Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Skowron
Klikacz
Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 1
|
Wysłany: 17-08-2017, 10:56
|
|
|
Bardzo proszę o pomoc niebawem kończy mi się umowa i nie wiem co mogę zyskać. Zbytnio nie chce nic zmieniać w konfiguracji usług - mam obecnie w jednej lokalizacji:
NET: 250 router w trybie brigde.
TV: Select Extra HD - modul CI+
Płace obecnie 95
Jak rozumiem mogę wg TRU XIII uzyskać 48+31,02 czyli 79,02.
Druga lokalizacja to:
Max Extra HD (mediabox)
60MB/s (thomson chyba)
Minuty do wszystkich max
Obecnie płacę 105 a zgodnie z TRU XIII to 76+18,02+4,99=99,01
Dobrze rozumiem czy jest jakieś jeszcze lepsze możliwość?
Jak czytać te pliki tzn z tego co widzę im niższy numer przy TRU tym gorsza propozycja? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17-08-2017, 11:10
|
|
|
Skowron napisał/a: | Jak rozumiem mogę wg TRU XIII uzyskać 48+31,02 czyli 79,02. | Zapomniałeś w obu przypadkach o dwóch ulgach -10,02 zł.
Czy na pewno potrzebny Ci jest telefon? Bez niego to 69 zł.
Skowron napisał/a: | Jak czytać te pliki tzn z tego co widzę im niższy numer przy TRU tym gorsza propozycja? | Dokładnie tak. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 17-08-2017, 11:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 17-08-2017, 11:12
|
|
|
Skowron,
Dobrze, ale jeszcze odejmij od tych kwot dwie ulgi -10.02 zł.
Przy trzech usługach w TRU Xlll nie ma 60Mbs tylko 120 Mbs.
Im wyższy numer TRU tym taniej. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2017, 12:38
|
|
|
Moja rodzina go ma, ale w małym mieszkaniu i pewnie dlatego tam daje radę. W większych mieszkaniach (nie klitkach) zasięg jest słaby.
GDA napisał/a: | Po pierwsze zasieg nie jest słaby |
Zależy od metrażu mieszkania i od potrzeb. |
|
|
|
|
neon
Klikacz
Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 9
|
Wysłany: 17-08-2017, 12:56
|
|
|
Kasia napisał/a: |
TRU XIII
Horizon Select PVR 63 zł
60Mbs- 11,02 zł
+Eleven- 5zł
-10,02 ulgi
=69 zł
DODATKI
+C+Select-39,90zł
Razem =69+39,90=108,90zł (w wersji bez PVR 10 zł taniej)
|
Akurat przypadkiem(?) miałem właśnie telefon z działu utrzymania, gdyż wkrótce kończy mi się 24 miesięczna oferta.
Sympatyczny Pan, zrozumiał, że wiem o TRU XIII, niestety przyznał, że nie ma możliwości zaproponowania mi tego co chcę - wskazane powyżej - Select jest zejściem w dół z dotychczasowej Max i nie może tego zrobić plus nie "ma już promocji 39 na C+".
Myślałem, że wszystko uda się załatwić, ale pozostaje chyba całkowita rezygnacja, pożyczenie netu od sąsiada /zwiększenie mobilnego i zabawa w streamy+netflix.
Dziękuję za dotychczasowe rady i szybkie odpowiedzi |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2017, 12:59
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Moja rodzina (ciach) |
najlepiej się wypowiadać o tym co się używa na co dzień i w dłuższym okresie czasu
neon napisał/a: | gdyż wkrótce kończy mi się 24 miesięczna oferta. |
szkoda czasu konsultanta i twojego
najpierw dojedź do 3 miesiecy przed końcem zobowiązania i ZŁÓŻ WYPOWIEDZENIE !
inaczej nie dostaniesz żadnej oferty obniżającej twoje rachunki |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2017, 13:17
|
|
|
GDA napisał/a: | najlepiej się wypowiadać o tym co się używa na co dzień i w dłuższym okresie czasu
|
Skoro tak dobrze wypowiadasz się o zasięgu horizona to dlaczego na codzień używasz connect boxa? |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 17-08-2017, 13:31
|
|
|
neon,
Tak jak pisze GDA- wypowiedzenie to podstawa.
Jak złożysz wypowiedzenie umowy z końcem okresu zobowiązania, to lepsze oferty staną się dostępne.
Poczytaj to https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8626
Dodano
Wypowiedzenie najlepiej jest złożyć na 30 dni przed końcem okresu zobowiązania.
Piszesz że wypowiadasz Umowę Abonencką o świadczenie usług telekomunikacyjnych (nr....zawartą w dniu...) z końcem okresu zobowiązania..
No i czekasz na telefon od UPC, albo sam do nich dzwonisz np. pod pretekstem dowiedzenia się czy Twoje wypowiedzenie dotarło , jak przełączą Cię do utrzymaniowki to negocjujesz , mając o tyle łatwiej, że z arkusza Morthena znasz progi negocjacyjne ofert. |
Ostatnio zmieniony przez Kasia 17-08-2017, 13:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2017, 13:37
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Skoro tak dobrze wypowiadasz się o zasięgu horizona to dlaczego na codzień używasz connect boxa? |
używałem Horizona jako 1 skrzynki przez 1,5 roku ale to "dwie umowy wcześniej"
teraz przy umowie z CI+ używam Horizona jako MR dlatego mam Connect Boxa |
|
|
|
|
kawola223
Klikacz
Dołączył: 11 Kwi 2015 Posty: 10
|
Wysłany: 17-08-2017, 15:59
|
|
|
jaki jest aktualny numer na BUK
32 494-99- ( od 30 do 38 nieprawidłowe...) |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 17-08-2017, 16:23
|
|
|
Może ten
32 494 99 39 |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17-08-2017, 16:24
|
|
|
... 39 |
_________________
|
|
|
|
|
kawola223
Klikacz
Dołączył: 11 Kwi 2015 Posty: 10
|
Wysłany: 17-08-2017, 16:59
|
|
|
haha a ja odpuściłem przy 38... |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 17-08-2017, 17:18
|
|
|
GDA napisał/a: | MrPepka napisał/a: | Skoro tak dobrze wypowiadasz się o zasięgu horizona to dlaczego na codzień używasz connect boxa? |
używałem Horizona jako 1 skrzynki przez 1,5 roku ale to "dwie umowy wcześniej"
teraz przy umowie z CI+ używam Horizona jako MR dlatego mam Connect Boxa | A porownujac conect box z horizonem czy jest jakaś różnica w dostępie do internetu chociażby w pingu? |
|
|
|
|
Artur9999
Klikacz
Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 18
|
Wysłany: 17-08-2017, 17:40
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Artur9999 napisał/a: | Zaproponowali przejście na bezterminówkę 158. |
Sprawdź proszę w Arkuszu Morthena jaką promocję Ci zaoferowali, a zobaczysz czy to jest maksimum co możesz osiągnąć.
Podpowiem, patrz na 2 usługi w "Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)" (=78+11,02-10,02+9,9+39,9+30+1+1) |
Dziękuję.
Zamawiam już tyle, że chyba - dzisiaj sobie pomyślałem - te obecne negocjacje to zmierzają raczej do syndromu trofeum, a nie faktycznie potrzebnych oszczędności.
1. Widzę, że na Canal + Select moge ugrać nie 1 miesiąc za free a dwa. Tak pójde w negocjacje. Najwyżej zrezygnuje jak pójdzie na noże. A co mi szkodzi? Taka oferte z BUK, to i na FB dostene.
2. Zastanawiam sie - czytajac TRU XIII - jak to jest z przejciem z Mediabox na Horizon za dodatkowa oplatą 5 zl
- czy warto zmieniać na horizona? To się dalej tak psuje? Jakiś zbładzony stażysta z BOK 4-5 miesiące temu dzwonił do mnie i oferowal "nowy dobry model horizona". Nawet rozwazalem, bo nie przypuszczalem, ze powie, że...
... chce za zmiane na horizona pieniadze. Moje cięzko zarobione pieniadze. Z szacunku do wszystkich uzytkowników tego forum piszacych o horizonie polozylem pod obcas telefon, aby wyprzeć ze swiadomości tę rozmowę.
3. Za zmianę Mediabox na Horizona zaplace oplate instalacyjną-jakąś?
4. Pytanie wiążace z powyższym. Widze ze jak mam horizina, to mogę oczekiwac do wyboru my prime za 4,99 i 5 zl Eleven. Wychodzi mi [zastanawiam sie czy dobrze mysle], że jak wezme horizona bez dodatkowych oplat, to mam dodatkowo 5 zł abonament i 5 za my prime i 5 zl eleven [ta opcja oznacza ze mam tylko jedna zniżke czy co najmniej jedna?] |
|
|
|
|
|