|
|
Reklamacja - technicolor TC7200 |
Autor |
Wiadomość |
demonwolf
Klikacz
Dołączył: 14 Mar 2012 Posty: 14
|
Wysłany: 13-03-2014, 09:09 Reklamacja - technicolor TC7200
|
|
|
Hey , od dłuższego czasu ( ponad miesiąc ) walczę z UPC w sprawie Technicolora ( 250Mbs ) ,Przez ten miesiąc wymieniono trzy sztuki ,zero poprawy , frezy i pingi masakryczne , stronki ładują sie po kilka minut , Pare dni temu doszedłem do wniosku , że za taką " usługe " według mnie, należy sie minimum korekta faktury , Napisałem maila z reklamacją , i odpowiedz jaką otrzymałem powaliła mnie ,
"Dziękuję za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Wyjaśniam, że zgłoszona sprawa została przekazana do Działu Monitorowania Sieci. Przyczyną ograniczonego dostępu do wykupionej usługi internetowej jest oprogramowanie STD6.01.27. Zapewniam, że pracujmy nad naprawą, lecz niestety dokładny termin rozwiązania problemu nie jest znany.
Przepraszamy za niedogodności, na jakie zostaje Pan narażony w związku z powyższą sytuacją, niemniej ze względu na to, że nie występuje awaria uniemożliwiająca korzystanie z Internetu, lecz usterka, nie mamy podstaw do przyznania bonifikaty, zgodnie z Regulaminem UPC.
Mam nadzieję, że przyjmie Pan powyższe wyjaśnienia ze zrozumieniem."
Teraz jak możecie wytłumaczcie czy samo takie stwierdzenie " Przyczyną ograniczonego dostępu do wykupionej usługi internetowej jest oprogramowanie STD6.01.27. Zapewniam, że pracujmy nad naprawą, lecz niestety dokładny termin rozwiązania problemu nie jest znany. " , Nie wskazuje na to że jest to nie wporządku " ograniczony dostęp " czy samo to powinno skutkować zniżką na fakturze , jestem abonentem upc od lat ale z tego co widze świadczenie przez nich usług jest na coraz niższym poziomie , Pozdrawiam, i może wy bedziecie mieli wiecej szczęścia |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2014, 09:17 Re: Reklamacja - technicolor TC7200
|
|
|
demonwolf napisał/a: | niemniej ze względu na to, że nie występuje awaria uniemożliwiająca korzystanie z Internetu, lecz usterka, nie mamy podstaw do przyznania bonifikaty, zgodnie z Regulaminem UPC. |
standard
napisz tutaj - http://www.uke.gov.pl/ska...nia-urzedu-1386 od razu im rura zmięknie i dostaniesz upust na abonament
btw: ja otrzymałem dzięki ich interwencji upust 55,00 zł za telewizję w związku z brakiem kanału LOVE TV oczywiście UPC twierdziło że mi nic sie nie należy i ze to żadne wycofanie kanału a chwilowa (TRZY MIESIĄCE !) awaria |
|
|
|
|
piotras71
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 193
|
Wysłany: 13-03-2014, 15:14
|
|
|
O ile masz swój router napisz pismo - rezygnację z usługi "Bezprzewodowy internet UPC" z prośbą o wymianę na zwykły modem. Oczywiście uzasadnij obszernie powód chęci wymiany urządzenia. Pismo to załącz przez formularz kontaktowy na stronie UPC. Nie zanoś tego do lokalnego biura obsługi. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,39 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|