Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 10-11-2017, 19:34   

yagama,
Nie chodzi o "nadrzędność" , bo do Horizon GO odnosi się tylko zapis który podał Pitrek- a ten który Ty podajesz to informacja, że promocja dotyczy pakietu dla dwóch usług TV+internet (w danej kombinacji) :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Kasia 10-11-2017, 19:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
clf 
classic master

Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 279
Wysłany: 10-11-2017, 19:43   

Pitrek napisał/a:
Jeżeli dla nowego klienta, pierwsza instalacja, to liczy się od daty podpisania umowy.

Chyba jednak nie masz racji:
Rozdział II
Zawarcie Umowy
§3
(...)
2. Zawarcie Umowy Abonenckiej w formie elektronicznej następuje z chwilą naciśnięcia przez
Zamawiającego w Formularzu Online przycisku „Zawieram Umowę”. Z tą chwilą Zamawiający staje się
również Abonentem.

3. Po zawarciu Umowy Abonenckiej, UPC przesyła Abonentowi na adres e-mail wskazany w Formularzu
Online Informację o zawarciu Umowy Abonenckiej.

https://www.upc.pl/pdf/Re...ktronicznej.pdf
 
 
isaac1906 
light master

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 95
Wysłany: 10-11-2017, 20:05   

Witam ponownie...parę stron wcześniej pisałem co wziąłem jako nowy klient i co chcę uzyskać po napisaniu odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni....ale napiszę jeszcze raz :)
wziąłem tv select,internet 60mb/s i multiroom za 69zł/msc...napisałem odstąpienie od umowy i sam zadzwoniłem po 3 dniach od wysłania listu do działu rezygnacji...zapytałem czy rezygnacja doszła i czy mogą mi zaproponować takie warunki jak zaproponowała mi netia (oczywiście netia mi nic nie proponowała a ja wiedziałem na co mogę liczyć po przeczytaniu regulaminu THH :) powiedziałem,że netia daje mi to co Upc,ale 10zł mniej i do tego jeszcze kanały Eleven...miły pan powiedział,że oferta jaką posiadam za 69zł bez Eleven jest najniższą jaką mają i nie może mi nic innego zaproponować...więc podziękowałem i powiedziałem,że jak przyjdzie mi potwierdzenie odstąpienia od umowy to zwrócę dekodery...
po 5 minutach miły pan oddzwonił i powiedział,że po zapoznaniu się ze swoimi SUPER SPECJALNYMI OFERTAMI może mi zaproponować to czego oczekiwałem czyli tv Select,internet 60mb/s,kanały Eleven i multiroom za 59zł/msc :)
pamiętajcie - złożenie wypowiedzenia jest złotem :)

specjalne podziękowania dla Kasi za pomoc :)
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 10-11-2017, 21:03   

isaac1906, super :mrgreen:
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10-11-2017, 22:17   

clf napisał/a:
Chyba jednak nie masz racji:
2.[b] Zawarcie Umowy Abonenckiej w formie elektronicznej następuje z chwilą naciśnięcia przez
Zamawiającego w Formularzu Online przycisku „Zawieram Umowę”.

No to nie wiem jak UPC to traktuje. :oops:
Tak wyglądało ostanie znane mi zawieranie umowy przez internet i to z "mykiem" pod adres.

Mail przysłany po zamówieniu online, ale przed terminem instalacji nazywa się "Potwierdzenie zawarcia umowy", ale jest informacja "Instalator ... przekaże Ci Umowę do podpisania", na umowie był termin dnia instalacji i ja rozumiem, że od tego terminu liczy się 14 dni na odstąpienie od umowy, ale może się mylę.
_________________
 
 
clf 
classic master

Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 279
Wysłany: 11-11-2017, 08:48   

Pytałem na czacie, warto wiedzieć!

Dobry wieczór, 14 dni jest liczone od daty zamówienia usługi, na życzenie klienta umowę może mieć ze sobą Pan technik w dniu instalacji wówczas na rezygnację byłoby 14 dni po instalacji
Informację o umowie w wersji papierowej można wpisać w zamówieniu pole "komentarz"
 
 
verso 
classic master

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 251
Wysłany: 11-11-2017, 14:09   

Kasia napisał/a:
verso,
A co masz i za ile, a co byś chciał dostać?

Mam WRU XX: MaxExtraHD PVR+120Mb+Tel.60min+MR(1zł)= 76zł/m-c

Kusi mnie trochę Horizon (bez nagrywarki):
-lepsza jakość obrazu (podobno)
-pakiet Premium MEGA SPORT (Eleven-y)
-usługa Replay TV
Choć czytając opinie na forum na temat Horizon-a mam też pewne wątpliwości... ale jak nie spróbuję to się nie przekonam :P
Moduł CI+ raczej odpada, bo często korzystam z HBO ON.

Zastanawiam się nad: THH XIV: Horizon Select+60Mbps=50zł. lub Horizon Select+120Mbps=60zł.

Albo powalczę o zdalną aktywację, aby uniknąć wizyty instalatora UPC (redukcja kosztów aktywacji + instalacji usług)
THH XIII: Select PVR+60Mbps=60zł. lub Select PVR+120Mbps=70zł.

Dodatkowo zależy mi na pozostawieniu modemu Cisco3212.

Kasia - jak Ty to widzisz???
 
 
ŁukaszP 
easy master

Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 24
Wysłany: 11-11-2017, 15:23   

Udało się zainstalować u mnie upc w przyzwoitych pieniądzach. Dziękuję Kasi i Piotrkowi za pomoc.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-11-2017, 16:03   

verso,

Ludzie schodzili i z ceny i z 3 usług na dwie -więc jestem optymistką :mrgreen:
Wiem że nie masz żadnej promocji na "Moje UPC ", ale do kiedy masz zobowiązanie? Złożyłeś wypowiedzenie umowy z końcem okresu zobowiązania?

ŁukaszP, bardzo oszczędna wypowiedź :mrgreen: :P :lol: ...bardzo się cieszę i gratuluję.
 
 
verso 
classic master

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 251
Wysłany: 11-11-2017, 18:24   

Kasia napisał/a:
verso,
Ludzie schodzili i z ceny i z 3 usług na dwie -więc jestem optymistką :mrgreen:
Wiem że nie masz żadnej promocji na "Moje UPC ", ale do kiedy masz zobowiązanie? Złożyłeś wypowiedzenie umowy z końcem okresu zobowiązania?


Wypowiedzenie składam w drugiej połowie listopada (na trzy m-ce przed końcem zobowiązania).
Podejrzewam, że koniec kwartału a zarazem koniec roku to dobry czas na negocjancie - konsultanci prawdopodobnie muszą wyrobić jakiś tam plan itp. to i może będą bardziej skorzy do konkretnych rozmów :P
 
 
Mysciak 
Klikacz

Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 7
Wysłany: 12-11-2017, 20:16   

Witam Państwa. Na wstępie chciałbym podziękować, bo dzięki Wam +- 20 miesięcy temu zamieniłem 100zł na 59,90 i obecnie za tyle mam 60mb, multiroom i select extra hd.
i tu właśnie zbliża się problem bo w lutym kończy mi się umowa co oznacza podwyżkę o 5zł na miesiąc.
Z tego co patrzyłem w tych nowych ofertach to nie bardzo da radę taniej coś dostać, a bardziej interesowałoby mnie jechanie w dół z ceną niż większe pakiety, ale widzę, że z ceny nie bardzo da się schodzić chociaż eleven za 5zł jest całkiem kuszący.
Da radę wynegocjować chociaż multiroom za 1zł obecnie czy nie bardzo ?

Widzę teraz, że przed chwilą była taka dyskusja toczona przez isaac1906 i Kasia. I tu czy kolego isaac nie pomyliłeś ofert ? Jak licze na kalkulatorze to chyba masz XIV bo to wtedy faktycznie wychodzi 59zł jeśli multiroom 10zł/mc
Trudno tą ofertę wynegocjować ? Czy skoro już teraz mam dobre warunki, a nie startuje z tego samego poziomu co 2 lata temu ( ale wiadomo chciałoby się lepsze :D ) to będą skłonniejsi dać tą najlepszą ofertą ?

Jeszcze raz dzięki i pzodrawiam :)
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-11-2017, 20:30   

Mysciak,

Użytkownik isaac1906, niczego nie pomylił, przecież ma THH XlV (Horizon Select z Eleven i 60Mbs) za 49 zł + MR za 10 zł, razem za 59 zł :mrgreen:

Jak po złożeniu wypowiedzenia, wynegocjujesz- to jak najbardziej możesz otrzymać THH XlV z Horizon lub THH Xlll z Mediabox lub Mediamodułem.
Ten pakiet co masz obecnie kosztuje 49 zł w THH Xlll, a z Horizon też tyle samo w THH XlV.
Mysciak napisał/a:

Da radę wynegocjować chociaż multiroom za 1zł obecnie czy nie bardzo ?

Jak masz MR za 1 zł to staraj się by został w tej cenie, bo obecnie kosztuje 10zł.
Mysciak napisał/a:
w lutym kończy mi się umowa co oznacza podwyżkę o 5zł na miesiąc.

+możliwe do 8 zł z OWU :lol:
 
 
Kermit1_2005 
Klikacz

Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 12
Wysłany: 13-11-2017, 22:12   

Wlasnie dzwonilelm na infolinie pod pretekstem zapytania czy doszla rezygnacja i z jakim dniem
zostana odlaczone uslugi to nawet konsultant mnie nie przelaczyl do DUK dramat

[ Dodano: 13-11-2017, 22:16 ]
Prosze o wyjasninie czy dobrze rozumiem THH XIV
czyli jezeli chce
Horizon select 39 zl
int 60 mbps 15,02
multiroom 10 ( modul CI)
wychodzi mi miesiecznie 64,02
dobrze licze ??? prosze o sprostowanie
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 13-11-2017, 22:23   

Kermit1_2005,
Horizon Select i 60Mbs kosztuje 49 zł w THH XlV.
Multiroom "dobiera" się z innej promocji i kosztuje 10zł.
Więc THH XlV + MR wychodzi 59zł..
 
 
Kermit1_2005 
Klikacz

Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 12
Wysłany: 13-11-2017, 22:26   

TYlko najgorszy problem ze nie sa laskawi polaczyc mnie nawet z DUK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,8 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: