Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Karol
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 673 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-03-2018, 16:31
|
|
|
Nikt Ci nie sugeruje przechodzenia do konkurencji. Nie bój się złożyć wypowiedzenia - to operatorowi zależy na kliencie i UPC nie obrazi się na Ciebie za złożenie rezygnacji ani tym bardziej nie wpisze Cię na czarną listę tylko będzie "walczyć" o utrzymanie klienta. |
|
|
|
|
Tessa
Klikacz
Dołączyła: 14 Mar 2018 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-03-2018, 16:46
|
|
|
Mam trochę mieszane uczucia po ostatnich rozmowach z konsultantami ale cóż, muszę uzbroić się w cierpliwość.
Zadzwonię w poniedziałek i napiszę jaki był tego efekt |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-03-2018, 16:54
|
|
|
Złą strategię obierasz @Tessa. Nie dzwoń do nich (to do niczego nie prowadzi - sama zresztą widzisz jakie są efekty ), tylko zrób tak, jak koledzy radzą. Konsultanci robią sobie notatki z każdej rozmowy na Twoim koncie i później wiedzą, że Ty wcale nie chcesz od UPC odejść, tylko próbujesz zmniejszyć sobie wysokość abonamentu. Od razu stawia Cię to w gorszej sytuacji negocjacyjnej i dlatego konsultanci nie proponują Ci lepszych promocji. |
Ostatnio zmieniony przez Robin 18-03-2018, 17:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-03-2018, 16:59
|
|
|
Tessa napisał/a: | Interesuje mnie "myk" z PVRem za 69 zł ale dobry też jest HH13 - o 10zł więcej.
W ostatnich jednak rozmowach te oferty nie padły. Raczej nie mogę się powoływać na konkretną ofertę, wymieniając ją z nazwy, prawda?
Co do rezygnacji natychmiastowej to oczywiście wiem, że mam takie prawo ale po tylu latach w UPC (przedtem Aster) zwyczajnie sie boję "nieznanego" u konkurencji choć niewątpliwie mają taniej. Chyba jednak wolę zapłacić więcej |
1. "Myk" pod adres jest tylko dla nowych klientów, więc dostępny po rozwiązaniu umowy po Twoim mężu.
Wyślę Ci na PW jak to zrobić.
2. "THH XIII" jest dla obecnych klientów. Powoływanie się na konkretne nazwy promocji jest raczej ryzykowne, zostaniesz zbyta formułką: dla Pani ta promocja jest niedostępna itp. Można to zrobić jako ostateczność po złożeniu rezygnacji i to przy końcu terminu ostatecznego, wtedy już trzeba próbować wszystkiego, bo pozostaje brać co dają albo wycofać rezygnację.
3. Rezygnacja "niestraszna", zawsze można ją wycofać. Na temat konkurencji nic nie napisze, bo nie czuję się w tym "mocny". |
_________________
|
|
|
|
|
Tessa
Klikacz
Dołączyła: 14 Mar 2018 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-03-2018, 17:29
|
|
|
@Robin - muszę zadzwonić, żeby rozwiązać umowę bo to jeszcze nie nastąpiło a nie żeby rozmawiać o ofertach. Wyczytałam tu gdzieś na forum lub na mojeUPC, że skan aktu zgonu można nawet przesłać na czacie. Wczoraj natomiast konsultant powiedział, że nie potrzebują tego aktu (?!) tylko jego numer. Rozmowy (dwie) dotyczyły jednak tylko nowych ofert, nikt nie poinformował mnie, co konkretnie mam dalej robić, co ze sprzętem itp. Nikt nie zanotował tego, że chcę rozwiązać umowę. Gdyby nie to, to miałbyś całkowitą rację a ja rzeczywiście nie chcę ustawiać się na gorszej pozycji negocjacyjnej
@Pitrek - b. będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi na PW i za nie od razu serdecznie dziękuję.
HH 120 V (Select PVR+120) dla nowych też jest spoko 21+58=79zł
przeczytałam PW: oni zaproponowali mi właśnie to bez żadnych myków (49,50 zł/mies. przez 3 miesiące, potem 99 zł/mies czyli wychodzi ok 93zł/m-c ) |
|
|
|
|
Karol
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 673 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-03-2018, 18:31
|
|
|
Najpierw spróbuj przepisać umowę na siebie - dość rzadka sytuacja, więc na forum pewnie nie ma osób, które by już przeszły taką procedurę. Jeśli da się to zrobić zdalnie, wtedy masz ułatwione zadanie - jak umowa będzie już na Ciebie to składasz wypowiedzenie i postępujesz jak Ci napisaliśmy. |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-03-2018, 19:12
|
|
|
Tessa napisał/a: | oni zaproponowali mi właśnie to bez żadnych myków (49,50 zł/mies. przez 3 miesiące, potem 99 zł/mies czyli wychodzi ok 93zł/m-c ) | Niestety normalnie nic więcej Ci nie zaproponują niż standardowe oferty.
Nie ma niestety innych sposobów na dobrą ofertę niż:
1. Przejęcie obecnej umowy, potem rezygnacja i negocjowanie nowej.
2. Rezygnacja natychmiastowa i próba "myku"pod adres.
3. Jak "myk" się nie uda, to wzięcie standardowej i odstąpienie w ciągu 14 dni od umowy.
Reszta to niestety kiepskie oferty.
Karol napisał/a: | Jeśli da się to zrobić zdalnie, wtedy masz ułatwione zadanie | Powinno się udać:
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006858 (2. Zgon Klienta)
2. Zgon Klienta
Zapewniamy ciągłość korzystania z usług UPC po zgonie Abonenta. W pierwszym kroku uprzejmie prosimy o dostarczenie kopii aktu zgonu:
- przez czat - należy pamiętać o dołączeniu skanu dokumentu
- odwiedzając najbliższy Salon UPC
- listownie
UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów
ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice
Prosimy podać w korespondencji numer kontaktowy, pod który oddzwoni nasz konsultant w celu ustalenia szczegółów. |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-03-2018, 21:38
|
|
|
A czy po wysłaniu rezygnacji z kopią aktu zgonu (bez przepisywania umowy na siebie) nikt z DUK-u nie będzie kontaktował się z @Tessą i próbował utrzymać ją jako klienta? Po prostu umowa wygaśnie? |
|
|
|
|
Zindo
Klikacz
Dołączył: 15 Mar 2018 Posty: 4
|
Wysłany: 19-03-2018, 11:00
|
|
|
Witajcie.
Pytanko. W ramach przedłużenia umowy miałem odstać TV Select + Internet 60 Mbit. Dostałem "Select Extra" + Internet 60 Mbit i "Telefon na start". Ceny Internet i TV zgodnie z THH XIII.
1. Co to jest Select Extra ?
2. Możliwe że konsultant samowolnie doliczył mi usługę "Telefon na start" za 0,98 zł ? Tej usługi nie zamawiałem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 19-03-2018, 11:16
|
|
|
1. Pakiet usługi telewizyjnej "Select Extra HD" jest z dekoderem Mediabox lub MediaModułem CI+.
Zawiera 107 kanałów (w tym 68 w jakości HD), czyli mniej niż "Max Extra HD". Dla Horizona jego odpowiednikiem jest "Horizon Select". Dla dekoderów Mediabox z twardym dyskiem istnieje wersja "Select Extra HD z nagrywarką" i odpowiednio dla Horizona - "Horizon Select z nagrywarką"
2. "Telefon na start" wciskają komu się da. |
_________________
|
|
|
|
|
Zindo
Klikacz
Dołączył: 15 Mar 2018 Posty: 4
|
Wysłany: 19-03-2018, 11:36
|
|
|
@Pitrek, dzięki.
Nie doprecyzowałem mam moduł CI+. Wiesz jaka jest różnica między Select Extra a Select ? Pogubiłem się. Jest Select i Max a to EXTRA ? to co to.
Z tym telefonem to niby 0,98 zł czyli tyle co nic ale nie lubię wciskania rzeczy na siłę bez mojej zgody. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 19-03-2018, 11:43
|
|
|
Zindo napisał/a: | Wiesz jaka jest różnica między Select Extra a Select ? Pogubiłem się. Jest Select i Max a to EXTRA ? to co to.
| Select to pakiet z mniejszą ilością programów niż Max.
Słowo "Extra" odnosi się do mediaboxów (bez/z PVR) i modułów.
W tym regulaminie masz warianty TV Cyfrowej.
Dla TV cyfrowej jeszcze są pakiety "Start" i Start HD", ale to inne promocje.
Być może bez telefonu nie dostałbyś "THH XIII". |
_________________
|
|
|
|
|
wid3l3c
easy master
Dołączył: 15 Lis 2016 Posty: 27
|
Wysłany: 19-03-2018, 13:59
|
|
|
Cześć.
Podpowiedzcie proszę, rodzice przegapili termin wypowiedzenia umowy - się dowiedziałem wczoraj, że umowę mają do 22.03.2018.
Z tego co czytałem w OWU umowa zostaje automatycznie przedłużona na taki sam okres rozliczeniowy, jeżeli abonent do 30 dni przed wygaśnięciem nie złoży wypowiedzenia.
Tata się zorientował że ma do zapłaty wyższą kwotę niż co miesiąc - zapewne ta "opcjonalna" podwyżka w związku z wygaśnięciem umowy.
Jakie teraz mamy opcje żeby cokolwiek ugrać?
Złożyć wypowiedzenie od razu po przedłużeniu?
Jak się do tego ma zawarcie umowy poza lokalem przedsiębiorcy, ma to zastosowanie w tym momencie? Nie powinno mimo wszystko do tego być jakiegoś aneksu czy co? Bo w końcu umowę podpisaliśmy "od, do"? a teraz przedłużamy o kolejne "do", no i naliczyli - podobno bez jakiegokolwiek powiadomienia o zmianie warunków i cen, kilka złotych więcej.
Any ideas? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 19-03-2018, 14:06
|
|
|
1. Nie, umowy są bezterminowe, skończył się okres zobowiązania, umowa leci dalej.
2. Podwyżka wynikająca z zakończenia zobowiązania, najczęściej 5 zł.
3. Nie wiem czy cokolwiek można ugrać, zależy od tego co macie teraz, może nowe być droższe.
4. Pytanie czy warto składać wypowiedzenie, patrz pkt. 3.
5. Patrz pkt. 1, warunki się nie zmieniły, regulamin Was obowiązujący jest ten sam. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 19-03-2018, 17:53
|
|
|
Tessa napisał/a: |
HH 120 V (Select PVR+120) dla nowych też jest spoko 21+58=79zł
przeczytałam PW: oni zaproponowali mi właśnie to bez żadnych myków (49,50 zł/mies. przez 3 miesiące, potem 99 zł/mies czyli wychodzi ok 93zł/m-c )
|
Na stronie pod adres jest za 69 zł Horizon Select PVR i 120Mbs. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Kasia 19-03-2018, 18:04, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|