Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaria w UPC - czy należy mi się zwrot pieniędzy
Autor Wiadomość
Kets 
easy master

Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 33
Wysłany: 23-09-2013, 13:15   Awaria w UPC - czy należy mi się zwrot pieniędzy

Mija drugi dzień kiedy w moim mieście uległa awarii sieć UPC tj. tv analogowa i cyfrowa oraz internet. Działo się to przez weekend (od soboty wieczorem) tak więc żadnych napraw nie prowadzono. Zadzwoniłem w tej sprawie i usłyszłałem, że nie znam umowy i UPC ma zgodnie z umową 2 dni na naprawę. Tak więc żadnych reklamacji nie mam prawa składać. Dzisiaj rano pojawił się sygnał tv analogowej. Sprawdzę po południu czy awaria została usunięta całkowicie.
Czy naprawdę nie mam żadnych praw? Jak ja spóźnię się z opłatami, to od razu odcinany jest sygnał - tak ostrzegawczo ... :evil:
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 23-09-2013, 13:22   

Kets napisał/a:
Tak więc żadnych reklamacji nie mam prawa składać

Masz prawo do zgłoszenia reklamacji i wnioskowania o rekompensatę za utrudnienia. Nie musisz o to pytać czy prosić nikogo. Tak samo jak miałeś prawo aby napisać posta. Przy okazji złóż też skargę na tego jełopa, który Ci odmówił prawa do złożenia reklamacji.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-09-2013, 18:04   

Kets, prawo telekomunikacyjne nakazuje im zwrócić pieniądze już po 12 godzinnej awarii, a reklamację możesz napisać w każdej chwili i nie musisz pytać nikogo o pozwolenie.

Kets napisał/a:
UPC ma zgodnie z umową 2 dni na naprawę.

W umowie niczego takiego nie ma.
Jedynie, że muszą wyznaczyć termin usunięcia awarii. Ale to nie ma żadnego związku z roszczeniami odszkodowawczymi, które przysługują Ci na mocy ustawy (o prawie telekomunikacyjnym) i odpowiednich rozporządzeń ministra.

[ Dodano: 23-09-2013, 18:08 ]
zygikuleczka napisał/a:
i wnioskowania o rekompensatę za utrudnienia.
nie za utrudnienia tylko za brak dostępu do usługi telekomunikacyjnej i nie tyle rekompensatę tylko odszkodowanie (jeśli suma przez w miesiącu była dłuższa niż 36godzin) + dodatkowo zwrot abonamentu za dni w których nie działało przez 12 godzin lub dłużej.
  marekd@jabberpl.org
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 23-09-2013, 18:14   

Brak dostępu przez weekend to właśnie utrudnienia w dostępie do usługi( w skali miesiąca). Jak to nazwiesz nie ma znaczenia, więc bardzo Cie proszę abyś nie szukał dziury w całym.
_________________
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2013, 21:00   

Kets napisał/a:
Tak więc żadnych reklamacji nie mam prawa składać.

Oczywiście, że masz prawo złożyć reklamację i NIKT nie może Ci tego zabronić i sugerować, że jest inaczej.
Osoba, która Ci to powiedziała wykazała się skrajną niekompetencją, a być może po prostu celowo chciała Cię wprowadzić w błąd. Można "donieść" na tego konsultanta...

Jeśli chodzi o reklamację usług to wysyłasz maila (upc.pl/kontakt/) z informacją, że żądasz obniżenia abonamentu i odliczenie z niego dni, kiedy nie miałeś dostępu do usług.
Policzą to proporcjonalnie. W przypadku 2 dni będzie to 2/30 abonamentu. Z reguły każdą taką reklamację rozpatrują pozytywnie.
 
 
Mariusz_80 
Klikacz

Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 5
Wysłany: 14-11-2013, 10:17   

Na infolinii są tak szkoleni, żeby nie informować o możliwości reklamacji, unikać przyjmowania ich lub odsyłać na stronę moje upc. Dlatego trzeba wprost domagać się jej otwarcia, podając okres niedziałania usługi i swoje roszczenia.
_________________
 
 
dawidek 
Klikacz

Dołączył: 12 Wrz 2014
Posty: 2
Wysłany: 06-10-2014, 14:51   Re: Awaria w UPC - czy należy mi się zwrot pieniędzy

Kets napisał/a:
Mija drugi dzień kiedy w moim mieście uległa awarii sieć UPC tj. tv analogowa i cyfrowa oraz internet. Działo się to przez weekend (od soboty wieczorem) tak więc żadnych napraw nie prowadzono. Zadzwoniłem w tej sprawie i usłyszłałem, że nie znam umowy i UPC ma zgodnie z umową 2 dni na naprawę. Tak więc żadnych reklamacji nie mam prawa składać. Dzisiaj rano pojawił się sygnał tv analogowej. Sprawdzę po południu czy awaria została usunięta całkowicie.
Czy naprawdę nie mam żadnych praw? Jak ja spóźnię się z opłatami, to od razu odcinany jest sygnał - tak ostrzegawczo ... :evil:


mi ciężko było cokolwiek wywalczyć
 
 
pawelcd 
light master


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 81
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-10-2014, 18:00   

zdecydowanie warto składać reklamację, mimo że w BOK będą zniechęcać do tego. Reklamację składaj przez formularz na www. W reklamacji podaj terminy w jakich miałeś problemy.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 63 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 4522
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 11-10-2014, 21:33   

Reklamację można składać nawet do 12 mc od dnia wystąpienia problemów.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: