Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
Ralfin
easy master
Dołączył: 19 Maj 2017 Posty: 26
|
Wysłany: 02-01-2018, 14:35
|
|
|
stivi napisał/a: | Sylwester TVP2 nagranie pikseloza im dalej tym gorzej ...Czyli Nowy Rok problemy stare .... |
Zarówno TVP 2, TVN, Polsat wszystkie nagrane audycje Sylwestra posiadają pikselozę, oglądając powyżej 2 godziny audycji to juź jest sama pikseloza, w przypadku TVN praktycznie nie da się oglądać.
Nowy Rok nie zaskoczył niczym nowym, jak były problemy tak są dalej. |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-01-2018, 16:38
|
|
|
Czekam na odpowiedź na reklamacje tym razem im nie odpuszczę ...Oczekuje rabatu za nagrywarkę do momentu kiedy to zacznie działać jak powinno ..już mnie to delikatnie mówiąc wkurza . Ile można robić z ludzi idiotów ???? |
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 02-01-2018, 17:00
|
|
|
Ja niedawno dostałem odpowiedź na reklamację i nie zgodzili się na żaden rabat ze względu na to że należy się on tylko wtedy gdy usługa TV całkowicie nie działa. W skrócie mówiąc napisali że wiedzą ze są problemy i że zostaną naprawione w nowym oprogramowaniu i żebym się walił na ryj...
Napisałem ponownie z pytaniem w jaki sposób mogę się odwołać od tej decyzji i czekam na odpowiedź. |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-01-2018, 21:10
|
|
|
U mnie podobnie. Mało tego zaczęli rozpisywać się o problemach reeplay,które ja już dawno olałem. Czekam na koniec umowy. Osobiście poszedłbym w moduł CI, jednak tu na przeszkodzie mam żonę. |
_________________
|
|
|
|
|
Pawop
ultra master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 956 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-01-2018, 22:15
|
|
|
Musisz przeanalizować, co taniej wyjdzie, wymiana Horizona, czy żony |
|
|
|
|
kupon
light master
Dołączył: 07 Lis 2013 Posty: 114 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-01-2018, 09:27
|
|
|
Analizując wszystkie za i przeciw to jednak taniej wyjdzie horajzon Przepraszam,ale nie mogłem się powstrzymać
Pozdrawiam w Nowym Roku |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-01-2018, 12:48
|
|
|
Jedno wnerwia drugie kosztuje. A tak na koniec podsumowując Horizon to jedno wielkie G. |
_________________
|
|
|
|
|
Vendeur
light master
Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-01-2018, 20:55
|
|
|
Czy ktoś mógłby napisać co oznacza LS i HS oraz jaka jest różnica pomiędzy dekoderami tak oznaczanymi? Przeczytałem trochę stron w tym wątku, ale jedyne co widzę, to chwalenie LS i narzekanie na HS |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-01-2018, 22:05
|
|
|
HS obsługuje szybszy internet. Na początku były LS. |
_________________
|
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-01-2018, 15:43
|
|
|
No i kolejny horizon prv do wymiany. Brak dostępu do nagranych pozycji. Całkowity zwis dekodera przy próbie wejścia w dowolne nawet wcześniej oglądane pozycje. Start tunera po resecie w opcji z "-" też nie pomógł. Pani z pomocy technicznej wyczyściła dysk i po kłopocie.
Najlepsze na koniec. PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIE Z TAKIM PROBLEMEM. Odpowiedziałem ,że ja niepierwszy raz słyszę tą formułkę. |
_________________
|
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 05-01-2018, 16:35
|
|
|
Nagrywacie programy które live są bez pikselozy a puszczane z dysku kaszanią się ??? jezu ,,,,, jak dobrze że mam CI , jak coś nagrywam i póżniej oglądam z pena to jest idealnie ... a mówiłem oddać hujazona brać mediamoduł .... to nie !!!! co za naród ..... |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2018, 10:40
|
|
|
czarek77 napisał/a: | a mówiłem oddać hujazona brać mediamoduł |
Po pierwsze w trakcie zobowiazania to nie możliwe bo moduł jest tańszy
Po drugie trzeba mieć jeszcze stosunkowo nowy telewizor |
|
|
|
|
Ralfin
easy master
Dołączył: 19 Maj 2017 Posty: 26
|
Wysłany: 07-01-2018, 13:17
|
|
|
Darth Vader napisał/a: | Ja niedawno dostałem odpowiedź na reklamację i nie zgodzili się na żaden rabat ze względu na to że należy się on tylko wtedy gdy usługa TV całkowicie nie działa. W skrócie mówiąc napisali że wiedzą ze są problemy i że zostaną naprawione w nowym oprogramowaniu i żebym się walił na ryj...
Napisałem ponownie z pytaniem w jaki sposób mogę się odwołać od tej decyzji i czekam na odpowiedź. |
Nie jest to prawdą, ja już dostałem 2 x rabat ze względu na działanie Replay TV oraz pikselozę nagrań, przy czym telewizja zawsze działała normalnie.
Uznanie reklamacji i rabat to indywidualna kwestia zależna pewnie od argumentacji reklamacji 😊 ... no i może jeszcze trochę szczęścia |
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 07-01-2018, 13:43
|
|
|
Może kiedyś tak było. Teraz odmawiają upustu.
Wiem to nie tylko z mojego przypadku ale też moich znajomych.
Zobaczymy co odpowiedzą na reklamację reklamacji.
Czy jest tam jakaś instancja odwoławcza? |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-01-2018, 21:32
|
|
|
Ralfin napisał/a: | Darth Vader napisał/a: | Ja niedawno dostałem odpowiedź na reklamację i nie zgodzili się na żaden rabat ze względu na to że należy się on tylko wtedy gdy usługa TV całkowicie nie działa. W skrócie mówiąc napisali że wiedzą ze są problemy i że zostaną naprawione w nowym oprogramowaniu i żebym się walił na ryj...
Napisałem ponownie z pytaniem w jaki sposób mogę się odwołać od tej decyzji i czekam na odpowiedź. |
Nie jest to prawdą, ja już dostałem 2 x rabat ze względu na działanie Replay TV oraz pikselozę nagrań, przy czym telewizja zawsze działała normalnie.
Uznanie reklamacji i rabat to indywidualna kwestia zależna pewnie od argumentacji reklamacji 😊 ... no i może jeszcze trochę szczęścia |
Dostałem 3 razy upust 50,20,10. Potem HBO na 2 miesiące lub 20zl - do wyboru. A ja K.M. chciałbym tylko prawidłowo działający dekoder. Wczoraj po wymianie pudła pierwsze nagranie i odrazu zonk. Brak dostępu. Potem długa niemiła rozmowa z działem technicznym. Jedyna konkluzja z rozmowy. Mamy to głęboko w d...e,nawet jeżeli będę co drugi dzień przez pozostały okres umowy wymieniał kolejne dekodery,bo tylko u mnie są takie problemy z użytkowaniem boxa. |
_________________
|
|
|
|
|
|