"Pałka sie przegła" czyli burdel na maksa |
Autor |
Wiadomość |
Tobi
light master
Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 64 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-08-2013, 13:18 "Pałka sie przegła" czyli burdel na maksa
|
|
|
"Pałka sie przegła" jak mawia klasyk. Oto moja historia ostatnich zmagań z UPC.
W czerwcu wypowiedziałem umowę na Pakiet Max HD + Super HD oraz Fiber 25 za 120 zł. Zadzwoniłem jeszcze w lipcu czy aby nie chcą mi czegoś nowego zaproponować. Dostałem, i owszem, ofertę na Pakiet Max Extra HD + Fiber 30 + WiFi za 80 zł. Skorzystałem.
27. lipca - podpisałem umowę przedłużeniową na Pakiet Max Extra HD + Fiber 30 + WiFi za 80 zł.
31. lipca - wyłączono mi usługi całkowicie. Telefon do BOK.
1. sierpnia - podłączono mi usługi.
Sierpień - dostaję fakturę na której jest prawidłowo naliczony internet, a telewizja zamiast 45,49 jest 64,37. Na koncie klienta nadal widnieje Pakiet Max HD + Super HD
24. sierpnia - UPC wyłącza mi WiFi. Dzisiaj z korespondencji dowiaduję się, że nastąpiła zmiana usługi na taką bez WiFi. Patrzę na konto - rzeczywiście - na koncie widnieje mój stary pakiet Fiber 25 bez WiFi.
Ludzie czy wy jesteście normalni? Czy klient nie ma nic innego do roboty tylko śledzenie zmian na swoim koncie, korygowanie waszych źle wystawionych rachunków i nieudane próby połączenia się przez 15 minut z BOK?
Korespondencja mailowa - odpowiedź 4 dni. Ostatnio napisałem do Reiffeisen w sprawie konta, którego dawno już nie posiadam (nie jestem już klientem). Konsultant oddzwonił w 11 minut! Mamy XXI wiek jeśli ktoś z Was jeszcze nie zakumał. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2013, 14:07
|
|
|
A to wszystko co napisałeś to efekt masy wypowiedzeń po prostu
ja musiałem trzy razy prostować moją obecną umowę:
przyjete RKU z Canal+ > nie włączony Canal+ przez dwa dni
po interwencji właczony ale przyszło potwierdzenie załączenia promocja za 30 zł ze zobowiązaniem 12 m-c
faktura za sierpień tez na 135 a nie na 90+29
i tak od 7 sierpnia do ub tygodnia trwała moja korespondencja i poprawki, także musisz sie przyzwyczaić i być cierpliwym a wszystko sie wyjaśni |
|
|
|
|
adiko
plus master
Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 330 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-08-2013, 17:02
|
|
|
Faktury nigdy nie są prawidłowo wystawione jeśli zachodzą jakiekolwiek zmiany w danym miesiącu,dlatego że one są wystawione na początku miesiąca z automatu,sam mam błędne faktury lipcową i sierpniową,oczywiście dzwoniłem już i wyjaśniałem to i mówią że to normalne i że we wrześniu wszystko już powinno być naprostowane,oczywiście na słowo im nie wierze i tak sobie sam sprawdze czy faktycznie prawidłowo naliczyli mi abonament. |
_________________
|
|
|
|
|
Tobi
light master
Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 64 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-08-2013, 17:25
|
|
|
Nie tylko faktury są nieprawidłowe - wyłączenie/zmiana usług w trakcie ich trwania to już moim zdaniem kpina z klienta.
[ Dodano: 28-08-2013, 12:08 ]
I teraz tak.
Zakładka moje UPC:
Zakładka Twoje Usługi:
Dodam, że 23.08 nie podpisywałem żadnej umowy ani nie zamawiałem żadnej zmiany usług. W tym dniu wyłączono mi za to WiFi, bo podobno nie mam takiej usługi (co widać na pierwszym zrzucie, a czemu przeczy ten drugi). |
|
|
|
|
|