Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
technicolor TC7200
Autor Wiadomość
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 08-01-2017, 22:30   Re: Połączenie z komputerem tylko 100Mb/s

fargo2 napisał/a:
Mój router TC7200 łączy się z komputerem po kablu tylko z prędkością 100Mb/s , w PC jest karta gigowa a mam internet 120Mb/s. Gdzie może być problem?

@fargo2:
Na Twoim miejscu rozważyłbym:
1. Sprawdzenie połączenia na innym kablu --> pod kątem ew. uszkodzenie kabla z którego aktualnie korzystasz.
2. Zmianę ustawień Twojej karty sieciowej Ethernet:
Właściwości karty sieciowej -> zakładka: Zaawansowane -> właściwość: Szybkość i dupleks i wybierz wartość: 1.0 Gbps Full Duplex
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2031
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 14-04-2017, 17:59   

Poradnik jak przełączyć TC7200 w tryb bridge:
Wstęp
1. Upewnij się, że masz wyłączone UPC Wi-Free
2. Upewnij się, że masz adres IP z puli IPv4
Przełączanie w tryb bridge
1. Ściągnij SNMP program z: https://syslogwatcher.com/cmd-tools/snmp-set/
2. Umieść plik exe tego programu na pulpit
3. Uruchom go jako administrator
4. Odłącz kabel antenowy od modemu technicolor
5. Zresetuj go
6. Zaloguj się na modem i wyłącz firewall (nie jest to konieczne)
7. Wyłącz też firewall w swoim komputerze
8. Podłącz bezpośrednio komputer do modemu kablem
9. Wejdź do wiersza poleceń (cmd)
10. Przeciągnij plik exe do okna cmd. Powinna się utworzyć linia "C:/Program File/User/etcetc/SNMP.exe". Nie wciskaj enter
11. Skopiuj tą linię do notatnika: (Uwaga: Jeśli zmienialiście adres routera to zmieńcie go również w tej linii)
-v:2c -c:public -r:192.168.0.1 -o:1.3.6.1.4.1.4413.2.2.2.1.7.1.1.0 -tp:int -val:1
12. Powróć do okna cmd i w linii po SNMP.exe wciśnij spację i wklej powyższą linię
13. Powinien się uruchomić program (jeśli nie wciśnij enter), poczekaj chwilę, gdy pojawi się alert od zapory wciśnij tak
14. Podłącz kabel antenowy do modemu
15. Sprawdź komendą ipconfig/all czy dostajesz IP publiczne od modemu. Jeśli tak to zaloguj się do modemu i sprawdź czy masz mniej opcji niż wcześniej
16. Odłącz swój komputer od modemu i podłącz modem do swojego routera
Źródło: https://www.boards.ie/b/t...728/60#99234895
Szczególne podziękowania dla C#hunter za nakierowanie mnie do powyższego tematu i za wcześniejsze odkrycie sposobu.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 63 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 4765
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 14-04-2017, 20:12   

fargo2 napisał/a:
Gdzie może być problem?

A jak zarobiony jest kabel LAN, w jakim standardzie?
_________________
 
 
Ma 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 312
Wysłany: 09-05-2017, 16:23   

Czy jedynym sposobem trybu bridge jest wgrywanie pliku konfiguracyjnego, jak to jest opisane w tym wątku? Z poziomu ustawień / jakiś advanced mode czy coś/ się nie da?
 
 
c#Hunter 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 31
Wysłany: 13-05-2017, 13:53   

Ma napisał/a:
Czy jedynym sposobem trybu bridge jest wgrywanie pliku konfiguracyjnego, jak to jest opisane w tym wątku? Z poziomu ustawień / jakiś advanced mode czy coś/ się nie da?


To nie jest wgrywanie pliku konfiguracji (to może wyłącznie isp) tylko wysłanie polecenia w snmp. Zawsze można to odkręcić robiąc factory reset tym guziczkiem na obudowie (trzeba długo przytrzymać). Innego sposobu nie ma.
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2031
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 13-05-2017, 14:45   

Ma, A co? Wolałbyś Compala? :twisted:
_________________
 
 
Ma 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 312
Wysłany: 14-05-2017, 07:02   

Pepka: no nie wolałbym, technik był, zainstalował Horizona i okiem nie mrugnął jak powiedziałem, żeby zostawić TC.
 
 
knoxville 
light master


Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 91
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-06-2017, 21:08   

Witam.
Co raz częściej mam problemy z tym modemem. Wieczorami potrafi się kilka razy rozłączyć, diody sobie falują :)
Czy jest jakiś sposób aby wymienili sprzęt??
_________________
 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 190 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3978
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 01-06-2017, 21:15   

Tak, zgłaszać im jak najwięcej razy usterkę.

"Zażądaj" :arrow: wymiany modemoroutera, powołując się na brak publicznego IP na końcowym urządzeniu. Dadzą Ci Ubee lub Compala.
_________________
 
 
c#Hunter 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 31
Wysłany: 01-06-2017, 21:48   

Pitrek napisał/a:
Tak, zgłaszać im jak najwięcej razy usterkę.

"Zażądaj" :arrow: wymiany modemoroutera, powołując się na brak publicznego IP na końcowym urządzeniu. Dadzą Ci Ubee lub Compala.


Teraz chyba już nie dają TC7200 w ogóle. Więc kwestia zgłosić, że się zaczął psuć.
 
 
knoxville 
light master


Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 91
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-06-2017, 16:47   

Dziękuję Wam za podpowiedź.
Zadzwoniłem na infolinię i w dniu dzisiejszym wymieniono mi sprzęt na Compala :)

Pozdrawiam
_________________
 
 
 
bamboo 
Klikacz

Dołączył: 13 Lip 2017
Posty: 5
Wysłany: 13-07-2017, 13:04   

[quote="MrPepka"]Poradnik jak przełączyć TC7200 w tryb bridge:

2. Upewnij się, że masz adres IP z puli IPv4

A co w przypadku jeśli będzie to IPv6?
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2031
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 13-07-2017, 13:06   

bamboo napisał/a:

A co w przypadku jeśli będzie to IPv6?

To dzwonisz do upc żeby ci przełączyli na ipv4.
_________________
 
 
bamboo 
Klikacz

Dołączył: 13 Lip 2017
Posty: 5
Wysłany: 13-07-2017, 13:20   

1. Czy przez infolinię zrobią to od ręki?
2. Czy mostek wykonany w ten sposób jest widoczny z poziomu ISP i jeżeli tak to czy grozi to jakimiś sankcjami?
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2031
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 13-07-2017, 13:34   

bamboo napisał/a:
Czy przez infolinię zrobią to od ręki?

Oczywiście, że tak.
bamboo napisał/a:
Czy mostek wykonany w ten sposób jest widoczny z poziomu ISP

Tak
Cytat:
to czy grozi to jakimiś sankcjami?

Niczym to nie grozi (choć może się zdarzyć przypadek, że operator przywróci poprzednie ustawienia i mostek się usunie).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: