Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
KAMELEON 
Klikacz

Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 14
Wysłany: 19-10-2018, 15:48   

witam mam pytanie jeżeli jutro konczy mi sie umowa po wczesniejszym wypowiedzniu , nowa umowe moge negocjowac do konca miesiaca , czy musze juz dzis do nich dzwonic w tej sprawie , mialem dwa telefony do tej pory w sprawie przedluzenia
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 19-10-2018, 16:20   

KAMELEON, Nie bardzo rozumiem. Chcesz nową umowę jako nowy klient, czy chcesz przedłużyć obecną umowę, którą wypowiedziałeś?
_________________
 
 
KAMELEON 
Klikacz

Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 14
Wysłany: 19-10-2018, 16:47   

zylx napisał/a:
KAMELEON, Nie bardzo rozumiem. Chcesz nową umowę jako nowy klient, czy chcesz przedłużyć obecną umowę, którą wypowiedziałeś?


obcena umowa do 20.10 którą wypowiedziałem na poczatku wrzesnia na piśmie w salonie , pozdrawiam
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2018, 16:49   

nie może się kończyć jutro
sygnał Ci wyłącza 1 listopada
i do tego czasu możesz ewentualnie ja przedluzyc
 
 
Tygrysek 
plus master

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 367
Skąd: Chorzów ,Gdańsk
Wysłany: 19-10-2018, 22:27   

KAMELEON napisał/a:
zylx napisał/a:
KAMELEON, Nie bardzo rozumiem. Chcesz nową umowę jako nowy klient, czy chcesz przedłużyć obecną umowę, którą wypowiedziałeś?


obcena umowa do 20.10 którą wypowiedziałem na poczatku wrzesnia na piśmie w salonie , pozdrawiam


Umowę masz do końca miesiąca,w tej śmiesznej firmie niestety tak jest .
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 19-10-2018, 22:41   

Tygrysek napisał/a:
Umowę masz do końca miesiąca,w tej śmiesznej firmie niestety tak jest .

Co w tym dziwnego lub śmiesznego?
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 19-10-2018, 22:53   

KOCUREK1970, Ano praktyka, że zapisujemy w umowie okres zobowiązania do danego dnia, ale odłączenie może nastąpić na dopiero na koniec miesiąca nie jest fajne. Skoro UPC potrafi podłączyć usługi 9 czy 15, to czemu z ich odłączeniem trzeba czekac na koniec miesiąca?
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 19-10-2018, 22:58   

Ale w czym problem - podpisaliście takie umowy czy nie, podpisaliście, więc?
Nie zgadzasz się z tym, nie akceptujesz, nie podpisujesz - tyle.
Albo podpisujesz umowę pod koniec miesiąca.
A nowe umowy można negocjować nawet 6mc przed zakończeniem bieżącej umowy.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 19-10-2018, 23:03   

KOCUREK1970, konsument niestety nie może sobie wybrać zapisów w umowie czy regulaminie. Ma dwie opcje, albo się zgadza i podpisuje, albo nie i nie może korzystać z usług. Więc raczej podpisuje, co nie znaczy, ze wszystkie zapisy w reg. czy umowie z jego punktu widzenia są fajne. Tylko tyle.
_________________
 
 
Tygrysek 
plus master

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 367
Skąd: Chorzów ,Gdańsk
Wysłany: 19-10-2018, 23:27   

Problem w tym ,że na jednym adresie zakończyłem usługę internetu{umowa do 16 października) a usługa ważna jest do końca miesiąca według upc ,czemu śmieszna bo przedłużyłem umowę na 24 miesiące 2 lata temu,najpierw robili dziwne wyrównania ceny a teraz mi naliczyli 2,25 zł więcej za okres od 17-do 31 październik.....(okres który jestem niby bez umowy) Do tego chciałem oddać router Compal ,byłem w salonie , byłem osobiście w Katowicach na Murckowskiej ,ale nie chcą go przyjąć ,dopiero można w listopadzie po zakończeniu umowy,wyjeżdżam na 2 miesiące w poniedziałek, a nie mam tu nikogo aby oddał to za mnie...

Jakoś u konkurencji, operatora tel , gaz,prąd, podpisuje umowę np 15 ,to za rok lub 2 umowa kończy się 14 i nie ma problemu, tylko w upc problemy.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2018, 23:53   

Tygrysek napisał/a:
(okres który jestem niby bez umowy)

mylisz umowę ktora masz na czas nieokreslony (innych nie ma w UPC) z okresem zobowiazania w czasie ktorego placisz nizsza cene (promocyjna)
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 20-10-2018, 00:51   

Tygrysek, Możesz za darmo zwrócić im sprzęt korzystając z paczkomatów InPost. Zanim przesyłka do nich dotrze i ją ogarna, twoja umowa już wygaśnie. Wpisz swoje dane na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl/upc/, zanieś paczkę, wbij kod i do widzenia.
_________________
 
 
Tygrysek 
plus master

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 367
Skąd: Chorzów ,Gdańsk
Wysłany: 20-10-2018, 08:30   

@ GDA Nie mam żadnej umowy na czas nieokreślony w tym przypadku. Jeśli operator mi dał promocję na 24 miesiące (czas umowy )i karze mi dopłacać teraz do abonamentu(wypowiedziane na dzień umowy,operator dał na koniec miesiąca) ,a nie może skończyć świadczenia to jest żart.

@ zylx Dzięki tak zrobię...
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 20-10-2018, 09:12   

zylx napisał/a:
... praktyka, że zapisujemy w umowie okres zobowiązania do danego dnia, ale odłączenie może nastąpić na dopiero na koniec miesiąca nie jest fajne. Skoro UPC potrafi podłączyć usługi 9 czy 15, to czemu z ich odłączeniem trzeba czekac na koniec miesiąca?


Okres promocyjnego zobowiązania to jedno, a okres rozliczeniowy to co innego-ten trwa od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.
Tak było i jest...
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2018, 09:25   

Tygrysek napisał/a:
Nie mam żadnej umowy na czas nieokreślony

alez masz
nie patrz na warunki promocji tylko ma umowe glowna ta co dostales przy montazu
tam jest zaznaczone ze to umowa na czas nieoznaczony
zajrzyj do OWU tam masz wyjaśnienie jak.ja rozwiązać i jakie sa jej warunki

wciaz mylisz zobowiązanie 24 miesieczne w ktorym decydujesz sie utrzymać uslugi i z tego tytulu masz promocje - znizke z umowa

i to zaden zart, podpisujac umowe z UPC zgodziłes sie na jej warunki skoro ich nie rozumiesz to juz nie jest to problem operatora
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,66 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: