Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-09-2017, 13:37   

simon_bdg napisał/a:
Proste pytanie, według mnie to tylko inna nazwa regulaminów:
TRU XIII czy THH XIII ?

:arrow: „Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)”
:arrow: „Twój Happy Home XIII (2017-1)”
_________________
 
 
simon_bdg 
Klikacz

Dołączył: 04 Wrz 2017
Posty: 14
Wysłany: 26-09-2017, 14:23   

Odpowiedzi dobre, bo złe pytanie :)

Chodzi mi o konkretnie opisaną sytuację przeze mnie wyżej, tzn.:
Opcja za dwie usługi( Select Horizon z PVR plus Upgrade plus Eleven, Internet 250 mb/s), gdzie suma wynosi 102 zł., czyli"
1. TRU XIII (TV: 63+13, 5, Internet: 31.02, Ulgi: -10.02)
2. THH XIII (TV: 59+13, 5, Internet: 35,02, Ulgi: -10,02)

Kwestia, która opcja pozwala na większe i tańsze "manewry" w czasie trwania umowy, np. koszty innych pakietów, multiroomu'ow itd.
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2017, 14:25   

simon_bdg napisał/a:
Kwestia, która opcja pozwala na większe i tańsze "manewry"

najpierw może złóż wypowiedzenie i się dowiedz czy jakakolwiek z tych ofert UPC ci zaproponuje
to nie jest Biedronka że wchodzisz i wybierasz z tego co chcesz
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-09-2017, 14:32   

Cytat:
Kwestia, która opcja pozwala na większe i tańsze "manewry" w czasie trwania umowy, np. koszty innych pakietów, multiroomu'ow itd.
Tak, jak GDA napisał, obie promocje są uznaniowe, dawane najczęściej po wypowiedzeniu, niektórzy je dostają od razu, niektórzy po wielu negocjacjach. Co do Twojej kwestii, to bez znaczenia jaka to promocja.
_________________
 
 
simon_bdg 
Klikacz

Dołączył: 04 Wrz 2017
Posty: 14
Wysłany: 26-09-2017, 15:52   

Panie i Panowie. Bez składania wypowiedzenia osiągnięta oferta THH XIII. Całość z oczekiwaniem i negocjacjami trwało 44 min. i 41 sek. Pełen sukces. Trzeba dzwonić przekonanym, i pewnym swego, znać promocje. Była próba tej samej oferty o wiele drożej, ale po pierwszej kontrze, że konkurencja oferuje coś dzisiaj za 79 zł, oferta ciut lepsza, po drugim ataku, że jest taka i taka oferta w ich sieci, Pan niby musiał pogadać z kierownikiem i SUKCES. Instalacja w sobotę :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wszelaką udzieloną pomoc.
 
 
zaq13 
light master

Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 103
Skąd: Wrocław/Gaj
Wysłany: 26-09-2017, 20:32   

simon_bdg napisał/a:
Panie i Panowie. Bez składania wypowiedzenia osiągnięta oferta THH XIII. Całość z oczekiwaniem i negocjacjami trwało 44 min. i 41 sek. Pełen sukces. .


a ile jeśli można wiedzieć zostało Ci do końca umowy?
 
 
simon_bdg 
Klikacz

Dołączył: 04 Wrz 2017
Posty: 14
Wysłany: 26-09-2017, 21:33   

zaq13 napisał/a:
simon_bdg napisał/a:
Panie i Panowie. Bez składania wypowiedzenia osiągnięta oferta THH XIII. Całość z oczekiwaniem i negocjacjami trwało 44 min. i 41 sek. Pełen sukces. .


a ile jeśli można wiedzieć zostało Ci do końca umowy?


Już 2 miechy po jestem.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-09-2017, 21:52   

simon_bdg napisał/a:
Już 2 miechy po jestem.
Więc konsultant wiedział, że i tak bez problemu :P możesz złożyć wypowiedzenie. :D
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 26-09-2017, 22:25   

simon_bdg,
Gratulejszyn, znasz oczywiście promocję "Bezkosztowa instalacja (2016-1)" ?
 
 
mar1usz 
light master

Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 50
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 26-09-2017, 22:28   

ile przed końcem umowy można słać wypowiedzenie, tak żeby dało radę negocjować? Umowa kończy mi się jakoś w styczniu, a jupisi już do mnie dzwoniło z fantastyczna ofertą, którę nie przyjałem. Proponują horizona i do tego drożej o 20zł niż mam teraz. Muszę złożyć wypowiedzenie i zobaczymy co wtedy będzie dostępne. Nie wiem tylko czy już można czy czekać do listopada?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-09-2017, 22:37   

Na 3 miesiące przed końcem terminu zobowiązania. Sensownie: na początku poprzedniego miesiąca przed upływem końca terminu zobowiązania :arrow: 30 dni wypowiedzenia, koniec okresu rozliczeniowego.

Już samo UPC się wypowiada na ten temat:
:arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006950

EDIT:
Warto :arrow: to poczytać.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 26-09-2017, 22:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ARIGATO 
Klikacz

Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 4
Wysłany: 27-09-2017, 10:29   

Dzwonił Ktoś z Wam może do DUK? Żaden numer z zakresu 30-39 nie odpowiada. Jest komunikat albo błędny numer albo przekierowanie na 813.
 
 
mediaswiatuser8 
easy master

Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 29
Skąd: Mokotów
Wysłany: 27-09-2017, 10:47   

Ech, w końcu zadzwoniłem sam na infolinię bo nikt się nie kwapił przez prawie półtora miesiąca (a do końca miesiąca już blisko). Może mogłem wyrwać coś więcej ale nie chciało mi się bawić a uważam, że oferta i tak jest w porządku: 500Mbit (sam internet) za 79 PLN na 24 miesiące. Mi to pasuje.

BTW na infolinii podają obecnie tylko 813813813 jako numer do DUK.
 
 
srasquasz 
light master

Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 60
Wysłany: 27-09-2017, 11:01   

@mediaswiatuser8

Nie chce Cię martwić ale trochę "spaliłeś".

500MB jest za 69 ziko dla nowych klientów w tym momencie z umową do końca czerwca 2018.

Ja też poluje na sam net 500 ale niby nowe promocje utrzymaniówki mają się pojawić koniec września/początek października.

Moja propozycja - masz 14 dni na odstąpienie więc obserwuj tutaj co się dzieje i jak napisze ktoś, że są nowe promocje to w tym czasie rezygnujesz i dostaniesz nową
 
 
mediaswiatuser8 
easy master

Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 29
Skąd: Mokotów
Wysłany: 27-09-2017, 11:05   

Tak, widziałem tę ofertę 69 dla nowych. Sęk w tym, że nie chciało mi się pierniczyć z czekaniem miesiąca, żeby uzyskać status nowego klienta. A to w końcu jest tylko 10*24=240 PLN w ciągu 2 lat, czyli naprawdę nie ma tragedii...

Swoją drogą ciekawe czy w takim przypadku jak mój tez obowiązuje to 14 dni (w razie gdyby pojawiło się coś interesującego w utrzymaniu)?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,99 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: