Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2019, 16:52   

Z wypowiedzi ludzi, teraz coraz częściej zdarza się, że nie oddzwaniają, chyba w końcu zauważyli myk, że ludzie składają wypowiedzenia, by uzyskać lepszą ofertę.
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 23-02-2019, 22:18   

Czyli lepiej dla UPC jest stracić klienta niż dać mu ofertę jakiej oczekuje??.
_________________
  ralf
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 23-02-2019, 22:22   

ralf, Nie, dla UPC Nie jest lepiej. Ale dla konsultanta jest lepiej zadzwonić do kogoś, gdzirnlatwiejnsprzeda usługi i dostanie lepszą prowizję. Rynek pracy mamy jaki mamy, mało jest chętnych do pracy prowizyjnej na słuchawce, co widać po czasie oczekiwania na połączenie.
_________________
 
 
kupon00 
Klikacz

Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 7
Wysłany: 24-02-2019, 09:08   

Witam, w dziale utrzymania klienta zaproponowali takie warunki :

TELEWIZJA PAKIET SELECT EXTRA HD Z NAGRYWARKĄ 24 miesiąc 58,99 zł
Pakiet Premium CANAL+ SELECT od 1 do 12 mies. 39,90 zł | od 13 mies. 49,90 zł
Pakiet Premium MEGA SPORT 12 miesięcy od 1 mies. 15,99 zł
INTERNET Fiber Power 300 Mb/s 24 miesiące 21,00 zł
TELEFON Telefon na Start 24 miesiące od 1 mies. 0,98 zl

Razem 162 zł

Proszę o opinię czy jestem w stanie coś taniej wynegocjować ?
 
 
kudlaty007 
Klikacz

Dołączył: 12 Lut 2019
Posty: 6
Wysłany: 24-02-2019, 10:23   

Witam.W dniu wczorajszym otrzymalem nastepujaca oferte:
-PAKIET HORIZON MAX Z NAGRYWARKĄ za 78,99 zł
-Pakiet Polsat Sport Premium za 10 zł
-Horizon GO za 0 zł
-Pakiet Premium CANAL+ PRESTIGE za 39,99 zł
-Pakiet Premium MEGA SPORT za 5 zł
-Fiber Power 150 Mb/s za 11 zł
-Pakiet Filmbox i Cinemax za 1 zł
A wiec za wszystko 146,98 zł.Pytanie do specjalistow.Czy oferta jest dobra i przy niej zostaC czy moglbym jeszcze zyskac cenowo na jakiejs usludze bo jak wiadomo jest jeszcze 14 dni na odstapienie od umowy.Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 24-02-2019, 10:39   

Skoro nie potraficie poświęcić 15 minut Waszego cennego czasu, żeby znaleźć odpowiedź na forum to NIC NIE MA DLA WAS TANIEJ.....
_________________
  ralf
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 24-02-2019, 10:44   

kudlaty007, Da się 5zl taniej za usługi główne

GDA :oops:
_________________
 
 
kudlaty007 
Klikacz

Dołączył: 12 Lut 2019
Posty: 6
Wysłany: 24-02-2019, 10:51   

ralf napisał/a:
Skoro nie potraficie poświęcić 15 minut Waszego cennego czasu, żeby znaleźć odpowiedź na forum to NIC NIE MA DLA WAS TANIEJ.....


Szukałem ale nie znalazlem.Wiem ze jest tez cos takiego jak arkusz Morthena ale niestety go tez nie znalazlem.A wiec poprosilem o pomoc.Cos w tym dziwnego?

[ Dodano: 24-02-2019, 10:55 ]
zylx napisał/a:
kudlaty007, Da się 5zl taniej za usługi główne

GDA :oops:


Dzieki za pomoc i odpowiedz.Arkusz Morthena odnalezionyPozdrawiam.
 
 
mmatuszewski12 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 35
Wysłany: 24-02-2019, 13:28   

Cytat:
Czy jeśli wyślę teraz odstąpienie od umowy - było to przedłużenie usług, nowa promocja (14 dniowy okres), to czy będę musiał zwrócić sprzęt w ciągu 14 dni czy może wrócę do poprzedniej umowy i dopiero wypowiedzenie odłączenia usług da mi 30 dni na zwrócenie sprzętu? Bo nie wiem co teraz zrobić żeby otrzymać lepszą ofertę... czy zadzwonią w ciągu kilku dni od wypowiedzenia tej promocji czy dopiero jak odłączę całkowicie usługi.


Zdaję sobie sprawę, że męczę... ale chciałbym uzyskać odpowiedź na to pytanie ponieważ nie rozumiem do końca zasad UPC i w związku z tym nie jestem pewny czy w ciągu tych 14 dni muszę oddać sprzęt czy po prostu wrócę do poprzedniego zobowiązania.

14 dzień odstąpienia od warunków promocyjnych mija jutro, więc wolałbym to wysłać już w dniu dzisiejszym przez Moje UPC. Poprzednią umowę mam do 10 kwietnia.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 24-02-2019, 13:39   

kupon00, Ceny pakietów masz ok, ale coś źle policzyłeś bo za wszystko wychodzi ~137zł, nie 162zł. Z dekoderem mediabox to max, jednak z dekoderem Horizon mogło by być 6zł taniej. Przy czym zastanów sie czy na pewno wszystko potrzebujesz, bo np rezygnując z nagrywarki zaoszczędzisz 15zł w każdym wariancie.

mmatuszewski12, Składając odstąpienie w ciągu 14 dni umowę uważa się za niezawartą. W przypadku odstąpienia od aneksu (przedłożenia usług), zgodnie z tym co napisałem powyżej, umowa wraca na poprzednie warunki (tak jakby tego aneksu nie było), UPC jest zobowiązane zwrócić Ci wszystkie koszty. Jeśli aneks wiązał się z jakimś nowym sprzętem, to ten sprzęt musisz zwrócić w terminie 14 dni. Jeśli sprzęt jest taki sam jak przed aneksem nic zwracań nie musisz.

Po powrocie na stare warunki możesz oczywiście złożyć wypowiedzenie, wtedy usługi zostaną odłączone ostatniego dnia kolejnego miesiąca.
Jeśli przed podpisaniem aneksu miałeś złożone wypowiedzenie, to możesz żądać by zachowało moc, aczkolwiek z automatu tak nie będzie.
_________________
 
 
rafkes 
light master

Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 88
Wysłany: 24-02-2019, 13:58   

Moi drodzy, witam po dłuższej przerwie. Od prawie roku jestem na umowie bezterminowej z UPC.

Pakiet jaki posiadam to tel 60 min + Max Extra HD CI+ oraz Horizon TV + 150 Mb/s. za 65 zł. Co myślicie jest jakaś szansa podkręcić internet i wymienić stary modem Thomson czy czekać na lepszą ofertę ?
Z tego co widzę pakiety HBO czy Canal+ lepiej teraz kupić w Player+ bo cena wynosi 50 zł/mies. jak myślicie co lepiej zrobić w takiej sytuacji ?
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 24-02-2019, 14:06   

rafkes, Taniej nic nie ma, wymianę modemu możesz sobie załatwić tak czy siak.

C+ czy HBO wychodzi taniej brac u źródło, czyli HBO GO i player+.
_________________
 
 
rafkes 
light master

Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 88
Wysłany: 24-02-2019, 14:12   

Bo modem chciałbym mieć to Cisco, muszę podzwonić i ewentualnie ich przycisnąć o to. Co chodzi o pakiety dodatkowe to tak też myślałem, że lepiej brać przez player+ ponieważ wg konsultanta HBO Go wtedy też będę posiadał. Może kiedyś się doczekamy że wreszcie wszystkie usługi będą u jednego operatora po satysfakcjonującej nas cenie :)
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2019, 14:15   

rafkes napisał/a:
Bo modem chciałbym mieć to Cisco

Uuu to powodzenia życzę, ale jak dla mnie marne szanse
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 24-02-2019, 14:16   

rafkes napisał/a:
Bo modem chciałbym mieć to Cisco

O tym możesz pomarzyć, jedyne co dostaniesz to Compala. Jak chcesz Cisco to musisz niestety wziąć sprawy w swoje ręce i znaleźć gdzieś egzemplarz, który ciągle nie jest usunięty z bady UPC.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: