Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
marcjan 
light master

Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 61
Wysłany: 07-12-2018, 16:15   

Rozumiem, że nr jest ten: 324949548, ale jak wejść na czat z DUK? Gdy wejdę w kontakty i tam w "Zmiana umowy / rezygnacja" to nie ma opcji czata...
 
 
Nope 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 148
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-12-2018, 18:11   

W niektórych zakładkach nie ma czatu ale w tej akurat jest. Ja za to mam inny problem. Przez czat nic nie mogę załatwić. Opcja jest dostępna ale jak klikam w "rozpocznij rozmowę" to nic się nie dzieje. Sprawdzałem na innej przeglądarce i to samo...
 
 
havv
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2018, 18:18   

zylx napisał/a:
havv, A ile będziesz płacił po okresie zobowiązania? Czasem udaje się wyrwać ofertę dla nowych, ale w tym przypadku może być to trudne.


42 jeśli dobrze pamiętam. Chciałem trochę przyspieszyć internet... trochę mnie zawiedli, że przyspieszyli 60Mbps do 150, a 120 do 150 nie :(
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2018, 19:36   

naprawdę myślisz że poczujesz różnicę między 120 a 150?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 07-12-2018, 19:43   

havv napisał/a:
Chciałem trochę przyspieszyć internet... trochę mnie zawiedli, że przyspieszyli 60Mbps do 150, a 120 do 150 nie

Strategia firmy zakłada średniość łącza powyżej 100Mb ;) - 120Mb jest powyżej średniej w odróżnieniu od 60Mb :twisted:
_________________
 
 
kkwiatuszek89 
Klikacz

Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 2
Wysłany: 07-12-2018, 20:14   

Przed chwilą poprosiłem na czacie o kontakt w celu przedłużenia umowy. Po 5 min oddzwonił miły Pan i zapytał jakie usługi mnie interesują. Odpowiedziałem krótko, że chce Świąteczna Promocje ale nie chcę robić żadnej cesji ani innych kombinacji. Nawet się nie zastanowił i odpowiedział: OK!
Żadnego wypowiedzenia nie składałem, okres zobowiązania skończył mi się miesiąc temu. Do tej pory płaciłem 79zl Max z Horizon i nagrywarką, internet 60(upgrade zrobili mi we wrześniu na 150)
Teraz za 10zl więcej będę miał internet 300mb i HBO. Ja jestem bardzo zadowolony.

P.S oskubał mnie tylko na aktywacje za 29zl do pierwszego rachunku, bo jak stwierdził tego już nie przeskoczy. Nie wnikam
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 07-12-2018, 21:59   

havv napisał/a:
zylx napisał/a:
havv, A ile będziesz płacił po okresie zobowiązania? Czasem udaje się wyrwać ofertę dla nowych, ale w tym przypadku może być to trudne.


42 jeśli dobrze pamiętam. Chciałem trochę przyspieszyć internet... trochę mnie zawiedli, że przyspieszyli 60Mbps do 150, a 120 do 150 nie :(

120 a 150 to żadna różnica, nie do odczucia przy normalnym korzystaniu. Ja wziąłem 300 z względu na wyższy upload, pech chciał ze akurat zepsuł mi się gigabitowy router i od kilku tygodni mam tylko 100mbs. Też nie do odczucia przez 95% czasu.
_________________
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-12-2018, 22:41   

Ale to jest magia cyferek bo mam więcej hahaha
_________________
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2018, 23:35   

Dziś odbyłem rozmowę z BUK mimo zobowiązania na Canal+, i od ręki dali mi to co chciałem czyli Kosmiczne Święta oraz zostawili mi stary multiroom za 1zł :) . Mam pytanie, bo doznałem jakiegoś zaćmienia i wziąłem też "Telefona na start" za 0,98zł. Można z niego jakoś zrezygnować nie rezygnując z Kosmicznych Świąt albo chociaż da radę jakoś załatwić brak kosztów aktywacji w wysokości 49.90 zł. Monter i tak musi się u mnie pojawić z dekoderem Horizon...

Usługi.jpg
Plik ściągnięto 248 raz(y) 109,31 KB

_________________
 
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 07-12-2018, 23:38   

Kronin, Z telefonu możesz zrezygnować, masz na to 14 dni. Tylko musisz wyraźnie napisać w odstąpieniu, ze chcesz zrezygnować tylko z telefonu. Co do instalacji to pozostaje reklamacja i powołanie się na promocję bezkosztowa instalacja, opisywane wielokrotnie w tym wątku.
_________________
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-12-2018, 00:37   

zylx napisał/a:
Z telefonu możesz zrezygnować, masz na to 14 dni. Tylko musisz wyraźnie napisać w odstąpieniu, ze chcesz zrezygnować tylko z telefonu.

Odstąpienie trzeba złożyć na piśmie w biurze UPC czy wystarczy czat ?

zylx napisał/a:
Co do instalacji to pozostaje reklamacja i powołanie się na promocję bezkosztowa instalacja, opisywane wielokrotnie w tym wątku.

Tu nie chodzi o opłatę instalacyjną tylko aktywacyjną, więc "Bezkosztowa instalacja" w tym przypadku nie będzie obowiązywać ?
_________________
 
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 08-12-2018, 01:05   

Kronin, Odstąpienie musi być na piśmie i podpisane, ale można je przesłać online za pomocą odpowiedniego formularza. Co do aktywacyjnej to reklamacje też często pomagała, aczkolwiek, w regulaminach do twoich usług (kosmiczne święta, mr, telefon) nigdzie nie występuje opłata aktywacyjna, więc nawet nie wiem dlaczego została naliczona. Może jaki błąd w systemie?
_________________
 
 
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 199
Wysłany: 08-12-2018, 10:47   

Może głupie pytanie, ale czy w ciągu trwania umowy można zrobić upgrade Horizona bez nagrywarki do tego z nagrywarką? Jaki jest koszt?
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2018, 10:50   

Kronin napisał/a:
oraz zostawili mi stary multiroom za 1zł

ja tam widzę kwotę 10 zl w podsumowaniu
z telefonu nie możesz zrezygnować bo jest częścią pakietu

@gst - nie, musisz renegocjować nową umowę ale nie jest to problemem nawet w trakcie zobowiązania bo decydujesz się na wyższy abonament w związku z wzięciem PVR
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-12-2018, 11:24   

GDA napisał/a:
ja tam widzę kwotę 10 zl w podsumowaniu

Widzisz za 10 zł bo dobrałem dodatkowo MR w CI+ :)

To w końcu mogę zrezygnować z Telefonu czy nie ?? W sumie to nie obciąży budżetu domowego (23,52) w skali 2 lat :) Spróbuję tylko powalczyć o anulowanie kosztów aktywacji już po wizycie technika.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,71 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: