Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejna możliwość rozwiązania umowy - zmiany w dokumentach
Autor Wiadomość
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2013, 17:03   Kolejna możliwość rozwiązania umowy - zmiany w dokumentach

Cytat:
(...) Informacja o zmianach w dokumentach abonenckich
Chcielibyśmy poinformować Państwa, że w związku ze zmianą ustawy Prawo Telekomunikacyjne (z dnia 16 listopada 2012 r.), zmianie ulegają wybrane postanowienia ogólnych warunków umowy abonenckiej, regulaminu świadczenia usług oraz regulaminu szczegółowego świadczenia usług komórkowych. Przy okazji zmian, wymaganych przepisami prawa w wyżej wymienionych dokumentach, wprowadziliśmy również dodatkowe zmiany, które sprawią, że dokumenty te będą dla Państwa bardziej przejrzyste i zrozumiałe.

Zmiany w dokumentach abonenckich będą obowiązywać Państwa od 21 czerwca 2013 r.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z:

nową treścią ogólnych warunków umowy abonenckiej,
wykazem zmian w Regulaminie świadczenia usług przez UPC Polska Sp. z o.o.,
wykazem zmian w Regulaminie szczegółowym świadczenia usług komórkowych przez UPC Polska Sp. z o.o.

Pełne wersje zmienionych dokumentów są dostępne na stronie www.upc.pl.

Jednocześnie zapewniamy, że wysokość Państwa opłat oraz inne warunki świadczenia usług nie zmieniają się.

Jeżeli nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej powinno być złożone nie później, niż do 21 czerwca 2013 roku. Wszelkie informacje na temat zmian w dokumentach abonenckich są dostępne na stronie www.upc.pl oraz pod numerem 32 4 94 94 80*.

Z wyrazami szacunku

Ewa Wesoły
Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów

Taki mail wpadł mi właśnie na skrzynkę. Jeszcze nie doszłam co zmienili, ale najważniejsza treść to ta pogrubiona. Na początku maila była reklama usług, pewnie dla zmylenia czujności...


Oto wzór pisma którym można się posłużyć jeśli ktoś nie zgadza się na zmiany i chce rozwiązania umowy.
Cytat:
Imię i Nazwisko / Data
Adres miejsca świadczenia usługi
ID Abonenta

Oświadczenie o braku zgody na zmiany w dokumentach abonenckich przez UPC

W związku z informacją przesłaną w dniu ............... na mój adres mailowy: mój_adres@upcpoczta.pl, oświadczam, że nie zgadzam się na zmianę umowy z dnia .................. zawartej pomiędzy ........................ a Spółką UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27 o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Wprowadzenie zmian w dokumentach abonenckich traktuję jako zerwanie umowy przez UPC.

Czytelny podpis
Ostatnio zmieniony przez Marek 21-05-2013, 09:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 882
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-05-2013, 18:28   

skrzynka upc czy prywatna?
 
 
JACKo 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 259
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 06-05-2013, 18:45   

Coraz więcej osób dostaje... do mnie również trafiło.. na prywatną skrzynkę. Ja sobie jeszcze chwile poczekam na rozwój sytuacji. Oby dali lepszy net niż 30mbit z Maxem HD w podobnej cenie.
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2013, 20:53   

Co to za różnica na jakie konto? Nadawcą jest e.wesoly@mailing.upc.com.pl, a mail jak najbardziej oficjalny. Akurat mam ustawione przekierowanie, bo nie korzystam z poczty UPC.
 
 
modoc 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 46
Wysłany: 09-05-2013, 09:05   

Dobra jak to najlepiej rozwiązać. ??
Można pisemko faxem wysłać i jak je sformułować.
 
 
Rolek 
Klikacz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 18
Wysłany: 09-05-2013, 11:43   

UPC na swojej stronie podaje informacje, że sprzęt można zwrócić albo wysyłkowo (kurier), bądź odpłatnie, przy pomocy ichniego technika .

Orientujecie się, czy mogę go zdać w lokalnym BOKu razem z wypowiedzeniem? Pytam się, bo nie znalazłem info o takiej możliwości.
 
 
dim 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 82
Wysłany: 09-05-2013, 12:02   

W starym regulaminie jest możliwość, a nawet obowiązek zwrotu sprzętu w BOK, w nowym regulaminie to usunięto. Skoro jednak nowy regulamin obowiązuje od 21 czerwca, to można się uprzeć i próbować oddać sprzęt w BOK.
 
 
modoc 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 46
Wysłany: 09-05-2013, 12:29   

Dzwoniłem i nie można już zwrócić do siedziby. Dobra teraz jeśli złożę wypowiedzenie faxem to jaki jest czas wypowiedzenia.
 
 
Adan 
light master

Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 89
Wysłany: 09-05-2013, 12:38   

Jeśli powołałeś się na zmiany regulaminu, to 20 czerwca umowa zostanie rozwiązana.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2013, 12:52   

dim napisał/a:
W starym regulaminie jest możliwość, a nawet obowiązek zwrotu sprzętu w BOK, w nowym regulaminie to usunięto. Skoro jednak nowy regulamin obowiązuje od 21 czerwca, to można się uprzeć i próbować oddać sprzęt w BOK.
Zgadza się, jeśli ktoś nie akceptuje nowego regulaminu, to obowiązuje go stary, czyli można zwrócić sprzęt do BOK.
 
 
alma 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 85
Wysłany: 09-05-2013, 13:14   

Kolejna zmiana to nie dość że nie można zwrócić do BOK ale tez koszt zwrotu przerzucono na abonenta a nie na koszt UPC
"19. W § 33 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
Z chwilą rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy Abonenckiej Abonent zobowiązany
jest do zwrotu Sprzętu niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni od dnia rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy. Zwrot Sprzętu
może nastąpić poprzez wysyłkę Sprzętu na adres wskazany na stronie
internetowej Dostawcy usług, na koszt Abonenta."
_________________
 
 
JACKo 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 259
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 09-05-2013, 14:38   

"Zwrot Sprzętu może nastąpić poprzez wysyłkę" ale nie musi.. czyli jak dla mnie do BOKu będzie można odnieść.
_________________
 
 
RaaDeeK 
easy master

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-05-2013, 17:55   

Czyli mogę rozwiązać obecną umowę, zanieść im sprzęt do biura. A na drugi dzień umówić technika na instalcje nowych usług które de facto będą kilka zł tańsze?
 
 
 
JACKo 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 259
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 09-05-2013, 18:40   

Karencja 3 mies. dla osoby co była obecnie.
A nie lepiej dać wypowiedzenie i negocjować z DUK?
_________________
 
 
marcinosr
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2013, 18:47   

RaaDeeK, ty nie możesz ale np. żona, rodzeństwo rodzice (ogólnie inny lokator) mogą :) ....najlepiej złóż wypowiedzenie jak nic nie wynegocjujesz a znajdziesz ofertę dla nowych lepszą niż masz teraz to ktoś z domowników nową umowę podpiszę :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: