an
Klikacz
Dołączyła: 16 Gru 2014 Posty: 1
|
Wysłany: 16-12-2014, 21:16 UPC/Telco/Nplay
|
|
|
Jestem byłym klientem Nplay, którego przejeło Telco, a następnie UPC. Dopóki było Nplay było bezproblemowo. Odkąd sieć przejęła UPC usilnie namawiają na zmianę okablowania (wcześniej był kabel sieciowy) i wciskanie na siłę swojego modemoroutera. Ludzie, którzy się na to nie zgodzili skarżą się na przycinanie internetu. Mi ostatnio przysłali pismo, w którym piszą, że jeśli nie zgodzę się na zmianę kabla, to nie będą mogli mi świadczyć usług. Myślę, że muszą najpierw wypowiedzieć umowę, zanim odetną kabel. Czy ktoś ma podobne kłopoty?
[ Dodano: 25-12-2014, 15:25 ]
Przysłali mi do domu gościa z UPC do zmiany okablowania, bez wcześniejszego uzgodnienia terminu oraz jakiejkolwiek mojej zgody. Zapytałam, czy jest możliwość otrzymania zwykłego modemu zamiast modemoroutera. Odpowiedział, że nie ma takiej możliwości, więc powiedziałam, że nie wyrażam zgody i nie wpuściłam do mieszkania. |
|