Moje UPC |
Autor |
Wiadomość |
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2017, 17:30
|
|
|
A ja miałem taki problem z moje upc, że musiałem ich informować, że zapomniałem hasła, żebym wpisał je ponownie. Wcześniej gdy się chciałem zalogować to miałem info, że hasło jest nieprawidłowe (a wpisywałem właściwe) |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 08-02-2017, 18:19
|
|
|
GDA napisał/a: | Korzystam z Moje UPC w telefonie a androidem 6.1 i wszystko działa jak powinno |
Ale co mnie to interesuje - na KOMPUTERZE U MNIE nie działa (i widać, że nie tylko u mnie jest problem).
Cytat: | To że ktoś nie potrafi sobie poradzić z wpisaniem hasła bądź loginu nie przekreśla strony www |
Ale problem wynika nie z braków umiejętności po stronie klienta, czy jego braku wiedzy - tylko spieprzonej aplikacji lub optymalizacji nowej odsłony tego serwisu.
A to chyba kolosalna różnica?
Nadal u mnie strona nie działa - i nie pisz mi tu dyrdymałów, że coś źle robię albo nie potrafię wpisać hasła. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2017, 18:53
|
|
|
No to jest was dwóch na milion abonentów
Bardzo reprezentatywna grupa
Zakładam że sprawdziłes inne przeglądarki wyczyściles cookies itd |
|
|
|
|
yoker215
classic master
Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 154
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:06
|
|
|
GDA napisał/a: | No to jest was dwóch na milion abonentów
Bardzo reprezentatywna grupa
Zakładam że sprawdziłes inne przeglądarki wyczyściles cookies itd |
Niestety logowanie nie działa. Wpisuję hasło i dupa blada. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:11
|
|
|
Musisz tam wcisnąć opcję "Nie pamiętasz hasła" a jako nowe hasło wpisujesz takie jakie używasz teraz.
[ Dodano: 08-02-2017, 19:14 ]
Czy u was Moje UPC działa normalnie? U mnie cały serwis ładuje się jak za czasów Neostrady 2mb/s. Co jakiś czas mam też błąd 504 - gateway timeout. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:17
|
|
|
GDA napisał/a: | Zakładam że sprawdziłes inne przeglądarki wyczyściles cookies itd |
Chyba kpisz - kłopoty się zaczęły z dniem wprowadzenia tego kretyństwa, skoro wcześniej działało w taki sposób jak zwykle - to nie jest to wina po mojej stronie.
Może mam jeszcze śnieg odgarnąć, posypać chodnik piaskiem i ustawić tabliczkę "uwaga ślisko"? - kiedy nawet nie mam chodnika przed domem?
Coś spieprzyli, mają to naprawić.
Ciekaw jestem co zrobią, jak im na FB napiszę, że im nie zapłacę za luty i następne miesiące, bo NIE mam dostępu do faktury.
MrPepka napisał/a: | Czy u was Moje UPC działa normalnie? |
U mnie "kółeczko" na środku ekranu mieli w kółko i nic się nie dzieje.
A na zakładce w przeglądarce pisze "Login flow" i tyle. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:24
|
|
|
Oj tak- ulubieni klienci - wina nie jest po mojej stronie to coś u was
I myślisz że milion klientów tak czeka jak ty?
Nie im działa |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:27
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | U mnie "kółeczko" na środku ekranu mieli w kółko i nic się nie dzieje. |
U mnie jest to samo. Ale GDA zaraz napisze, że przecież to wina naszych komputerów u niego wszystko działa.
GDA, To dlaczego u nas nie działa? Na różnych przeglądarkach, w komputerze, na tablecie, telefonie i innych urządzeniach. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:27
|
|
|
Cytat: | I myślisz że milion klientów tak czeka jak ty?
Nie im działa |
I ten milion im ciśnie na FB, czy pobiegli do sklepów zakupić nowe komputery, tablety i srajfony?
Sprawdzałem na 5 komputerach w domu - nie działa na żadnym.
Obecnie, już nawet nie przenosi do zakładki Moje UPC - kliknę link i mieli wszystko w miejscu.
A na necie komórkowym sprawdzał nie będę. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 08-02-2017, 19:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:30
|
|
|
KOCUREK1970, A masz też błąd 504?
[ Dodano: 08-02-2017, 19:31 ]
Aha i jak wejdziesz w moje rachunki to wyświetlają ci się one? Bo u mnie jest komunikat brak danych do wyświetlenia (powtórzony trzy razy - na górze, po środku i na dole). |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:33
|
|
|
Tak, ale też "nie można wyświetlić tej strony", albo totalny zonk i nic się nie dzieje - wariantów mam kilka.
Nie mogę się w ogóle dostać do serwisu - nic nie bangla
Poczta UPC przez ich stronę też nie działa.
"Niepoprawny adres e-mail lub hasło"
Nawet weryfikacja zawieszenia usługi zwraca taki błąd:
https://www.upc.pl/upcmail/aktywacja/
ŻENADA. |
_________________
|
|
|
|
|
skorup
easy master
Dołączył: 29 Mar 2014 Posty: 36 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:44
|
|
|
U mnie też nie działa Moje UPC, ani na kompie z netem od UPC ani na telefonie z netem z Play-a, w obu przypadkach dostaje 504 Gateway Timeout. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:46
|
|
|
Ciekawe czy w innych oddziałach też zastosowali tą głupkowatą odsłonę? |
|
|
|
|
Kronin
classic master
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 220 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2017, 20:01
|
|
|
U mnie normalnie mogę się zalogować do Moje UPC na łączu UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2017, 20:02
|
|
|
Ooo naprawili. Już się serwis normalnie ładuje. Sprawdziłem u siebie. |
|
|
|
|
|