|
|
problem z dodzwonieniem się na numer w UPC |
Autor |
Wiadomość |
pkpk
Klikacz
Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 10
|
Wysłany: 07-02-2013, 23:18 Re: problem z dodzwonieniem się na numer w UPC
|
|
|
dim napisał/a: | pkpk napisał/a: | Zglos do tego kogos od kogo masz tel. komórkowy/stacjonarny. To oni odpowiadaja za "kierowanie" na ten numer. Jak to jest problem po stronie UPC, to im to zareklamuja. Tyle ze to nie musi byc ich problem, a polaczenie moze wcale nie dochodzic do sieci UPC, tylko utykac gdzies po drodze. |
Problem przestał występować od czasu, gdy UPC odpisało, że to nie ich wina, co wg mnie świadczy o tym, że jednak był to problem po ich stronie. Sądzę, że usunęli usterkę, ale napisali w ten sposób, żebym nie chciał dochodzić odszkodowania za niedziałającą usługę. |
Mozliwe, ze problem byl u nich A mozliwe ze sprawdzili z komorki, i zglosili problem u danego operatora, zamiast Ciebie.
Natomiast, generalnie, jak skads sie dzwoni, to sie jest klientem tego operatora, i jak jest problem z dodzwonieniem sie gdzies, to do niego nalezy (i chyba tez najlatwiej) zglosic. Tu wiedziales, ze nr jest (lub tez powinien byc) w UPC, ale po co sobie zaprzatac tym glowe? (w szczegolnosci, jak numer docelowy moze byc u jakiegos malego operatora w przyslowiowej Koziej Wolce albo np. gdzies na Kubie/RPA/USA/itp).
- i wbrew pozorom, na zdiagnozowanie problemu w ten sposob operatorzy maja normalne "procedury", a jak zglaszasz w druga strone, to jest to troche taka droga pod prad |
|
|
|
|
dim
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 82
|
Wysłany: 08-02-2013, 08:33
|
|
|
Na pewno wykonali jedno połączenie testowe z numeru w sieci TP w Katowicach, które zapisało się w telefonie w nieodebranych, czy jeszcze jakieś, które się nie powiodły - nie wiem i nie interesuje mnie to.
Problem zgłosiłem do UPC, bo numer, na który dzwoniłem jest w ich sieci i należy do mnie, korzysta z niego moja matka. Problemy z dodzwonieniem się występowały w różnych dniach i o różnych porach, nie mogłem się dodzwonić z komórki w Play (zalogowanej w sieci Play, nie w roamingu wewnętrznym), zaraz potem próbowałem ze stacjonarnego i z drugiej komórki w T-Mobile - mogłem wszędzie się dodzwonić z tych telefonów, tylko nie na ten jeden numer w UPC, więc głupio byłoby zakładać, że jednocześnie zepsuło się w tych sieciach i im zgłaszać. Już po zgłoszeniu usterki udało mi się jeszcze trafić na moment, że nie można się było dodzwonić z komórki i z tego problemowego telefonu w tym momencie też nie można było nigdzie zadzwonić.
Do UPC nie mam pretensji, bo wszystko ma prawo się zepsuć, a oni naprawili na drugi dzień po zgłoszeniu (chociaż twierdzą, że nie naprawili, bo było w porządku).
Co do procedur operatorów to tak się składa, że od blisko 25 lat pracuję w różnych telekomach i powiedzmy, że nieco się orientuję, jak ten bałagan się kręci. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|