Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja - technicolor TC7200
Autor Wiadomość
demonwolf 
Klikacz

Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 14
Wysłany: 13-03-2014, 09:09   Reklamacja - technicolor TC7200

Hey , od dłuższego czasu ( ponad miesiąc ) walczę z UPC w sprawie Technicolora ( 250Mbs ) ,Przez ten miesiąc wymieniono trzy sztuki ,zero poprawy , frezy i pingi masakryczne , stronki ładują sie po kilka minut , Pare dni temu doszedłem do wniosku , że za taką " usługe " według mnie, należy sie minimum korekta faktury , Napisałem maila z reklamacją , i odpowiedz jaką otrzymałem powaliła mnie ,
"Dziękuję za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Wyjaśniam, że zgłoszona sprawa została przekazana do Działu Monitorowania Sieci. Przyczyną ograniczonego dostępu do wykupionej usługi internetowej jest oprogramowanie STD6.01.27. Zapewniam, że pracujmy nad naprawą, lecz niestety dokładny termin rozwiązania problemu nie jest znany.
Przepraszamy za niedogodności, na jakie zostaje Pan narażony w związku z powyższą sytuacją, niemniej ze względu na to, że nie występuje awaria uniemożliwiająca korzystanie z Internetu, lecz usterka, nie mamy podstaw do przyznania bonifikaty, zgodnie z Regulaminem UPC.

Mam nadzieję, że przyjmie Pan powyższe wyjaśnienia ze zrozumieniem."

Teraz jak możecie wytłumaczcie czy samo takie stwierdzenie " Przyczyną ograniczonego dostępu do wykupionej usługi internetowej jest oprogramowanie STD6.01.27. Zapewniam, że pracujmy nad naprawą, lecz niestety dokładny termin rozwiązania problemu nie jest znany. " , Nie wskazuje na to że jest to nie wporządku " ograniczony dostęp " czy samo to powinno skutkować zniżką na fakturze , jestem abonentem upc od lat ale z tego co widze świadczenie przez nich usług jest na coraz niższym poziomie , Pozdrawiam, i może wy bedziecie mieli wiecej szczęścia
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2014, 09:17   Re: Reklamacja - technicolor TC7200

demonwolf napisał/a:
niemniej ze względu na to, że nie występuje awaria uniemożliwiająca korzystanie z Internetu, lecz usterka, nie mamy podstaw do przyznania bonifikaty, zgodnie z Regulaminem UPC.

standard

napisz tutaj - http://www.uke.gov.pl/ska...nia-urzedu-1386 od razu im rura zmięknie i dostaniesz upust na abonament

btw: ja otrzymałem dzięki ich interwencji upust 55,00 zł za telewizję w związku z brakiem kanału LOVE TV oczywiście UPC twierdziło że mi nic sie nie należy i ze to żadne wycofanie kanału a chwilowa (TRZY MIESIĄCE !) awaria
 
 
piotras71 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 193
Wysłany: 13-03-2014, 15:14   

O ile masz swój router napisz pismo - rezygnację z usługi "Bezprzewodowy internet UPC" z prośbą o wymianę na zwykły modem. Oczywiście uzasadnij obszernie powód chęci wymiany urządzenia. Pismo to załącz przez formularz kontaktowy na stronie UPC. Nie zanoś tego do lokalnego biura obsługi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,39 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: