Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Naliczenia rachunku na stronie UPC
Autor Wiadomość
chris2233 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-03-2013, 15:00   Naliczenia rachunku na stronie UPC

Witam.
Telefon w UPC mam od kilku dni i dziś wszedłem sobie na konto "Moje UPC" i taki oto wykaz rozmów zauważyłem.
Telefon mam w opcji 240, czy te naliczenia ze screenu są kwotą do zapłaty przy następnej fakturze? Wszystkie połączenia były realizowane na nr stacjonarne, więc powinny być bezpłatne w ramach abonamentu (240 minut), natomiast widać tutaj kwoty za połączenia?

Schowek01.jpg
Plik ściągnięto 234 raz(y) 23,23 KB

 
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 21-03-2013, 15:08   

Widać że UPC kłamie przy naliczaniu tez mam telefon z UPC i wykonałem połączenie tez
miałem naliczone i nie korzystam z tego telefonu
 
 
chris2233 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-03-2013, 15:14   

petryk napisał/a:
Widać że UPC kłamie przy naliczaniu tez mam telefon z UPC i wykonałem połączenie tez
miałem naliczone i nie korzystam z tego telefonu


Ale to jest jakiś ewidentny wałek, bo umowę podpisałem 16 marca i od tego dnia mam świadczoną usługę na telefon w opcji 240 minut w ramach abonamentu na nr stacjonarne i komórkowe (bez Play), czyli licząc od dn. 16 marca do 31 marca powinienem mieć ok. 110-120 minut do wykorzystania do końca marca.
 
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 21-03-2013, 15:35   

chris2233, taki sposób wyświetlania jest normalny bo:

Kod:
* kwota bez VAT, nie uwzględnia ewentualnych zniżek.

czyli w tym wypadku darmowych minut.
petryk napisał/a:
wykonałem połączenie tez
miałem naliczone

Banda złodziei.
_________________
 
 
comer 
light master

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 116
Wysłany: 21-03-2013, 15:40   

To są normalne naliczenia na fakturze będa wyzerowane będzie rabat z tytułu darmowych minut.
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 21-03-2013, 15:48   

Będą naliczone na rachunku do zapłaty
 
 
chris2233 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-03-2013, 15:49   

[quote="zygikuleczka"]chris2233, taki sposób wyświetlania jest normalny bo:

Kod:
* kwota bez VAT, nie uwzględnia ewentualnych zniżek.

czyli w tym wypadku darmowych minut.
petryk napisał/a:
wykonałem połączenie tez
miałem naliczone


To mnie uspokoiłeś, dzięki.
A swoją drogą to kiepski mają system, bo powinno od razu się pokazywać, że te połączenia były w ramach abonamentu, np. tak, jak stosują to operatorzy komórkowi w e-billingu.

[ Dodano: 21-03-2013, 15:51 ]
petryk napisał/a:
Będą naliczone na rachunku do zapłaty


To w końcu jak jest?!
 
 
 
comer 
light master

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 116
Wysłany: 21-03-2013, 16:01   

a zobacz sobie tu nie moge jeszcze dodawać linków wiec masz tak :)

files.tinypic.pl/i/00351/treinbmed5c2.jpg
 
 
trew 
classic master

Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 212
Wysłany: 21-03-2013, 21:24   

Nie ma się czym przejmować, wszystkie minuty zostaną wliczone w abonament i nic nie zapłacisz. UPC ma archaiczny sposób naliczania i korygują z dużym opóźnieniem.
Wałek upc tkwi zupełnie w innej kwestii. Od kilku tygodni MTR do Play wynosi 10gr brutto a upc dalej nalicza 80gr/min i nie daje żadnych darmowych minut do Play. Poza tym większość użytkowników podpisując umowę nie wie że upc nalicza z taryfikację minutową.
Prosty przykład:
Załóżmy że dzwonisz na telefon Play a tam odzywa się automatyczna sekretarka albo kolega odbiera telefon ale mówi że oddzwoni potem bo jest zajęty. Rozmowa trwała np. 6s, upc musi zapłacić operatorowi Play 1gr a samego abonenta skasują na 80gr :mrgreen: Przebitka 80x !! Trzeba też pamiętać że od 1 lipca MTR będzie wynosił 5gr brutto.
Wprawdzie tymi praktykami zajął się już UOKiK, ale nie wiadomo czy na celowniku są też operatorzy stacjonarni.
http://www.telepolis.pl/w...,2,3,27767.html

Oczywiście ten stan nie będzie trwał wiecznie, za kilka tygodni upc obniży stawki do Play jednak ci użytkownicy którzy podpiszą teraz umowy z upc będą objęci stawkami z dnia podpisania umowy i nic nie będą mogli już zrobić. Krótko mówiąc: zdecydowanie odradzam podpisywanie umowy z upc jeśli korzystacie z telefonu upc. Poczekajcie kilka tygodni/miesięcy a na razie poproście o przedłużenie umowy na czas nieokreślony. Jest to jedyna metoda żeby nie dać się wrobić w gigantyczne stawki jakie kasuje upc za połączenia do Play.
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-06-2013, 12:27   

dzis zauwazylem ze naliczenia telefoniczne sa zaokrąglone do 1 min , mam 240 min do wszytskich i dzieki temu lepiej teraz moge rozeznac sie w wykorzystanych minutach . Skoro w UPC jest naliczanie minutowe to po co nam sekundy w billingu

chyba zmiana na PLUS
  stivi
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 28-08-2013, 10:04   

Witam
Dziś wszedłem do aplikacji Moje UPC i w rozliczeniach telefonicznych zauważyłem numery na które wogóle nie dzwoniłem. Jeden to kierunek +48 a pozostałe: 22303xxx xxx. Miał ktoś podobną historię i jak to UPC wyjaśniło?
_________________
  jedrek
 
BeeJay 
light master

Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 113
Skąd: Praga ;)
Wysłany: 20-10-2013, 23:34   

Sprawdzał ktoś może w ostatnich dniach naliczenia telefoniczne na Moje UPC (najlepiej W-wa)? U mnie naliczenia zakończyły się na 13-14.10 i od tej pory stop. Nie wiem czy ma to związek z brakiem dostępu m.in. do stron UPC, także tego forum (?) kilka dni temu w nocy. Jakby od tamtej pory przestało aktualizować, choć nie wiem czy to możliwe.
 
 
dyzioo 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Wawa
Wysłany: 21-10-2013, 09:17   

Mam podobnie. Naliczenia na stacjonarne skończyły się 08.10 komórkowe 14.10
  dyzioo
 
Breitner 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 520
Wysłany: 21-10-2013, 13:36   

Potwierdzam,
Naliczenia na stacjonarne i komórkowe, ostatni wpis 14.10.2013r. Na szczęście mam Minuty do wszystkich Max i nie muszę na bieżąco kontrolować połączeń. Ja dzisiaj telefonicznie zgłosiłem to do działu technicznego. Babka powiedziała, że może to naprawią ale niekoniecznie, bo jestem pierwszy, który to zgłasza. Proponuję by wszyscy mający tę niedogodność, zgłosili to, jak będzie nas więcej zgłaszało, wtedy może naprawią.
_________________
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-10-2013, 13:23   

potwierdzam problem z billingiem , tez zglosilem usterke ...U mnie od samego poczatku ten billing szwankuje albo gubi jakies naliczenia albo niektore pokazuje podwojnie i zazwyczaj uaktualnia sie po okolo 2 dniach ...Kiedys korzystalem z Tlenofonu i tam billing aktualizowal sioe z koncem rozmowy mniej wiecej po kilku sekundach byl juz zapis ...W UPC to prowizorka jakas ....
  stivi
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: