Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
u563975 
Klikacz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 18
Wysłany: 17-01-2018, 20:53   

Nie musisz oddawać ;) To jest Twoja decyzja
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-01-2018, 21:07   

lucano1 napisał/a:
Przy wymianie z Mediabox na Horizon oddaje się modem? Wolałbym pozostać a konfiguracji dekoder i modem osobno ze względu na usytuowanie kabli w mieszkaniu (wyjście kabla internetowego mam w innym miejscu niż modem).
Uparłeś się na tego Horizona. :) :P
_________________
  nordof
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2018, 21:24   

Niech bierze w ciągu 14 dni może wrócić do tego co ma obecnie
W ciągu 2 tygodni można sprawdzić czy będzie działal bo przypomnę że problemy z Horizon zależą od lokalizacji w jakiej się mieszka
 
 
verso 
classic master

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 251
Wysłany: 18-01-2018, 08:47   

Pitrek napisał/a:
"THH XIV" + :arrow: „Telefon na START (2017-1)”.


"Pitrek" - dzięki! a nie wiesz, czy przy przedłużeniu umowy można w ciągu 14dni z tego "dodatku" (telefon na start) zrezygnować ??? czy raczej będzie to traktowane jako rezygnacja z całości ofert ???
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-01-2018, 09:58   

Jeżeli jest to zawarte w jednej umowie to nie. Odstąpienie powoduje rezygnację z wszystkich promocji, które dostałeś.

Jeżeli byś dopierał coś osobnego, mając już podpisaną umowę na usługi główne, to wtedy tak.

Oczywiście mogę się mylić, więc najlepiej zadzwonić do UPC i się upewnić.

Cytat:
Konsul zaproponował ;) a jego nie wypada pytać

Jeżeli jeszcze nie masz "zaklepanej" tej oferty to negocjuj bez telefonu, w końcu to tylko ~1 zł.
_________________
 
 
kranu 
light master

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 62
Wysłany: 18-01-2018, 11:25   

Rezygnacja nowego klienta w ciągu 14 dni od kiedy się liczy - od zamówienia, instalacji, uruchomienia? Niby od podpisania umowy, ale kiedy to właściwie następuje?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-01-2018, 11:30   

Od daty otrzymania przez UPC. Jak przez formularz, to data wysłania formularza. Jeżeli pocztą, to liczy się data doręczenia pisma.
_________________
 
 
kranu 
light master

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 62
Wysłany: 18-01-2018, 11:35   

Może niejasno się wyraziłem.
Co jeśli np. zamówiłem przez internet, a instalację/uruchomienie udało się dokończyć po 3 tygodniach - mam od tego momentu 14 dni na testy czy już przepadło?
 
 
pjetrucha 
light master

Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 93
Wysłany: 18-01-2018, 12:15   

14 dni od daty zawarcia (podpisania) umowy. Czyli podpisywałeś pewno przy techniku, który robił instalacje?
 
 
cstach 
easy master

Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 36
Wysłany: 18-01-2018, 12:16   

Chciałem tylko powiedzieć, że mi reklamacja na "Bezkosztową instalację" się nie udała.
Brałem Horizona + 120Mb. Wg regulaminu za internet powinienem otrzymać zwrot 49.9 zł.
2 krotnie pisałem i 2 krotnie otrzymałem informację, że bezkosztowa jest tylko do dekodera Mediabox.
Więc regulamin swoje a dział reklamacji swoje.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 18-01-2018, 12:39   

cstach, no niemożliwe....spełniałeś warunki by z bezkosztowej skorzystać..... jesteś pierwszą osobą na forum której nie uznano reklamacji.
_________________
 
 
verso 
classic master

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 251
Wysłany: 18-01-2018, 13:03   

Pitrek napisał/a:

Jeżeli jeszcze nie masz "zaklepanej" tej oferty to negocjuj bez telefonu, w końcu to tylko ~1 zł.

Jak na pierwszy kontakt z Konsulem ("THH XIV"+tel) to wydaje mi się, że nie jest źle ;) a Konsul twierdzi, że bez telefonu będzie drożej... ;)
 
 
cstach 
easy master

Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 36
Wysłany: 18-01-2018, 13:32   

Kasia odblokuj pw
 
 
Gretzky 
Klikacz

Dołączył: 18 Sty 2018
Posty: 1
Wysłany: 18-01-2018, 14:55   

Witam wszystkich użytkowników forum.

Nie ukrywam, że ciężko było przebrnć przez te 1132 strony tego bardzo ciekawego wątku, ale udało się! Było warto.

Dzięki informacjom z tego wątku mogłem porządnie się przygotować do rozmowy z konsultantem, co przyniosło oczekiwany skutek.

Stary abonament - 120 zł (Horizon MAX, 250Mbps, MyPrime, pakiet bezpieczeństwa)
Nowy abonament - 79 zł (Horizon Select, 250Mbps, MegaSport)

Nie zauważyłem na forum informacji o tym, że wypowiedzenie można złożyć przez platformę Envelo, bez ruszania się z domu. Piszemy rezygnację, skanujemy dokument, na platformie envelo dodajemy zeskanowaną rezygnację i wysyłamy. Cena zależy od wyboru rodzaju przesyłki.

Tak wysłana rezygnacja jest skuteczna.

Pozdrawiam i życze udanych negocjacji ;)
 
 
npdnl 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 391
Wysłany: 18-01-2018, 17:48   

A czy jakis kontakt z DUK to jeszcze istnieje? Czy tylko przez BOK?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,71 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: