Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-10-2018, 09:33
|
|
|
Łi. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 20-10-2018, 09:52
|
|
|
Kasia napisał/a: | zylx napisał/a: | ... praktyka, że zapisujemy w umowie okres zobowiązania do danego dnia, ale odłączenie może nastąpić na dopiero na koniec miesiąca nie jest fajne. Skoro UPC potrafi podłączyć usługi 9 czy 15, to czemu z ich odłączeniem trzeba czekac na koniec miesiąca? |
Okres promocyjnego zobowiązania to jedno, a okres rozliczeniowy to co innego-ten trwa od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.
Tak było i jest... |
Kasiu, oczywiście wiem, że tak jest i było. Tylko mówię, że nie jest to fajne. Inni operatorzy nie mają problemu z rozwiązaniem umowy w trakcie okresu rozliczeniowego. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2018, 11:13
|
|
|
zylx napisał/a: | nie mają problemu z rozwiązaniem umowy w trakcie okresu rozliczeniowego |
jedym slowem czas zmienic operatora |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
siary
light master
Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 95 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 20-10-2018, 15:14
|
|
|
...nie podoba mi się klakierowanie UPC przez @GDA i kilku innych "pomagaczy" undercover UPC. Każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii niekoniecznie po myśli UPC i tyle. Umowy "przeciągane" do zgłoszenia do UOKiK.Tyle w temacie. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 20-10-2018, 15:35
|
|
|
GDA napisał/a: | zylx napisał/a: | nie mają problemu z rozwiązaniem umowy w trakcie okresu rozliczeniowego |
jedym slowem czas zmienic operatora |
No faktycznie. Świat jest czarno biały. Każdy ISP ma swoje ma swoje wady i zalety. Już delikatniejszego stwierdzenia niż "nie jest fajne" nie mogłem użyć. Ale widocznie w świecie GDA jak ktoś nie ma klapek na oczach i widzi zarówno zalety jak i wady UPC to powinien zmienić operatora... Naprawdę, mam nadzieję że za darmo tego nie robisz. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-10-2018, 15:59
|
|
|
siary napisał/a: | ...i kilku innych "pomagaczy" |
Nikt nikomu nie broni wyrażać własnego zdania, dodatkowo ja nie widzę nic niewłaściwego w tym, że w UPC okres rozliczeniowy trwa do ostatniego dnia miesiąca .....czy wg.Ciebie klakieruję?
☝
https://youtu.be/wQpufrRiscI |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 20-10-2018, 17:37
|
|
|
[quote="GDA"] Cytat: |
dla kazdy kto narzeka na operatora - powinien sie zastanowic po jakiego ch... abonuje ich ofertę
nie podoba mi sie? jest taka konkurencja ze mozna wybierać |
Bo operator robi wszystko dobrze albo wszystko źle? Oczywiście że każdy wybierze najlepsza opcję dla siebie. Dla mnie jest to na teraz UPC z którego jestem w miarę zadowolony, co nie znaczy że UPC wszystko robi idealnie. Czyli według Ciebie nie mogę pisać o tym co jest zle albo do poprawy? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2018, 17:43
|
|
|
alez pisz sobie ile chcesz
tylko to nic nie zmieni
dlatego tez proponuje dla poprawienia zdrowia psychicznego wzięcie pod uwagę zmianę operatora |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 20-10-2018, 17:55
|
|
|
GDA napisał/a: | alez pisz sobie ile chcesz
tylko to nic nie zmieni
dlatego tez proponuje dla poprawienia zdrowia psychicznego wzięcie pod uwagę zmianę operatora |
Dziękuję za pozwolenie i troskę. Z zdrowiem psychicznym u mnie w porządku, aż tak źle w UPC by wpędzić mnie do psychiatryka nie jest. Z operatora też jestem w miarę zadowolony. Tak na 4-.
A czy od mojego pisania coś się zmieni? Nie wiem, ale moze komuś pomogę. Problem z pingiem do Valve udało się rozwiązać, może to tylko przypadek. Może uda się też rozwiązać problem z zepsutym formularzem do składania zamówień. A może po prostu dostarczę komuś informacji na podstawienktorych będzie w stanie świadomie podjąć decyzję czy UPC jest dla niego czy nie. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-10-2018, 18:35
|
|
|
O czym Wy piszecie?...bo ja konkretnie o momencie zakończenia Umowy po upływie okresu zobowiązania ...że nie widzę problemu w tym, że operator uwzględnia pełen okres rozliczeniowy i nie odlacza usług z chwilą upływu okresu zobowiązania jeśli ten wypadł w trakcie okresu rozliczeniowego
|
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 20-10-2018, 19:13
|
|
|
Kasia, Ja uważam, że UPC mogło to lekko poprawić. Albo pozwolić abonentom na odłączenie w trakcie okresu (bo co to za problem, jak ktoś spóźni się z płatnością to z odłączeniem nikt nie czeka), albo wprost zapisywać w umowie koniec okresu zobowiązania jako ostatni dzień miesiąca. Nie jest to jednak wielki problem, dla 99% abonentów nie ma znaczenia. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2018, 20:55
|
|
|
powtórzę sie
umowe z UPC podpisujesz BEZTERMINOWĄ jej sposob rozwiazania jest zapisany w OWU i logiczny - 30 dniowe wypowiedzenie liczone z końcem okresu rozliczeniowego
strach sie bac jakbyś bral kredyt mieszkaniowy skoro z taka blachostka masz problem |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 21-10-2018, 11:20
|
|
|
Kasia, Nic o czym byś nie wiedziała. https://forum.upc.eu/t5/pozostale/dwa-formaty-adresow-w-systemie-brak-mozliwosci-zamowienia-uslug/m-p/18372#M806
GDA, Ja to wiem i dla mnie nie był by to problem. Rozumiem jednak, że są ludzie którzy nie siedzą codziennie na forum mediaswiat czy społeczności UPC i mogą poczuć się skołowani. Ktoś wejdzie sobie na moje UPC, zobaczy, że [b]DATA ZAKOŃCZENIA [/b]to przykładowo:
Wyśle wypowiedzenie i zamówi instalację usług od nowego operatora, a tu znok, bo nie przeczytał czegoś zapisanego czcionką 8 w OWU.
Nie lepiej i czytelniej dla konsumenta było by, gdyby UPC i na umowie i w moim UPC podawała datę zakończenia zobowiązania na ostatni dzień miesiąca? Sam fakt utrudniania złożenia wypowiedzenia też z punktu widzenia konsumenta fajny nie jest. Myślę, że zawsze warto walczyć o to, by umowy dla konsumentów były napisane jak najprostszym językiem, nie posiadały ukrytych haczyków i było jak najmniejsze objętościowo. Akurat, UPC pod tym względem ma sporo do poprawy, ilość makulatury jaką dostaje abonent podczas podpisania umowy jest bardzo duża. A są operatorzy którym wystarczy jedna strona A4.
Podpisać umowę i zainstalować usługi można wszędzie i zawsze, bez większych formalności. Wystarczy zadzwonić na party line. Ale by ją rozwiązać to już trzeba się mocno wysilić. |
|
|
|
|
|