "nowość" > oglądam TV, włączam nagrywanie, po kilkunastu minutach czarny ekran, na pozostałych programach OK. Oczywiście nic się nie nagrało. Obraz wrócił po ponad godzinie. Dodzwonić się do BOK nie sposób ...
Pzdr.
_________________
 
 
razor1995 
Klikacz


Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 17
Skąd: Będzin
Wysłany: 17-06-2017, 14:54   

Cześć, przedłużyłem właśnie umowę, na zasadach: Twoja Rewia Usług XI (2017-1) , dostałem Horizona bez nagrywarki (Horizon Select), mam też multiroom'a z MediaboxemHD i internet 120Mb z Compalem. Mam 14 dni na rezygnację. Pytanie brzmi - jak załatwić sobie wymianę obecnego Horizona na model z nagrywarką? :)
Obecny zestaw:
- pakiet Horizon Select bez nagrywarki (71 zł),
- HorizonGo (0 zł),
- MegaSport (5 zł),
- MultiRoomHD bez nagrywarki (10 zł),
- Canal+ Prestige (59 zł),
- FiberPower 120Mb/s (12 zł),
- Minuty do wszystkich Max (7 zł),
_________________
 
  razor1995@jabster.pl
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 17-06-2017, 15:10   

razor1995 napisał/a:
Mam 14 dni na rezygnację. Pytanie brzmi - jak załatwić sobie wymianę obecnego Horizona na model z nagrywarką?
Po złożeniu :arrow: odstąpienia od umowy negocjujesz nową umowę z Horizonem z nagrywarką.
Tylko staraj się o :arrow: „Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)” a nie o "TRU XI".
_________________
 
 
TomekPL 
light master


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 10:35   

Czy ktoś jeszcze ma w dniu dzisiejszym problemu z Horizonem?
Mój gdy wstałem rano miał zapaloną zieloną diodę, ale po włączeniu TV ukazał mi się czarny ekran (tak jakby przywiesił się przy aktualizacji w nocy)- wyłączyłem go więc z przycisku, pojawił się ekran proszę czekać po czym błąd 1011, następnie 1030.
Przy próbie resetu do ustawień fabrycznych to samo. Zadzwoniłem więc na infolinię, gdzie przez 40 mi usiłowali coś zrobić, ale nie dało rady - cały czas te same błędy - ponoć to jakiś szerszy problem bo mieli już dziś kilka takich zgłoszeń i wygląda nie na awarię samych dekoderów ale coś z serwerami. Kazali czekać na kontakt i na razie nie umawiali technika bo stwierdzili, że z nowym sprzętem też będą takie problemy. Teraz dzwoniłem do Żony i nic się ponoć nie zmieniło.

Były już wcześniej takie awarie ?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,01 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: