Brak sygnału zajętości - UPC |
Autor |
Wiadomość |
norbert91
Klikacz
Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 2
|
Wysłany: 08-03-2013, 12:49 Brak sygnału zajętości - UPC
|
|
|
Witam. Posiadam pewien problem z telefonem stacjonarnym w sieci UPC. Gdy ktoś rozmawia przez telefon stacjonarny, a druga osoba próbuje się również dodzwonić do domu nie ma sygnału zajętości. Sygnał jest normalny i wygląda to tak, jakby po prostu nikt nie odbierał telefonu. Próbowałem już restartować BOXa parę razy, lecz to nie pomogło. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
saintluc
classic master
Dołączył: 19 Lut 2013 Posty: 284 Skąd: KR
|
Wysłany: 08-03-2013, 12:53 Re: Brak sygnału zajętości - UPC
|
|
|
norbert91 napisał/a: | Witam. Posiadam pewien problem z telefonem stacjonarnym w sieci UPC. Gdy ktoś rozmawia przez telefon stacjonarny, a druga osoba próbuje się również dodzwonić do domu nie ma sygnału zajętości. Sygnał jest normalny i wygląda to tak, jakby po prostu nikt nie odbierał telefonu. Próbowałem już restartować BOXa parę razy, lecz to nie pomogło. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem ?
Pozdrawiam |
nie wiem jak to działa w UPC, natomiast w standardowej usłudze VOIP w bramce ustawia się parametr 'CALL WAITING' albo 'Busy on busy'. Jeżeli nie masz w routerze dostępu do sekcji voip UPC zdalnie powinien mieć możliwość ustawienia tego parametru - albo w urządzeniu albo w konfiguracji konta na serwerze. |
|
|
|
|
dim
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 82
|
Wysłany: 08-03-2013, 13:51
|
|
|
U mnie pomogło wyłączenie połączeń oczekujących, kod #43# z telefonu. |
|
|
|
|
norbert91
Klikacz
Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 2
|
Wysłany: 08-03-2013, 20:14
|
|
|
dim napisał/a: | U mnie pomogło wyłączenie połączeń oczekujących, kod #43# z telefonu. |
Dzięki wielkie ! Pomogło |
|
|
|
|
|