Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC - faktura po rozwiązaniu umowy
Autor Wiadomość
majpitek 
Klikacz

Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 13
Wysłany: 28-09-2013, 07:02   UPC - faktura po rozwiązaniu umowy

Witam@ W lipcu zgłosiłem poprzez e-biuro rezygnację z dalszych usług UPC (miałem tylko TV analogową). Zadzwonił do nie pracownik BOKu i poinformował, że rezygnacja została przyjęta. Datę realizacji wyznaczono na 31 sierpnia, a odłączenia na 01 września. Fizycznie odłączono sygnał 06 września. Potem dostałem fakturę za wrzesień. Zadzwoniłem do BOKu i uzyskałem informację, że faktury są generowane " z automatu" i żeby nie płacić. Ponowne próby kontaktu przez e-biuro były nieskuteczne - zacząłem otrzymywać reklamy UPC..... Prosiłem o przesłanie faktury korygującej usługę do tych 6 dni i nic. Nie chciałbym, żeby wpuścili mnie do jakiejś firmy windykacyjnej - wiadomo, że potem praktycznie sprawa jest nie do obrony, a upomnieć się mogą do 5 lat. Tym bardziej, że tak naprawdę wszystko mam popłacone. Co mi poradzicie? Pozdrawiam@
 
 
Józek 
light master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 148
Wysłany: 28-09-2013, 09:32   Re: UPC - faktura po rozwiązaniu umowy

majpitek napisał/a:
Co mi poradzicie? Pozdrawiam@


Zapłacić za sierpień. Tyle i tylko tyle. We wrześniu umowa juz nie obowiązywała. Odłączyli ci dopiero 6 września dlatego, ze do odłączenia analogówki trzeba wysłać fizycznie człowieka, zeby odłączył w skrzynce. Widocznie nikomu nie było po drodze.

U mnnie lata temu odłączyli dopiero 25-ego zamiasta 1-ego. Ich problem.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-09-2013, 11:32   

majpitek, zgłoś w US wystawienie faktury nie przedstawiającej stanu faktycznego (możesz jeszcze dodać że odmówiono wystawienia faktury korygującej).

Tam jest cała masa urzędników która tylko czeka aby ktoś im dał sygnał do zrobienia porządku w tego typu sprawach.
  marekd@jabberpl.org
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-09-2013, 13:38   Re: UPC - faktura po rozwiązaniu umowy

majpitek napisał/a:
Co mi poradzicie? Pozdrawiam@

1. Czy dostałeś jakieś potwierdzenie rezygnacji, chociażby na maila. Jeśli nie to najlepiej udaj się do Biura Obsługi Klienta (BOK) i poproś o potwierdzenie rozwiązania umowy na piśmie.
2. Jak już będziesz w BOK to złóż pismo o fakturę korygującą do kwoty 0 zł. Oczywiście pismo za potwierdzeniem o treści np.:
"Proszę o wystawienie korekty do faktury nr...... do kwoty 0 zł. Powodem korekty jest to, że faktura została wystawiona za czas, kiedy umowa już nie obowiązywała. Umowa rozwiązana z dniem 31 sierpnia 2013 a fakturę wystawiono za wrzesień 2013."
Jak nie możesz udać się do BOK to wyślij te dwa pisma listem poleconym.

Otrzymanej faktury (tej za wrzesień) nigdzie nie odsyłaj. Pismo o korektę i potwierdzenie rozwiązania umowy jest wystarczające, nawet jakby chcieli od Ciebie jeszcze jakieś pieniądze. To czy UPC wystawi korektę czy nie to ich problem. Dla Ciebie jest ważne, że złożyłeś pismo o korektę. Pamiętaj, że dla Urzędu Skarbowego czy sądu liczy się to, co masz na piśmie.
_________________
 
 
majpitek 
Klikacz

Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 13
Wysłany: 30-09-2013, 12:17   

Witam ponownie@ Dzięki za rady - poszedłem się do BOKu i uzyskałem zaświadczenie o rozwiązaniu umowy oraz o niezaleganiu z opłatami na dzień rozwiązania umowy. Swoją drogą pani w BOKu sprawdziła, że żaden z moich maili reklamacyjnych do nich nie dotarł (miałem przy sobie wydruk potwierdzeń z numerami i datami). Czyżby cenzura w UPC? Poza tym zastanawia mnie, że nie ma tam Dziennika Podawczego - nie można więc złożyć pisma i uzyskać potwierdzenia, tylko trzeba czekać na rozmowę z konsultantem, a to chwilkę trwało. Dobrze, że pani konsultant, z którą rozmawiałem była uprzejma i kompetentna.
Muszę teraz jeszcze uzupełnić swój post - dziwnym trafem po wizycie w BOKu po południu przyszła odpowiedź mailowa na moje poprzednie reklamacje. Szkoda, że musiałem się fatygować.
Pozdrawiam i dziękuję jeszcze raz za porady@
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,35 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: