Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-10-2017, 07:51   

kubucha napisał/a:
Był dziś monter UPC i okazało się, że jest za słaby sygnał na Horizon i internet. Tylko Mediamoduł wchodzi w grę...

kubucha napisał/a:
Za słaby sygnał i co chwile ucieka. W takim wypadku pozostaje tylko mediamoduł

Z ciekawości mam pytanie.
Technik stwierdził, że masz za słaby sygnał. Czy mógłbyś sprawdzić w Diagnostyce TV, jakie są parametry sygnału. Wiem, wiem, że to tylko orientacyjne wskaźniki, w końcu to nie miernik sygnału. Pytanie co pokazuje TV, jaki poziom sygnału mu wystarcza, bo chyba nie zauważyłeś szatkowania obrazu.

Pewno każdy TV interpretuje te wskaźniki inaczej.
Ja bawiłem się tłumikami i sygnał o sile 25% dawał jakość 98-100% i czasami pojawiały się 1-2 błędy, ale w tym czasie nic nie zauważyłem w zmianach obrazu. Poniżej 25 procent już czasami pojawiało się szatkowanie.
_________________
 
 
konradantek 
light master

Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 52
Wysłany: 19-10-2017, 08:56   

Szczerze to nie wiem. Ale z Tego co wyliczyłaś to Max HD z MediaBoxem, bo z Horizonem wyszło 154.99 wiec jakaś gorsza ofertę dała :( dzis ma dzwonić :D


Kasia napisał/a:
.. ech konradantek...
To Ty nie wiesz jaki dekoder proponowali? :twisted:

Czyli tak, skoro dodatki:
Filmbox -1
Cinemax -5
HBO -30
Canal + Select -39.90
kosztują 75,90 zł , to usługi główne wychodzą 68.99 zł...wiec
albo masz Horizon Max i
60Mbs (z MyPrime) z THH XlV za 68.99 zł...tak co do grosza :P (bo z Eleven 69zl ), albo Max Extra HD i 60Mbs z TTH Xlll za 69zl.

Każda z tych opcji jest z najlepszej promocji i taniej się nie da...bo o upgrade Max pewnie czytałeś, ale chyba 7 zł mniej przy kwocie 144,89 zł nie ma znaczenia..
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 19-10-2017, 10:29   

konradantek,
...bądź dla siebie łaskawy i jeszcze raz przeczytaj to co napisałam..
 
 
kubucha 
light master

Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2017, 15:51   

Pitrek napisał/a:
kubucha napisał/a:
Był dziś monter UPC i okazało się, że jest za słaby sygnał na Horizon i internet. Tylko Mediamoduł wchodzi w grę...

kubucha napisał/a:
Za słaby sygnał i co chwile ucieka. W takim wypadku pozostaje tylko mediamoduł

Z ciekawości mam pytanie.
Technik stwierdził, że masz za słaby sygnał. Czy mógłbyś sprawdzić w Diagnostyce TV, jakie są parametry sygnału. Wiem, wiem, że to tylko orientacyjne wskaźniki, w końcu to nie miernik sygnału. Pytanie co pokazuje TV, jaki poziom sygnału mu wystarcza, bo chyba nie zauważyłeś szatkowania obrazu.

Pewno każdy TV interpretuje te wskaźniki inaczej.
Ja bawiłem się tłumikami i sygnał o sile 25% dawał jakość 98-100% i czasami pojawiały się 1-2 błędy, ale w tym czasie nic nie zauważyłem w zmianach obrazu. Poniżej 25 procent już czasami pojawiało się szatkowanie.


W jaki sposób to zrobić? U mnie jest ok sygnał dla Mediamodulu, bo on nie musi się logować. Tylko dekoduje. A Horizon i Connectbox muszą się zalogować i wtedy je wywala. Jest błąd i koniec. W efekcie net się ciągle rozłącza a Horizon się nawet nie chce uruchomić.

@Kasia czy ja dobrze czytam, że znów można dostać Filmbox za 1 zł?

Edit. Ok, mam. Poziom błędów: 0. Siła sygnału: 82. Jakość sygnału: 100.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-10-2017, 16:10   

kubucha napisał/a:
Poziom błędów: 0. Siła sygnału: 82. Jakość sygnału: 100.
Dzięki za info. Ciekawe. Według TV to wcale nie tak mało, ciekawe co tam wychodziło technikowi na mierniku. Czyżby problem z częstotliwościami Kanału Zwrotnego lub bardzo wysokimi.

Nie wiem, czy chcesz jeszcze raz sprawdzić, ale jak możesz to sprawdź dla programu z najniższego MUXa 138 MHz (TVP 3 Warszawa lub TVP Polonia) i najwyższego 730 MHz (MTV Live HD lub Discovery Channel HD, kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Discovery Channel HD).
_________________
 
 
kubucha 
light master

Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2017, 16:25   

Pitrek napisał/a:
kubucha napisał/a:
Poziom błędów: 0. Siła sygnału: 82. Jakość sygnału: 100.
Dzięki za info. Ciekawe. Według TV to wcale nie tak mało, ciekawe co tam wychodziło technikowi na mierniku. Czyżby problem z częstotliwościami Kanału Zwrotnego lub bardzo wysokimi.

Nie wiem, czy chcesz jeszcze raz sprawdzić, ale jak możesz to sprawdź dla programu z najniższego MUXa 138 MHz (TVP 3 Warszawa lub TVP Polonia) i najwyższego 730 MHz (MTV Live HD lub Discovery Channel HD, kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Discovery Channel HD).


TVP Polonia - błędy: 0, siła: 42, jakość: 100
Discovery Chanel - błędy: 0, siła: 82, jakość: 100

Tak technik mówił, że jest jest problem z Kanałem Zwrotnym. Jak robiłem pomiar tym swoim sprzętem na kablu to pierwsze 4 były na zielono punkty, ale dalej nie szło.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-10-2017, 16:46   

Dzięki za info. Ciekawe. Niższe częstotliwości bardziej tłumione niż wyższe :!: . Pisałeś, że masz kable pochowane, ale musi jakoś ten przewód wchodzić do Twojego mieszkania i dalej rozchodzić się w ścianach. Ciekawe czy na wejściu sygnał jest OK, czy przewody w ścianach robią problem.
_________________
 
 
kubucha 
light master

Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2017, 17:16   

Pitrek napisał/a:
Dzięki za info. Ciekawe. Niższe częstotliwości bardziej tłumione niż wyższe :!: . Pisałeś, że masz kable pochowane, ale musi jakoś ten przewód wchodzić do Twojego mieszkania i dalej rozchodzić się w ścianach. Ciekawe czy na wejściu sygnał jest OK, czy przewody w ścianach robią problem.


Technik powiedział, że oni albo wymieniają cały kabel albo wcale. Że nie ma możliwości po kawałku sprawdzać czy kabel się uszkodził. Musiałby go uciąć i sprawdzisz na korytarzu.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 19-10-2017, 17:19   

kubucha napisał/a:

@Kasia czy ja dobrze czytam, że znów można dostać Filmbox za 1 zł?

Nie, 5 zł kosztuje :P 8)
Widocznie konradantek wcześniej miał za 1zl Filmbox i tej cenie go przedłużył.
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=158624#158624
 
 
cinek58 
Klikacz

Dołączył: 11 Paź 2017
Posty: 18
Skąd: Bydgoszczu
Wysłany: 19-10-2017, 17:58   

Dzisiaj miły pan z infolinii 813 813 813 zaproponował mi internet 60mb i max HD pakiet z kartą CI+ za .. 109 a ten sam zestaw tylko z Horizonem za 119 Zł :) delikatnie mowiac wysmiałem pana.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 19-10-2017, 18:11   

cinek58,
Przpomnij, złożyłeś wypowiedzenie? Jaki pakiet chciałeś?
 
 
cinek58 
Klikacz

Dołączył: 11 Paź 2017
Posty: 18
Skąd: Bydgoszczu
Wysłany: 19-10-2017, 18:15   

jeszcze wypowiedzenia nie dałęm.. JEstem na "bezterminowym" juz , celuję w neta 60mb ( taki mam obecnie i jednak zamiast Horizona kartę CI+ ( mam pakiet MAX HD) i taki chciałbym miec dalej, obecnie płącę 98zł czyli celuję w THHXIV
Ostatnio zmieniony przez cinek58 19-10-2017, 18:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 19-10-2017, 18:27   

cinek58,
Złóż wypowiedzenie, jak coś pójdzie nie tak to zawsze będziesz mógł wycofać wypowiedzenie przed okresem wygaśnięcia umowy...
Dopóki tego nie zrobisz- to nie licz na dobrą ofertę, bo one są "utrzymaniowe ",specjalne..

Masz jakąś ofertę na Moje UPC?
 
 
cinek58 
Klikacz

Dołączył: 11 Paź 2017
Posty: 18
Skąd: Bydgoszczu
Wysłany: 19-10-2017, 18:35   

ale mi umowa wygasła juz pare lat temu :) teraz jest bodaj 30 dniowy termin ? :)

Na moje UPC nie mam nic od paru lat :D

[ Dodano: 19-10-2017, 18:37 ]
zobaczymy co mi zaoferuje , jestem skłonny dac za te usługi 80zł :)
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 19-10-2017, 18:39   

cinek58,

Umowa to jest bezterminowa :P , jedynie promocyjny okres zobowiązania Ci się parę lat temu skończył.

Tak,30 dniowy okres wypowiedzenia- liczy się pełen okres rozliczeniowy tj.od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.

Dopóki nie złożysz wypowiedzenia nie ma jak Ci pomóc...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,6 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: