Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13-11-2017, 22:29
|
|
|
A kiedy składałeś wypowiedzenie? |
|
|
|
|
Kermit1_2005
Klikacz
Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 12
|
Wysłany: 13-11-2017, 22:32
|
|
|
30.10.2017 droga elektroniczna dostalem emaila ze dostali i dzisiaj na infolini tez facet potwierdzil mi.
i nic dalej sie nie dzieje |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13-11-2017, 22:36
|
|
|
To spokojnie.
Jesteś po okresie zobowiązania już ? |
|
|
|
|
Kermit1_2005
Klikacz
Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 12
|
Wysłany: 13-11-2017, 22:37
|
|
|
niby 01.01.2018 zostanie wszystko odlaczone a umowa jest do 15,12.17 |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13-11-2017, 22:40
|
|
|
Ło matko, to bardzo dużo czasu masz na negocjacje. |
|
|
|
|
Kermit1_2005
Klikacz
Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 12
|
Wysłany: 13-11-2017, 22:45
|
|
|
Ale chcialem miec problem z glowy :_) |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13-11-2017, 22:55
|
|
|
Masz 3 usługi za 109 zł ze zobowiązaniem do 15 grudnia .....nie wiem czy w ogóle uda Ci się otrzymać THH XlV za 49 zł- a Ty byś chciał już taką ofertę dostać? |
|
|
|
|
Kermit1_2005
Klikacz
Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 12
|
Wysłany: 13-11-2017, 23:13
|
|
|
chciec nie zawsze oznacza moc:-)
ale kto nie ryzykuje szampana nie pije |
|
|
|
|
clf
classic master
Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 279
|
Wysłany: 14-11-2017, 08:28
|
|
|
Ile aktualnie czeka sie na odpowiedź email od upc? Mam drobny problem który może otrzeć sie nawet o reklamacje a te trwają długo. Teraz nie wiem czy dzwonić do nich czy lepiej wysłać wiadomość? Zawsze mi się wydaj ze mejla lepiej bo dokładniej przyjrzą sie sprawie. A telefonicznie nie zawsze konsultant ma kompetencje do podjęcia decyzji. |
|
|
|
|
kokos
easy master
Dołączył: 03 Lut 2017 Posty: 32 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14-11-2017, 08:52
|
|
|
Lepiej wg mnie zadzwonic. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 14-11-2017, 09:12
|
|
|
clf, w zależności co to za drobny problem...czasem wystarczy zadzwonić, a niekiedy należy napisać maila. |
|
|
|
|
clf
classic master
Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 279
|
Wysłany: 14-11-2017, 14:34
|
|
|
W skrócie. UPC ma 2 dni na odstąpienie od umowy zawartej online i musi o tym poinformować abonenta. Jeśli tego nie zrobi umowa po tych dwóch dniach jest wiążąca i muszą ją zrealizować. Mam rację?
Analogicznie jak upc wycofuje kanały i daje nam miesiąc na odstąpienie to musimy ich o tym poinformować. |
|
|
|
|
ardy1
Klikacz
Dołączył: 14 Lis 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 14-11-2017, 15:30
|
|
|
Witam Wszystkich.
Jak skorzystać z promocji z arkusza Morthena dla nowych klientów?
Interesuje mnie Internet 60M z TV Start (29 + 10,02 - 10,02 - ulgi) = 29 zł
Lub - była taka promocja, ale nie mogę znaleźć - 49 zł za TV select + Internet - podpowiecie?
Jak w praktyce skorzystać z takiej promocji? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
ardy1
Klikacz
Dołączył: 14 Lis 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 14-11-2017, 16:12
|
|
|
Więc jak się nie uda to tylko ceny standardowe ze strony? |
|
|
|
|
|