Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
cinek58
Klikacz
Dołączył: 11 Paź 2017 Posty: 18 Skąd: Bydgoszczu
|
Wysłany: 19-10-2017, 20:22
|
|
|
a no tak... zwracam honor i jeszcze raz dzieki
telewizor to LG42LB670V |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 19-10-2017, 20:36
|
|
|
cinek58 napisał/a: | ...i ze karta CI+ nie spełni moich oczekiwań i będę rozczarowany |
Rozczarowany?
Ona tylko odkodowuje programy, za resztę odpowiada TV. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
cinek58
Klikacz
Dołączył: 11 Paź 2017 Posty: 18 Skąd: Bydgoszczu
|
Wysłany: 19-10-2017, 20:53
|
|
|
robiłem testa z sygnałęm anlogowym ale co to za jakośc generalnie duzo wygodniej niz przez dekoder bo pilot"magic" z LG robi fajną robotę. Liczę na to ze programy z CI+ będą ciut lepsze jakościowo niz przez Horizona i tylko tyle generalnie jak to się mówi zawsze trzeba spróbować wysztskiego by mieć porównanie. Przez kupę lat byłem "na" dekoderze więc czas na wypróbowanie możliwości telewizora przez kartę CI+ w razie co mam 7 dni by wrócić i wybłagać Horizona |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 19-10-2017, 21:01
|
|
|
cinek58 napisał/a: | robiłem testa z sygnałęm anlogowym ale co to za jakośc | Przecież możesz przetestować programy cyfrowe odkodowane, niestety tylko 3 szt. HD, TVP1/2 i TVN HD. Możesz za to wypróbować wszystko inne funkcje. EPG itp, itd, etc i podobne . cinek58 napisał/a: | Liczę na to ze programy z CI+ będą ciut lepsze jakościowo niz przez Horizona | Na to bym nie liczył, obraz z Horizona jest naprawdę bardzo dobry. Nie mam Horizona, ale widziałem nie raz.
Bez dekodera obraz zależy od jakości wbudowanego w TV tunera DVB-C. |
_________________
|
|
|
|
|
cinek58
Klikacz
Dołączył: 11 Paź 2017 Posty: 18 Skąd: Bydgoszczu
|
Wysłany: 19-10-2017, 21:07
|
|
|
no to niech będzie i taka sama jakość ale chcę spróbować żyć bez dodatkowej skrzynki. Youtuby mam w TV , nagrywanie tez , jedynie replaya nie bede miał ale ponoć i tak średni z tego pożytek. Z resztą .. ja mało przed TV siedzę ... bardzej to zona i córka |
|
|
|
|
konradantek
light master
Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 52
|
Wysłany: 19-10-2017, 21:20
|
|
|
erwinsans,
A jak Ty z nimi negocjujesz, ze na wszystko co chcesz się zgadzają ? Podzielisz się info, co im tam piszesz ? I wszystko tylko mailowo ? |
_________________
|
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 20-10-2017, 08:01
|
|
|
konradantek napisał/a: | erwinsans,
A jak Ty z nimi negocjujesz, ze na wszystko co chcesz się zgadzają ? Podzielisz się info, co im tam piszesz ? I wszystko tylko mailowo ? |
Tylko korespondencyjnie i do jednej i tej samej osoby, a po dobrej robocie wysyłam podziękowania dla niej i przełożonych |
_________________
|
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-10-2017, 10:29
|
|
|
Kilka dni temu przedłużałem umowę przez czat. THH XIII + jakiś bezregulaminowy telefon za 98 groszy. Nie wysyłałem wypowiedzenia, pewnie z wypowiedzeniem pozbyłbym się tego telefonu, ale za tyle samo co do tej pory płaciłem przyspieszyłem z 60 Mb/s na 250 Mb/s. Do tego jeszcze 50 zł za wymianę Thomsona na Compala. Nie jest źle, zwłaszcza, że bez wypowiedzenia. |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 20-10-2017, 10:46
|
|
|
W "Moje UPC" przy Twoich usługach będziesz miał [Otwórz] regulamin tego telefonu, jak możesz to wrzuć go. |
_________________
|
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:00
|
|
|
Pitrek napisał/a: | W "Moje UPC" przy Twoich usługach będziesz miał [Otwórz] regulamin tego telefonu, jak możesz to wrzuć go. |
Gdzie masz te [Otwórz] ? Ja u siebie tego nie widzę. |
_________________
|
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
kubucha
light master
Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 62 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:21
|
|
|
A mi przynajmniej dzięki tym zawirowaniom z instalacją usunęli opłatę instalacyjną. No ale w sumie się nie dziwię, bo już straciłem dobrych kilka godzin w związku w tymi problemami. NA telefonie no i z dwom technikami. Ale na poniedziałek jestem umówiony i kładziemy nowy kabel. Mam nadzieję, że monter go położy tak jak ja chcę (wejście do mieszkania przez kuchnię, pod lub nad szafkami i dookoła pokoju). Ma ktoś jakieś doświadczenia? |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:37
|
|
|
jarul777 napisał/a: | Od razu uprzedzam, że tam nic nie ma |
Wszystko jest. Telefon za 0,98 zł tak jak pisałeś. Tyle, że to tylko 'Telefon na START (2017-1)'.
- nielimitowane połączenia stacjonarne w sieci UPC
- 0,32 zł za minutę połączenia do numerów stacjonarnych i komórkowych w Polsce
Coś Ci się link "kopnął" .
[ Dodano: 20-10-2017, 11:42 ]
erwinsans napisał/a: | Gdzie masz te [Otwórz] ? Ja u siebie tego nie widzę. |
https://www.upc.pl/mojeupc/notifications/
- Potwierdzenie od UPC Polska
Potwierdzenie zamówienia usług Szanowny Kliencie ...
> Regulamin promocji
> [otwórz] |
_________________
|
|
|
|
|
|