Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-08-2017, 19:09
|
|
|
GDA napisał/a: | Jacek K. napisał/a: | co powoduje, że tak "bronisz" UPC ... ? |
pieniądze
jestem płatnym anty-trollem |
Brawo, dziękuję za "merytoryczną" odpowiedź.
Obrażanie innych użytkowników to chyba niezbyt eleganckie i nieregulaminowe. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 25-08-2017, 19:43
|
|
|
Pitrek napisał/a: | A ja jestem wymagający , znam wszystkie wady swojego telewizora , bo MediaModuł CI+ służy tylko do jednostrumieniowego odkodowywania programów (nic więcej nie robi), za wszystko odpowiada TV. |
..dlatego ja nie dostrzegam wad modułu, a raczej po stronie modułu ....
Pitruś |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2017, 08:48
|
|
|
Jacek K. napisał/a: | GDA napisał/a: | Jacek K. napisał/a: | co powoduje, że tak "bronisz" UPC ... ? |
pieniądze
jestem płatnym anty-trollem |
Brawo, dziękuję za "merytoryczną" odpowiedź.
Obrażanie innych użytkowników to chyba niezbyt eleganckie i nieregulaminowe. |
Na głupie pytanie głupia odpowiedź
A jeżeli czujesz się obrażony to tym gorzej dla ciebie |
|
|
|
|
Jacek K.
light master
Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2017, 08:57
|
|
|
Nie ma głupich pytań ...
Jak masz inne zdanie, to je sensownie wyraź i uargumentuj.
BTW, kulturalnie i elegancko jest pisanie "ciebie" z wielkiej litery ...
Z mojej strony EOT. |
_________________
|
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26-08-2017, 14:17
|
|
|
Coś tam przez te lata poprawili. Wczoraj nagrywałem ponad 3godz. kabaret z Polsatu. Dzisiaj mimo przewijania reklam nie zaobserwowałem błędów przy oglądaniu. To na plus. Natomiast próba odczytania opisu filmu oglądanego z 20 min. time-shiftem zakończyła się skasowaniem bufora pamięci. To na minus. Ogólnie sprzęt nie radzi sobie z tym co mój 10 letni telewizor nie ma najmniejszego problemu. 1 września kolejny telefon do upc o udzielenie rabatu w abonamencie. NUDA. |
_________________
|
|
|
|
|
cocroack
Klikacz
Dołączył: 31 Lip 2017 Posty: 3
|
Wysłany: 10-09-2017, 20:02 problem z horizon po resecie
|
|
|
Witam,
mam problem z Horozonem po resecie. przy ponownej instalacji Horizon dochodze do momentu wyboru języka ale Horizon nie reaguje na pilota. Zgodnie z instrukcją jest on sparowany z TV ale nie moge przejść dalej.
Mam do wyboru język polski i angielski ale horozn nie reaguje na pilota. Miał ktoś podobny problem ? |
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 10-09-2017, 20:28
|
|
|
Weż to gówno oddaj , zamów modul CI+ do telewizji a do internetu Compala . Ja wytrzymałem z Horizonem 5 dni.... problem z wgraniem softu , później awaria cały weekend .... |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-09-2017, 21:02
|
|
|
cocroack - Moim zdaniem masz niesparowanego pilota. Pamiętaj ,ze parujesz za pomocą podczerwieni. Musisz w trakcie parowania mieć pilota odwróconego klawiaturą qwe do góry i skierowanego na napis horizon w odległości max 50cm. Pewnie i większa odległośc nie stanowi problemu, ale reszta musi być spełniona. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 10-09-2017, 21:06
|
|
|
nordof napisał/a: | Pamiętaj ,ze parujesz za pomocą podczerwieni. |
Za pomocą czego niby? Myślałem, że pilot od horizon działa na fale radiowe. Pierwsze słyszę, żeby działał na jakąś podczerwień. |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-09-2017, 21:07
|
|
|
I tu się mylisz. Parowanie robi się za pomocą PODCZERWIENI. |
_________________
|
|
|
|
|
cocroack
Klikacz
Dołączył: 31 Lip 2017 Posty: 3
|
Wysłany: 10-09-2017, 21:32
|
|
|
rzeczywiscie po kilkukrotnym parowaniu w koncu pilot w koncu zapalal |
|
|
|
|
niewidzialny
easy master
Dołączył: 28 Wrz 2015 Posty: 43
|
Wysłany: 11-09-2017, 18:43
|
|
|
Witam. Mam pytanie.
Posiadam dekoder horizon od jakiegoś miesiąca i generalnie jest ok. Ale dwa razy w tym czasie wyjechałem na weekend i wyłączyłem go z prądu. Uruchomienie po powrocie to jakiś koszmar. Dekoder nie reaguje. Reset prądowy. Wyłącznik z tyłu dekodera. Załapał po kilku takich próbach. O co chodzi ?
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2017, 18:50
|
|
|
To nie jest sprzęt który lubi być pozbawiany zasilania |
|
|
|
|
dragen
Klikacz
Dołączył: 11 Wrz 2017 Posty: 1
|
Wysłany: 11-09-2017, 18:57
|
|
|
Witam wszystkich na forum, w swoim pierwszym poście pozwolę sobie Was zapytać o :
Jutro mam dostać dekoder Horizona wraz z łączem 500mb ( router zostawiam CONNECT BOX ) Warto brać dekoder z nagrywaniem? 10 zł różnicy.. czy to nie będzie się kaszanić?
Pani na infolinii zdziwiona że pytam o problemy dekodera i niestabilność, klasyczna gra doradcy, mówiła że owszem problemy były ale 2-3 lata temu a teraz jest super...:o
Czego mogę się spodziewać jeśli chodziło szybkość dekodera i jakość obrazu, mam teraz moduł CI, i dobrze mi z tym, ale chora polityka UPC nie pozwala go zatrzymać mimo przedłużenia umowy, przy łączu 500mb tylko dekoder Horizon WFT?
Niby dekoder pozwala na roździelczość 1080p,w CI mam 1080i, pewnie też będzie większa możliwość wyboru języka np, ang + napisy? wiem że tak było w NC+ i dawało to radę na wybranych kanałach.
Jeśli możecie napisać czego mogę się spodziewać po tym dekoderze, mam czas do jutra, oraz 30 dni na rezygnację.
Może ktoś z Was ma już łącze 500mb? czy to jest stabilne? i warto się skusić? "przesadzili" z uploadem ..25mb?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 11-09-2017, 19:42
|
|
|
GDA - wręcz przeciwnie. Ten sprzęt aż kwiczy o reset prądowy. U mnie średnio co 1-2 dni.
Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
|