Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
Ralfin 
easy master

Dołączył: 19 Maj 2017
Posty: 26
Wysłany: 02-01-2018, 14:35   

stivi napisał/a:
Sylwester TVP2 nagranie pikseloza im dalej tym gorzej ...Czyli Nowy Rok problemy stare ....


Zarówno TVP 2, TVN, Polsat wszystkie nagrane audycje Sylwestra posiadają pikselozę, oglądając powyżej 2 godziny audycji to juź jest sama pikseloza, w przypadku TVN praktycznie nie da się oglądać.
Nowy Rok nie zaskoczył niczym nowym, jak były problemy tak są dalej.
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-01-2018, 16:38   

Czekam na odpowiedź na reklamacje tym razem im nie odpuszczę ...Oczekuje rabatu za nagrywarkę do momentu kiedy to zacznie działać jak powinno ..już mnie to delikatnie mówiąc wkurza . Ile można robić z ludzi idiotów ????
  stivi
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 02-01-2018, 17:00   

Ja niedawno dostałem odpowiedź na reklamację i nie zgodzili się na żaden rabat ze względu na to że należy się on tylko wtedy gdy usługa TV całkowicie nie działa. W skrócie mówiąc napisali że wiedzą ze są problemy i że zostaną naprawione w nowym oprogramowaniu i żebym się walił na ryj...
Napisałem ponownie z pytaniem w jaki sposób mogę się odwołać od tej decyzji i czekam na odpowiedź.
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-01-2018, 21:10   

U mnie podobnie. Mało tego zaczęli rozpisywać się o problemach reeplay,które ja już dawno olałem. Czekam na koniec umowy. Osobiście poszedłbym w moduł CI, jednak tu na przeszkodzie mam żonę.
_________________
  nordof
 
Pawop 
ultra master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2018, 22:15   

Musisz przeanalizować, co taniej wyjdzie, wymiana Horizona, czy żony ;)
 
 
kupon 
light master


Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 114
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-01-2018, 09:27   

Analizując wszystkie za i przeciw to jednak taniej wyjdzie horajzon :D Przepraszam,ale nie mogłem się powstrzymać :)
Pozdrawiam w Nowym Roku :D
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-01-2018, 12:48   

Jedno wnerwia drugie kosztuje. A tak na koniec podsumowując Horizon to jedno wielkie G.
_________________
  nordof
 
Vendeur 
light master


Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-01-2018, 20:55   

Czy ktoś mógłby napisać co oznacza LS i HS oraz jaka jest różnica pomiędzy dekoderami tak oznaczanymi? Przeczytałem trochę stron w tym wątku, ale jedyne co widzę, to chwalenie LS i narzekanie na HS :)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-01-2018, 22:05   

HS obsługuje szybszy internet. Na początku były LS.
_________________
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-01-2018, 15:43   

No i kolejny horizon prv do wymiany. Brak dostępu do nagranych pozycji. Całkowity zwis dekodera przy próbie wejścia w dowolne nawet wcześniej oglądane pozycje. Start tunera po resecie w opcji z "-" też nie pomógł. Pani z pomocy technicznej wyczyściła dysk i po kłopocie.
Najlepsze na koniec. PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIE Z TAKIM PROBLEMEM. Odpowiedziałem ,że ja niepierwszy raz słyszę tą formułkę.
_________________
  nordof
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 05-01-2018, 16:35   

Nagrywacie programy które live są bez pikselozy a puszczane z dysku kaszanią się ??? :mrgreen: jezu ,,,,, jak dobrze że mam CI , jak coś nagrywam i póżniej oglądam z pena to jest idealnie ... a mówiłem oddać hujazona brać mediamoduł .... to nie !!!! co za naród .....
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2018, 10:40   

czarek77 napisał/a:
a mówiłem oddać hujazona brać mediamoduł

Po pierwsze w trakcie zobowiazania to nie możliwe bo moduł jest tańszy
Po drugie trzeba mieć jeszcze stosunkowo nowy telewizor
 
 
Ralfin 
easy master

Dołączył: 19 Maj 2017
Posty: 26
Wysłany: 07-01-2018, 13:17   

Darth Vader napisał/a:
Ja niedawno dostałem odpowiedź na reklamację i nie zgodzili się na żaden rabat ze względu na to że należy się on tylko wtedy gdy usługa TV całkowicie nie działa. W skrócie mówiąc napisali że wiedzą ze są problemy i że zostaną naprawione w nowym oprogramowaniu i żebym się walił na ryj...
Napisałem ponownie z pytaniem w jaki sposób mogę się odwołać od tej decyzji i czekam na odpowiedź.


Nie jest to prawdą, ja już dostałem 2 x rabat ze względu na działanie Replay TV oraz pikselozę nagrań, przy czym telewizja zawsze działała normalnie.
Uznanie reklamacji i rabat to indywidualna kwestia zależna pewnie od argumentacji reklamacji 😊 ... no i może jeszcze trochę szczęścia
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 07-01-2018, 13:43   

Może kiedyś tak było. Teraz odmawiają upustu.
Wiem to nie tylko z mojego przypadku ale też moich znajomych.
Zobaczymy co odpowiedzą na reklamację reklamacji.
Czy jest tam jakaś instancja odwoławcza?
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-01-2018, 21:32   

Ralfin napisał/a:
Darth Vader napisał/a:
Ja niedawno dostałem odpowiedź na reklamację i nie zgodzili się na żaden rabat ze względu na to że należy się on tylko wtedy gdy usługa TV całkowicie nie działa. W skrócie mówiąc napisali że wiedzą ze są problemy i że zostaną naprawione w nowym oprogramowaniu i żebym się walił na ryj...
Napisałem ponownie z pytaniem w jaki sposób mogę się odwołać od tej decyzji i czekam na odpowiedź.


Nie jest to prawdą, ja już dostałem 2 x rabat ze względu na działanie Replay TV oraz pikselozę nagrań, przy czym telewizja zawsze działała normalnie.
Uznanie reklamacji i rabat to indywidualna kwestia zależna pewnie od argumentacji reklamacji 😊 ... no i może jeszcze trochę szczęścia


Dostałem 3 razy upust 50,20,10. Potem HBO na 2 miesiące lub 20zl - do wyboru. A ja K.M. chciałbym tylko prawidłowo działający dekoder. Wczoraj po wymianie pudła pierwsze nagranie i odrazu zonk. Brak dostępu. Potem długa niemiła rozmowa z działem technicznym. Jedyna konkluzja z rozmowy. Mamy to głęboko w d...e,nawet jeżeli będę co drugi dzień przez pozostały okres umowy wymieniał kolejne dekodery,bo tylko u mnie są takie problemy z użytkowaniem boxa.
_________________
  nordof
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: