Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 16-05-2017, 12:00
|
|
|
Dzisiaj mi wgrano nowe UI + nowy soft: 144 |
_________________
|
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 16-05-2017, 12:07
|
|
|
Czy na Horizonie poziom dźwięku jest na każdym kanale inny, tak jak na mediaboxie?
Oczywiście po kablu HDMI? |
_________________
|
|
|
|
|
Yapio
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 128 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-05-2017, 16:56
|
|
|
@erwinmans
erwinsans napisał/a: | Dzisiaj mi wgrano nowe UI + nowy soft: 144 | "Co Ty gadasz?"
A tak na serio, to zauważyłeś jakieś zmiany? Coś (nagrywanie?, Replay TV?) usprawnili, poprawili, zmienili?
BTW: nie wiem jak u Was, ale u mnie Replay TV w dalszym ciągu kuleje. Czas się przypomnieć UPC... Chyba, że...
Podziel się proszę wrażeniami z korzystania z softu po aktualizacji. |
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 16-05-2017, 20:12
|
|
|
Narazie nic nie sprawdzałem. Dam znac..... |
_________________
|
|
|
|
|
Pawop
ultra master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 956 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2017, 20:56
|
|
|
U mnie też pojawił się nowy soft 145
Poprawili przewijanie, a konkretnie szybciej się zatrzyymuje |
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 17-05-2017, 09:26
|
|
|
Błąd z odtworzeniem nagrania które się obecnie nagrywa chyba też poprawili. Wczoraj zadziałało perfecto. |
_________________
|
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2017, 07:57
|
|
|
Pawop napisał/a: | U mnie też pojawił się nowy soft 145
Poprawili przewijanie, a konkretnie szybciej się zatrzyymuje |
Witam, 145 czy 144?
Czy funkcja przewijania została kompletnie poprawiona? nie ma już błędu CS2301/brak programu/powrotu do listy programów?
Pzdr.
P.S. U mnie nadal źle działa (142) - zgłosiłem po raz kolejny. Są wyjątkowo nieudolni - funkcja źle działa od początku jej wprowadzenia! |
_________________
|
|
|
|
|
Pawop
ultra master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 956 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2017, 09:18
|
|
|
LS mają 145, a HS 144.
Replay sprawdziłem na dwóch pozycjach i było ok, tylko że u mnie ten błąd pojawiał się bardzo rzadko. |
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 18-05-2017, 15:50
|
|
|
Nowy UI nowy SOFT a tu wczoraj chce odpalić nagranie z przed dnia i co ? BLACK SCREEN i RESTARCIK ... |
_________________
|
|
|
|
|
Yapio
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 128 Skąd: PL
|
Wysłany: 19-05-2017, 18:20
|
|
|
Jacek K. napisał/a: | Czy funkcja przewijania została kompletnie poprawiona? nie ma już błędu CS2301/brak programu/powrotu do listy programów?
Pzdr.
P.S. U mnie nadal źle działa (142) - zgłosiłem po raz kolejny. Są wyjątkowo nieudolni - funkcja źle działa od początku jej wprowadzenia! |
U mnie też w dalszym ciągu usługa "Replay TV" działa nieprawidłowo. Rzekłbym nawet, że czasami nawet gorzej niż do tej pory. Już dwa razy w ciągu tygodnia zdarzyła mi się taka sytuacja:
Replay TV "kuleje" ale działa. Wyłączam dekoder z pilota. Dekoder w trybie uruchamiania: szybki. Załączam dekoder pilotem. Próbuję skorzystać z Replay TV i na dowolnym kanale, przy próbie odtwarzania dowolnej pozycji w programie pojawia się... błąd odtwarzania CS2301. Nie uwierzycie co pomaga? No, oczywiście: restart prądowy... Ech... Sprawdzałem status rozwiązania problemu u źródła. Efekt: problem w dalszym ciągu nie rozwiązany. Szacowana data rozwiązania problemu: nieznana.
A szkoda, bo to naprawdę pożyteczna usługa...
No i to by było na tyle w temacie Replay TV. Niemniej nie zamierzam odpuszczać. Mam nadzieję, że do końca trwania mojej umowy zdążą...
[ Dodano: 19-05-2017, 18:21 ]
erwinsans napisał/a: | Nowy UI nowy SOFT a tu wczoraj chce odpalić nagranie z przed dnia i co ? BLACK SCREEN i RESTARCIK ... | No to może i nawet dobrze, że ja mam wciąż wersję 142... |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2017, 18:26
|
|
|
Witam,
czasem też tak mam .
Znalazłem pewne rozwiązanie jeśli chodzi o przewijanie. Do tej pory korzystałem z "szybkiego" przewijania x32,x64 i wtedy najczęściej były problemy. "Odkryłem" , że można poruszać się też strzałkami obok "OK". Przewija wtedy skokowo co 30sekund, ale już nie wyrzuca do menu - teraz tylko tak przewijam.
Pzdr. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2017, 18:40
|
|
|
Jacek K. napisał/a: | Znalazłem pewne rozwiązanie |
Dwa lata temu to było już modne
Widzę że nic w temacie się nie zmienia od lat |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2017, 18:58
|
|
|
@GDA
Nie wiem co Kolega ma na myśli ... funkcja Replay TV jest od ~ miesiąca, również nie wszyscy są abonentami UPC od lat ... |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2017, 19:09
|
|
|
A to dotyczy Replay TV? To można jednak przewijac?
A czy tego samego problemu nie masz na nagranych programach?
Ja tylko stwierdzam fakt że lata mijają a usługa wciąż kuleje |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2017, 19:17
|
|
|
Hmm,
"A to dotyczy Replay TV? To można jednak przewijac?"
no dysykusja w wątku dotyczy dekodera Horizon i funkcji Replay TV, która jest tylko w nim.
"A czy tego samego problemu nie masz na nagranych programach?"
Rzadko korzystam, ale raczej działa poprawnie.
"Ja tylko stwierdzam fakt że lata mijają a usługa wciąż kuleje"
Tu trochę nie rozumiem, bo Horizon z usługą Replay TV to stosunkowo nowa usługa. |
_________________
|
|
|
|
|
|