Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 19-11-2018, 10:25   

Certik, Niestety jest drożej. Płacisz 124.99zl, teraz najtaniej bylo by za 132,99.
_________________
 
 
Certik 
Klikacz

Dołączył: 19 Lis 2018
Posty: 5
Wysłany: 19-11-2018, 10:31   

zylx napisał/a:
Certik, Niestety jest drożej. Płacisz 124.99zl, teraz najtaniej bylo by za 132,99.


Dzięki za bardzo szybką odpowiedź. Nawiązując do tego co napisałeś to wychodzi na to, że kiedyś ugrałem najlepszą możliwą ofertę czy UPC się nie stara zbytnio?

Jeśli chodzi np. o telefonię komórkową to w Play przy każdej umowie udaje mi się coś ugrać

A i jeszcze jedno bo mądrego to miło posłuchać. Jak to jest w przypadku nowych dekoderów? Bo te moje już trochę mają i można je zmienić tylko przy przedłużaniu umowy? Są za to jakieś dodatkowe koszta?

Pozdrawiam
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 19-11-2018, 11:51   

Certik, Jeśli masz z nimi jakikolwiek problem, to wymienić na te same możesz w każdej chwili na takie samo. Na Horizona możesz wymienić tylko dekoder główny. Dolicz wtedy 5zł do tego co Ci napisałem.

Co do oferty w UPC to wszystko zależy od oczekiwań i obecnie posiadanych usług. Są tacy którzy mimo że mieli WRUXX teraz mogą płacić mniej biorąc THH XI. Ja po przedłużeniu płacę więcej za usługi podstawowe, ale udało mi się w bardzo niskiej cenie wyrwać usługi dodatkowe na których mi zależało, oraz chciałem zwiększyć prędkość Internetu. Całkiem z drugiej strony są osoby jak mój znajomy któremu kiedyś wynegocjowałem WRUXX: Select+30mbs za które obecnie płaci po zobowiązaniu 34,99zł i po dwóch darmowych upgradach ma 150mbs. Obecnie musiałby za to zapłacić 20zł więcej. Wątpię by dla niego kiedyś pojawiła się atrakcyjniejsza oferta dla niego.
_________________
 
 
Certik 
Klikacz

Dołączył: 19 Lis 2018
Posty: 5
Wysłany: 19-11-2018, 12:16   

zylx napisał/a:
Certik, Jeśli masz z nimi jakikolwiek problem, to wymienić na te same możesz w każdej chwili na takie samo. Na Horizona możesz wymienić tylko dekoder główny. Dolicz wtedy 5zł do tego co Ci napisałem.

Co do oferty w UPC to wszystko zależy od oczekiwań i obecnie posiadanych usług. Są tacy którzy mimo że mieli WRUXX teraz mogą płacić mniej biorąc THH XI. Ja po przedłużeniu płacę więcej za usługi podstawowe, ale udało mi się w bardzo niskiej cenie wyrwać usługi dodatkowe na których mi zależało, oraz chciałem zwiększyć prędkość Internetu. Całkiem z drugiej strony są osoby jak mój znajomy któremu kiedyś wynegocjowałem WRUXX: Select+30mbs za które obecnie płaci po zobowiązaniu 34,99zł i po dwóch darmowych upgradach ma 150mbs. Obecnie musiałby za to zapłacić 20zł więcej. Wątpię by dla niego kiedyś pojawiła się atrakcyjniejsza oferta dla niego.


Racja. Co do oferty to to co jest teraz mi póki co wystarczy, więc nie będę zbytnio kombinował.

A co do dekoderów to na ten moment jest raczej ok tylko chciałem je ewentualnie zamienić na nowszy model :) A powiedz mi czy ten Horizon jest dobry i warto go zmieniać i dopłacać te 5 zł?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 19-11-2018, 12:26   

Certik, Horizon jest nowszym sprzętem niż mediabox, ma ładniejszy obraz i kilka przydatnych funkcji. Z drugiej strony ma też wiele wad i problemów. Jak komuś one nie przeszkadzają, to będzie mocno zadowolony. Jeśli jednak przeszkadzają, to człowiek będzie się przez dwa lata męczył. Dla mnie osobiście najlepszym rozwiązaniem jest MediamodułCI +
_________________
 
 
Certik 
Klikacz

Dołączył: 19 Lis 2018
Posty: 5
Wysłany: 19-11-2018, 12:31   

Czy mógłbyś przybliżyć wady i zalety Horizona? Czy ten wspomniany przez Ciebie MediamodulCI+ jest dostępny? Jeśli chodzi o dekodery to jestem kompletnie zielony i nie wiadomo jakich bajerów to nie potrzebuję
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 19-11-2018, 13:30   

^^Mediamoduł jest dostępny, to czy to rozwiązanie dla Ciebie, zależy od tego jak współpracuje on z twoim TV. Jeśli twój telewizor ma gniazdo CI+ 1.3 oraz tuner DVB-C to możesz łatwo to sobie przetestować podłącz kabel antenowy bezpośrednio do TV, wyszukaj kanały kablowe zgodnie z instrukcją na stronie UPC. Znajdziesz około 30 niekodowanych kanałów na których będziesz sobie mógł sprawdzić jak to u Ciebie działa. Co do wad horizona, to czegokolwiek bym nie napisał zaraz wybuchnie gównoburza. Na forum naprawdę dużo napisano o jego zaletach i wadach. Poszukaj w dedykowanych wątkach, a wszystkiego się dowiesz.
_________________
 
 
Certik 
Klikacz

Dołączył: 19 Lis 2018
Posty: 5
Wysłany: 19-11-2018, 13:37   

zylx, Dzięki bardzo za te wszystkie informacje
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-11-2018, 16:32   

Dostał ktoś już takiego maila od UPC :

Szanowny Kliencie,

Informujemy, że w związku z wejściem w życie ustaw z dnia 10 maja 2018 roku:
o zmianie ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw oraz o zmianie ustawy o usługach płatniczych zmianie ulegają dokumenty abonenckie UPC.

Zmiany mają na celu dostosowanie naszych dokumentów do nowych przepisów prawa, które porządkują formy zawierania i zmiany umów na usługi telekomunikacyjne oraz wprowadzają dodatkowe wymogi związane ze świadczeniem usług o podwyższonej opłacie (np. tak zwanych SMS-ów premium czy usług głosowych premium).

Poniżej prezentujemy wykaz zmian obowiązujących od 12 grudnia 2018 r.
Umowa o świadczenie usług sprawdź
Regulamin świadczenia usług przez UPC Polska Sp. z o.o. sprawdź
Regulamin zawierania umowy abonenckiej w formie elektronicznej sprawdź
Jeśli nie akceptujesz powyższych zmian, masz prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej najpóźniej do dnia 19 grudnia 2018 r. Zmiana dokumentów wynika z nowych przepisów prawa, dlatego – w przypadku Abonentów pozostających w okresie zobowiązania - skorzystanie z tej możliwości może wiązać się z koniecznością zwrotu przez Abonenta części przyznanej ulgi. To równowartość ulgi za cały Okres Zobowiązania pomniejszona proporcjonalnie za okres od dnia zawarcia Umowy Abonenckiej do dnia jej rozwiązania. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z tego prawa i doręczysz do UPC oświadczenie o wypowiedzeniu, Twoja umowa ulegnie rozwiązaniu w dniu 19 grudnia 2018 r.

Pozdrawiamy,
UPC Polska


Trochę straszą tą możliwością naliczenia opłat za wcześniejsze ulgi.
_________________
  nordof
 
guushiddink 
classic master

Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 151
Wysłany: 19-11-2018, 16:32   

Zadzwoniłem sobie do nich jeszcze raz, bez problemu wyrwane THH XII (Select PVR) + eleven za 5 zł + C+ Prestige z PSP za 49,90 + upgrade do maxa.

Szybka i sprawna rozmowa, wystarczyło napomknąć, że w budynku jest Vectra i Orange ;)
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-11-2018, 16:47   

nordof, chyba większość osób dostała zawsze można próbować
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2018, 17:16   

nordof napisał/a:
Trochę straszą tą możliwością naliczenia opłat za wcześniejsze ulgi.
To jest realne jak najbardziej. Ja też dostałam takiego maila, przeczytałam czego dotyczą zmiany i niestety rzeczywiście wynikają ze zmiany przepisów więc nie pozbędę się teraz umowy promocyjnej...
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 19-11-2018, 17:47   

guushiddink, Wrzuć proszę regulaminy na PSP i C+ Prestige jak dostaniesz potwierdzenie na maila. Przypilnuj tez sobie by Ci nie zmienili warunków Elevena. Ty masz na zawsze za 5zł, a teraz jest promocja 5zł na 12 miesięcy, potem 9,90zł.
_________________
 
 
guushiddink 
classic master

Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 151
Wysłany: 19-11-2018, 19:30   

Już pisałem - z Elevenem się nie dało, będę musiał za rok ich atakować o to.
Regulamin też wrzucałem - https://docdro.id/zBdyA2c
 
 
Ksiaze441 
plus master

Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 351
Wysłany: 19-11-2018, 20:49   

Dzisiaj takie info dostałem:


Szanowny Kliencie,

Informujemy, że w związku z wejściem w życie ustaw z dnia 10 maja 2018 roku:
o zmianie ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw oraz o zmianie ustawy o usługach płatniczych zmianie ulegają dokumenty abonenckie UPC.

Zmiany mają na celu dostosowanie naszych dokumentów do nowych przepisów prawa, które porządkują formy zawierania i zmiany umów na usługi telekomunikacyjne oraz wprowadzają dodatkowe wymogi związane ze świadczeniem usług o podwyższonej opłacie (np. tak zwanych SMS-ów premium czy usług głosowych premium).

Poniżej prezentujemy wykaz zmian obowiązujących od 12 grudnia 2018 r.

Czyżby może być podwyżka cenowa ?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,6 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: