|
|
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Cylon
easy master
Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-02-2019, 18:36
|
|
|
Po dwóch tygodniach zadzwonił do mnie konsultant z DUK. Przypomnę chodziło o zachowanie karty CI+ bez Horizon. Dziś w rozmowie z DUK usłyszałem, że w planach z Internetem do 300Mb/s jest taka możliwość, jakbym chciał 500Mb/s lub 1GB jedynie z Horizonem bez karty CI+.
Mój dotychczasowy pakiet składał się z :
karta CI+ Pakiet MAX Extra HD,
modem Cisco EPC3212 Internet 250Mb/s
telefon minuty do wszystkich 240
Płaciłem dotychczas 99,17 zł, teraz płace o 5zł wiecej po przejściu na umowę bezterminową.
Z DUK rozmawiałem o kilku wariantach nowej umowy.
Dostałem ofertę 119,99zł za
Internet 1GB router Giga Connect Box
Pakiet MAX Extra HD z Horizon
telefon
plus pakiet kodowanych kanałów sportowych
Oferta ze względu na przymusową wymianę z modułu CI+ na Horizon była dla mnie nie do przyjęcia. Rzadko oglądam tv, mam Netflix i HBO GO, jeśli maiłbym mieć kurzącego się Horizona to wolałbym zrezygnować z TV.
Internet 1GB brałem pod uwagę jedynie ze względu, że obecnie mam modem Cisco i nie chcą mi przedłużyć umowy bez wymiany na router Connect Box.
Druga propozycja z DUK gdy powiedziałem, ze zależy mi na pozostaniu z kartą CI+ to za 99,99zł
Internet 300Mb/s
Pakiet MAX Extra HD
Telefon
oraz wymieniają mi modem Cisco na Connect Box
Żadna z tych ofert mnie nie przekonała, nic ciekawszego nie dostałem. |
|
|
|
|
mmatuszewski12
easy master
Dołączył: 21 Lut 2017 Posty: 35
|
Wysłany: 11-02-2019, 20:27
|
|
|
Rozmawiałem dziś z konsultantem. Powiedział, że na HBO trzeba złożyć wypowiedzenie, bo tak się go nie da wyłączyć. Jeśli mam do 9.04 to kiedy takie wypowiedzenie najlepiej złożyć? Na początku marca?
Dodał, że może zaproponować Canal+Prestige za 49.90zł ale ja powiedziałem, że nie chcę Prestige, bo nie będę oglądać tylu kanałów, poza tym koszt rachunku były już zbyt duży i chcę Canal+Select. Odparł na to, że nawet nie ma takiej dla mnie propozycji żeby zaznaczyć nam Select i że Select mnie nie urządzi nawet gdyby można było, bo jest w cenie 49,90 czyli takiej samej jak Prestige... Ja jednak dobrze wiem, że jest - Specjalna oferta Canal+ I w kwocie 39,90zł. Na razie umówiłem się na zmianę Internetu na 150 Mb/s + zostać przy tej samej Select Horizon oraz Multiroom z PVR w dotychczasowej wysokości 15zł - razem 124,97 zł z obecnym jeszcze HBO, po wyłączeniu HBO 94,98zł.
Dopytałem o opłatę aktywacyjną, instalacyjną - instalować nic nie trzeba, więc jej nie będzie, opłatę aktywacyjną powiedział, że też zniesie, bo widzi, że rachunki są opłacane terminowo. Ale dodał, że w razie co przy dobraniu Canal+ trzeba będzie za nią zapłacić (Już to widzę).
O Canal+ jeszcze pomyślę, ale zamierzam walczyć o Select w wysokości 39,9zł. Czy to realne i norma, że udają, że nie można płacić mniej niż 49,9?
Zastanawiam się tylko czy dobrze zrobiłem... bo zgodziłem się już na umowę, a jeśli ona wejdzie w życie, to chyba będzie już ciężko coś w jakiś sposób wtedy wynegocjować co do niższej ceny z Canal+, bo już wtedy nie "postraszę", że wypowiem umowę i odejdę do konkurencji. |
Ostatnio zmieniony przez mmatuszewski12 11-02-2019, 21:01, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kkwiatuszek89
Klikacz
Dołączył: 09 Lis 2018 Posty: 2
|
Wysłany: 11-02-2019, 20:36
|
|
|
A ja mam pytanie z innej beczki. Czy jako nowy klient UPC mogę ugrać coś lepszego niż na stronie internetowej?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 11-02-2019, 22:53
|
|
|
mmatuszewski12, odstąp od umowy w innym przypadku taniej c+ niewyszarpiesz |
_________________
|
|
|
|
|
mmatuszewski12
easy master
Dołączył: 21 Lut 2017 Posty: 35
|
Wysłany: 11-02-2019, 23:33
|
|
|
Właśnie doczytałem w ich regulaminie, że w sumie to 39,9 to jest dla klientów którzy już są posiadaczami Canal+ (jak rozumiem którzy do tej pory byli), jeśli oni się tego kurczowo trzymają to faktycznie chyba nawet odstąpienie nic nie da, bo mają taki regulamin(??). Ja tak to rozumiem.
Zastanawiam się jednak nad tym odstąpieniem, chyba się pospieszyłem. Może jednak dałoby się jeszcze zejść z czegoś ceny (teoretycznie nie wiemy już o większych promocjach), ale czytając posty widzę, że niektórzy mają coś lepszego niż THH XIII.
Czy odstąpienie wtedy powinno pociągnąć za sobą telefon ze strony DUK po jakimś czasie? |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 12-02-2019, 06:55
|
|
|
mmatuszewski12, spróbuj |
_________________
|
|
|
|
|
lemon 1971
light master
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 64 Skąd: Chorzow
|
Wysłany: 12-02-2019, 10:56
|
|
|
mmatuszewski12 napisał/a: | Rozmawiałem dziś z konsultantem. Powiedział, że na HBO trzeba złożyć wypowiedzenie, bo tak się go nie da wyłączyć. Jeśli mam do 9.04 to kiedy takie wypowiedzenie najlepiej złożyć? Na początku marca?
Dodał, że może zaproponować Canal+Prestige za 49.90zł ale ja powiedziałem, że nie chcę Prestige, bo nie będę oglądać tylu kanałów, poza tym koszt rachunku były już zbyt duży i chcę Canal+Select. Odparł na to, że nawet nie ma takiej dla mnie propozycji żeby zaznaczyć nam Select i że Select mnie nie urządzi nawet gdyby można było, bo jest w cenie 49,90 czyli takiej samej jak Prestige... Ja jednak dobrze wiem, że jest - Specjalna oferta Canal+ I w kwocie 39,90zł. Na razie umówiłem się na zmianę Internetu na 150 Mb/s + zostać przy tej samej Select Horizon oraz Multiroom z PVR w dotychczasowej wysokości 15zł - razem 124,97 zł z obecnym jeszcze HBO, po wyłączeniu HBO 94,98zł.
Dopytałem o opłatę aktywacyjną, instalacyjną - instalować nic nie trzeba, więc jej nie będzie, opłatę aktywacyjną powiedział, że też zniesie, bo widzi, że rachunki są opłacane terminowo. Ale dodał, że w razie co przy dobraniu Canal+ trzeba będzie za nią zapłacić (Już to widzę).
O Canal+ jeszcze pomyślę, ale zamierzam walczyć o Select w wysokości 39,9zł. Czy to realne i norma, że udają, że nie można płacić mniej niż 49,9?
Zastanawiam się tylko czy dobrze zrobiłem... bo zgodziłem się już na umowę, a jeśli ona wejdzie w życie, to chyba będzie już ciężko coś w jakiś sposób wtedy wynegocjować co do niższej ceny z Canal+, bo już wtedy nie "postraszę", że wypowiem umowę i odejdę do konkurencji. | ja kolego tydzien walczylem o prestiza za 45,90 + aktywacja 9,90 zl,,,,mialem selecta ale w lutym konczyla mi sie umowa,,,,,tydzien walki co dzien na czacie inny konsultant i nic ,, w takiej cenie gadali mi sie nie nalezy i kropka ,,dawali prestiza za 49,90 zl + aktywacja 29,90 zl ,,,,,albo mogli mi zostawic tego selecta za 39,90 zl,,,,bylem zalamany ,,w ostatni dzien stycznia tez na czacie bez zadnych problemow i laski pani sama mi zaproponowala tego prestiza za 45,90 zl + aktywacja 9,90 zl ,,zgodzilem sie bez wachania,,,,,,,wszystko zalezy na jakiego trafisz konsultanta,,,jeden ci da a drugi jakbys sie nawet za przeproszeniem zesral to nie dostaniesz bo ci sie nie nalezy ,,wypowiedzenia na selecta nie wysylalem |
|
|
|
|
bgalka
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 103 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-02-2019, 17:14
|
|
|
Napisałem w wordzie wypowiedzenie. Mogę komuś wysłać czy jest dobrze?
Umowa kończy się z końcem maja tego roku. Nie uznają tego czasami z miesięcznym okresem wypowiedzenia? |
|
|
|
|
kudlaty007
Klikacz
Dołączył: 12 Lut 2019 Posty: 6
|
Wysłany: 12-02-2019, 18:16
|
|
|
Witam.W maju konczy mi sie umowa z UPC.Obecnie posiadam takie uslugi jak:
-Pakiet Horizon max z nagrywarka 83 zł
-Pakiet Mega Sport 5 zł
-Pakiet Canal +Prestige 45,90 zl
-Pakiet Cinemax HD 1 zł
-Pakiet Filmbox 1 zł
-Internet 120 mb/s 11 zł
co daje łaczno kwote 146,90 zł
Jedyne nad czym sie zastanawiam to nad zmiana dekodera horizon na moduł Cl+ i zalezy mi na Polsat Sport Premium.Ale wiadomo wszystko zalezy od kwot ktore mi zaproponuja.
O jaka najlepsza oferte kwotowo moge obecnie walczyc ?Pozdrawiam |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 12-02-2019, 19:45
|
|
|
bgalka, możesz wysłać |
_________________
|
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 12-02-2019, 21:26
|
|
|
Dzisiaj do mnie dzwonili z promocją. Pytali co oglądam. Jak powiedzieli to co mam 10 zł drożej czyli 131 śmiech na sali . |
_________________
|
|
|
|
|
mmarti
light master
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 114 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-02-2019, 22:17
|
|
|
Ksiaze441 napisał/a: | Dzisiaj do mnie dzwonili z promocją. Pytali co oglądam. Jak powiedzieli to co mam 10 zł drożej czyli 131 śmiech na sali . |
Do mnie też robili podchody ale dokładnie tak samo rozmowa się skończyła... damy to samo i weźmiemy 10 PLN więcej. Oczywiście na następne 24 mc.
Po moja konkluzji, iż pozostanę z tym co mam bo uważam że coś się szykuje na rynku - Pani wymownie milczała. Chciałem zmienić ofertę w grudniu to wtedy nikt nie chciał gadać - a mogli mnie złapać na cyrograf na następne 24mc
Czekam z niecierpliwością na wiosenne promocje konkurencji... przynajmniej tej którą mam w bloku (Netia / Orange) |
|
|
|
|
cl4sh
Klikacz
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 5
|
Wysłany: 12-02-2019, 22:27
|
|
|
Witam,
chciałem pochwalić się co udało mi się wynegocjować z DUK, co uważam w dzisiejszych realiach za dobrą ofertę.
Mój dotychczasowy pakiet składał się z :
Select HD - dekoder z nagrywarką (chyba Cisco)
Internet 150 Mbps ze starszym routerem
Telefon stacjonarny 240 min
Za wszystko płaciłem 69 zł, po zakończeniu umowy wzrosło do 74.
Złożyłem więc wypowiedzenie i DUK z początku zaoferował:
Select HD - z dekoderem Mediabox bez nagrywarki
Internet 150 Mbps z Connect Box
Telefon stacjonarny 240 min.
Powyższe za 67,90, tydzień później wzrosło do 70,90 zł. W między czasie dostałem ulotkę od przedstawiciela handlowego gdzie ceny były sporo niższe, więc podczas negocjacji powołałem się na to.
I tym sposobem za w/w pakiet dostałem cenę 55,90 zł
Uważam to za bardzo dobrą ofertę, patrząc na ostatnie podwyżki.
Pozdrawiam
PS. Kraków, innych kablówek ani netii nie mam dostępnej w bloku, jedynie Orange, ale tam ceny sporo wyższe. |
|
|
|
|
mmarti
light master
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 114 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-02-2019, 22:30
|
|
|
bgalka napisał/a: | Napisałem w wordzie wypowiedzenie. Mogę komuś wysłać czy jest dobrze?
Umowa kończy się z końcem maja tego roku. Nie uznają tego czasami z miesięcznym okresem wypowiedzenia? |
Generalnie UPC pozwala na negocjacje na 3mc przed końcem umowy. Jeśli znasz dokładny koniec umowy, możesz wysłać skan / zdjęcie umowy podpisany odręcznie poprzez formularz na stronie.
Aktualnie coś ciekawego się dzieje, że nawet ja posiadając 10 mc do końca dostałem możliwość przedłużenia na kolejny okres z maksymalnymi rabatami. |
|
|
|
|
darek_88
Klikacz
Dołączył: 09 Lut 2016 Posty: 6
|
Wysłany: 13-02-2019, 09:38
|
|
|
Witam,
Czy działa wam regulamin bezkosztowej instalacji? Czy jest ona jeszcze dostępna?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,7 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|