Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
saruk
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2013 Posty: 32 Skąd: Krk
|
Wysłany: 24-06-2018, 12:00
|
|
|
Witajcie,
Przymierzam się do walki o nową umową, ale przed tym chciałbym sprawdzić stan moich zgód marketingowych. Pytanie, gdzie to zrobić? Przekopałem wzdłuż i wszerz Moje UPC i za nic nie mogę znaleźć takich opcji w tym miejscu... |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24-06-2018, 12:13
|
|
|
Kiedyś na Moje UPC zgody były widoczne, teraz zniknęły . |
_________________
|
|
|
|
|
katowicer
light master
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 68
|
Wysłany: 24-06-2018, 12:26
|
|
|
No to ku potomnym:
Po wielu rozmowach dostałem :
Select PVR Horizon z upgratem do Maxa, 60 mb internetu, Canał +, Cinemax, Filmbox, Multiroom na karcie Ci, Horizon Go, Eleven za 119,90. Aktywacja za 1 zł. Zgodziłem się gdyż nic taniej już nie chcieli dać. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24-06-2018, 13:11
|
|
|
Brawo, czyli MR, Cinemax i Filmbox zachowałeś po 1 zł..
Jak będziesz mieć jakiś regulamin na Cinemax i Filmbox to wrzuć dobrze? |
_________________
|
|
|
|
|
katowicer
light master
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 68
|
Wysłany: 24-06-2018, 13:14
|
|
|
Pytałem czy mi wyślą na emaila to konsultant powiedzial, że technik przyniesie bo zmieniam z mediaboxa na horizona. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24-06-2018, 13:20
|
|
|
to z niecierpliwością , może coś nowego będzie |
_________________
|
|
|
|
|
katowicer
light master
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 68
|
Wysłany: 24-06-2018, 13:28
|
|
|
Instalacja 20 lipca więc trochę czasu zostało.
Chciałem zostawić rewie XX na braku zobowiązania ale po podwyżce za Eleveny i 5 zł regulaminowej różnica wyniosła 5 zł więc nie ma się co szczypać. Wypróbujemy horizona. |
|
|
|
|
M@ły
light master
Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-06-2018, 17:30
|
|
|
Witam, moje boje o nową umowę nie są aż tak pozytywne.
Przypomnę w tej chwili jestem na bezterminówce i złożyłem ponad miesiąc temu wypowiedzenie.
W tej chwili posiadam:
Pakiet Max Extra HD PVR Mediabox - 45zł
- Multiroom Mediabox PVR - 15zł
- Horizon GO - 0zł
- Pakiet Fimbox - 1zł
- Pakiet Cinemax -1zł
- internet 120Mb/s - 24,99 Cisco epc3925 ( jestem zadowolony)
- telefon minuty do wszystkich 60 - 4,99zł
co razem daje 91,98 na bezterminowce 96,98zł
Na tą chwilę zaproponowano mi :
Horizon Select PVR + internet 250mb (zostaje modem Cisco EPC3925) + Mediabox PVR + telefon za kwotę 105,99 czy jakoś tak, odłączenie usług jest zaplanowane na 1 Lipca
Zapomniałem dodać, że za montaż Horizona chcą 49zł
Zastanawiam się co zrobić, czy wymówić wypowiedzenie i zostać na bezterminówce czy przyjąć nową ofertę i później z niej zrezygnować - chyba jest na to 14 dni pytanie czy będą dalsze negocjacje? |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 25-06-2018, 18:52
|
|
|
Tym razem (z telefonem) trzy usługi główne Ci proponują?
Ta cena 105.99 nie pasuje.
W THH XIV
Horizon Select z nagrywarką/ 250Mbs i Minuty do wszystkich Max kosztują 89zl
+15 za Multiroom PVR , to razem daje 104.
ps.1
Jeśli przyjmiesz nowe warunki umowy, a następnie odstapisz od Umowy w ciągu 14 dni, to automatycznie powróci "stara " (czyli obecna) Umowa.
ps 2
masz w końcu zgody na marketing czy nie?
ps.3
opłaty za instalację można uniknąć z promocją "bezkosztowa instalacja"
>>> |
_________________
|
|
|
|
|
M@ły
light master
Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-06-2018, 19:57
|
|
|
Kasia napisał/a: | ym razem (z telefonem) trzy usługi główne Ci proponują?
Ta cena 105.99 nie pasuje.
W THH XIV
Horizon Select z nagrywarką/ 250Mbs i Minuty do wszystkich Max kosztują 89zl
+15 za Multiroom PVR , to razem daje 104. |
- też mi ta cena się nie zgadza wcześniej była mowa o 104,99 ?! teraz 105,99
- dziś mi Pani zaśpiewała tą samą śpiewkę co kilka lat temu tzn. proszę wziąć 3 usługi będzie taniej...
ps 1
ok, czyli nie ma co sobie głowy zawracać.
ps 2
Kasiu, tak mam zgodę na marketing tak powiedziano mi na infolinii.
ps 3
"bezkosztowa instalacja" wiem, że to jest ale Pani stwierdziła, że nie mogą mi NIC taniej zaoferować. Można ewentualnie reklamację napisać ale jak się do tego odnieść ? |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 25-06-2018, 20:40
|
|
|
No ale promocji żadnej nie masz na "Moje UPC", a bez tego ani rusz...pisałam Ci...
...
Jak nie wynegocjujesz "bezkosztowej" to po instalacji usług napiszesz reklamację..
Szczegóły dot.reklamacji podlinkowałam pod ">>>" kliknij w to , i w ten link przy okazji też >>>>>. |
_________________
|
|
|
|
|
gabrychu
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 196 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 26-06-2018, 07:39
|
|
|
Witam
Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak to jest z tym "modułem CI+". Mogę go wziąć zamiast Mediaboxa, ale jak wygląda sprawa z nagrywaniem programów.
Bo to już zależy od posiadanego telewizora, mój Samsung posiada taką możliwość ale ile programów mogę jednocześnie nagrywać?
W instrukcji do telewizora nie ma takiej informacji. Czy to zależy od podłączonego dysku czy od samego tv?
Od tych promocji może głowa rozboleć
Jest promocja na CI+ plus 250 mega w miarę normalnej cenie, tylko bez wypowiedzenia ani rusz.
Sami dzwonią i nie są w stanie nic zaproponować. |
_________________
|
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-06-2018, 08:59
|
|
|
Posiadając CI+ w większości telewizorów nagrywać możesz jeden program i to tylko ten który aktualnie oglądasz . Oczywiście nagrywanie działa również na wyłączonym TV po wcześniejszym jego zaplanowaniu.
Złóż wypowiedzenie , całkiem inna jest wtedy rozmowa. |
_________________
|
|
|
|
|
gabrychu
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 196 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 26-06-2018, 10:25
|
|
|
Jak można nagrywać tylko jeden program to trochę słabo, zależy mi żeby można było nagrywać chociaż dwa programy. W takim razie zostaje Mediabox lub Horizon.
Wiem, że tylko złożenie wypowiedzenia "zmusi" ich do ciekawszych ofert jednak jakoś specjalnie mi się nie śpieszy bo jestem na "bezterminówce" |
_________________
|
|
|
|
|
rafano
easy master
Dołączył: 04 Maj 2013 Posty: 22
|
Wysłany: 26-06-2018, 10:55
|
|
|
michal.okrasa napisał/a: | Przy przedłużaniu umowy dwa lata temu (mediabox + internet) wziałem w ramach promocji "Moc wrażeń z Horizon Go" (2016-1) darmowy horizon go
upc.pl/pdf/upc_regulamin_promocji_moc_wrazen_z_horizon_go_2016-1_od20160701.pdf
(nie mogę inaczej podlinkować bo mam za mało postów, sorry)
Obecnie takiej promocji już nie ma i darmowy horizon go oferują wyłącznie gdy weźmie się odpowiedni dekoder.
Mimo to, konsultant kilka dni temu (podczas kolejnego przedłużenia - również mediabox + internet) powiedział że horizon go pozostanie dla mnie darmowy ponieważ nabyte prawa w tamtej promocji (dwa lata temu) przechodzą automatycznie na nową umowę. Niestety kilka godzin później horizon go przestał działać. Dzwoniłem do nich, konsultant od przedłużenia miał się ze mną kontaktować, ale tego nie zrobił. Składać reklamację? Jaka szansa na jej uznanie? Odsłuchują rozmowy i dostanę ten horizon go jeśli faktycznie tak powiedział konsultant?
W międzyczasie dostałem maila z potwierdzeniem warunków nowej umowy. Klikać w "Potwierdzam" czy czekać na wyjaśnienie powyższej kwestii? |
Składaj reklamację. Prawie to samo miałem 2,5 roku temu przy przedłużaniu poprzedniego zobowiązania tylko u mnie liczyli po 5 zł zamiast za darmo. Zapomniałem o tym i reklamację składałem chyba 3 czy 4 miesiące później i bez problemu uwzględnili. |
|
|
|
|
|