Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 08-03-2023, 10:22
|
|
|
Dokładnie tak. Zwłaszcza, że programy trzeba przeskanować zanim włoży się kartę.
Jeśli chodzi o kanały 4k, to doszedłem, gdzie w TV pokazuje jakość danego kanału. 4k są niby w 4k, ale jakoś słabo to widać. Natomiast zaniepokoił mnie bardzo niski poziom siły sygnału, gdyż jest on bardzo bardzo niski - od kilku do kilkunastu. Jakość jest ponad 80. Czy mam powody do niepokoju????? |
|
|
|
|
krzychowawa
light master
Dołączył: 08 Cze 2005 Posty: 89 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-03-2023, 18:59
|
|
|
Witam czy ma ktoś może telewizor Toshiba z poza listy tych na stronie UPC i używa lub próbował odpalić ten moduł CI+ na nim? |
|
|
|
|
tomik1968
easy master
Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 45
|
Wysłany: 15-03-2023, 06:30
|
|
|
U mnie jak podłączyłem kabel antenowy bezpośrednio do TV przed instalacją modułu CI+ to siła sygnału była w granicach 62-65, jakość 92-95. Jak technik podłączył router i dał rozdzielacz to siła spadła do ok. 50. |
|
|
|
|
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 15-03-2023, 22:05
|
|
|
No to u mnie jest dużo gorzej ,ale wszystko zależy od konkretnego kanału. Na jednym może być 10%, a innym 20%. Jednak zawsze te wartości są niskie i nie wiem, jaki to może mieć wpływ na jakość i komfort oglądania... |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 15-03-2023, 22:52
|
|
|
Wysiek napisał/a: | . Jednak zawsze te wartości są niskie i nie wiem, jaki to może mieć wpływ na jakość i komfort oglądania... |
To są wartości orientacyjne i w każdym tv będzie rozbieżność na tym samym kablu. Jak obraz jest stabilny nie pikseluje to bez względu na cyferki lepiej nie będzie |
_________________
|
|
|
|
|
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 21-03-2023, 21:56
|
|
|
Muszę przyznać, że jeśli chodzi o jakość obrazu, to faktycznie jest lepsza, niż z Boxa 4k.
Niestety TV na kartę ma swoje minusy, do których muszę się przyzwyczaić, ale możliwość nagrywania na dysk to rekompensuje.
Mam tylko problem z TV Puls, gdyż chyba jako jedyny mi "zaciąga" obraz. Co kilka sekund pojawiają się artefakty. Czasem kilkanaście sekund jest ok. Siłę i jakość tego kanału pokazuje mi wysoko. O co tu może chodzić? W sumie to w ten sposób nie da się oglądać tego kanału.... |
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 22-03-2023, 19:21
|
|
|
Ktoś wcześniej gdzieś ten temat już poruszał. Po prostu sygnał z MUXA jest słaby. U mnie też występuje czasami to zjawisko. |
_________________
|
|
|
|
|
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 24-03-2023, 22:21
|
|
|
U mnie w sumie cały czas tak się dzieje. |
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 25-03-2023, 09:12
|
|
|
Pozostaje tylko zgłoszenie do UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
xtrem007
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 25-03-2023, 16:49
|
|
|
Artefakty na kanałach mogą się pojawiać gdy sygnał jest za słaby lub ZA MOCNY. Wiele telewizorów pozwala sprawdzić siłę i jakość sygnału. Decydyjącym paramatrem jest tutaj JAKOŚĆ sygnału. |
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 25-03-2023, 17:17
|
|
|
I co, dla każdego kanału oddzielnie można sprawdzić jakość sygnału? To, co wyświetla telewizor dotyczy którego kanału? |
_________________
|
|
|
|
|
xtrem007
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 25-03-2023, 20:41
|
|
|
Parametry odbioru które wyświetla telewizor dotyczą aktualnie odbieranego kanału a właściwie MUX'a na którym on jest. |
|
|
|
|
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 27-03-2023, 21:48
|
|
|
Akurat u mnie te parametry nie mają żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości, ponieważ mam masę kanałów ze słabszym sygnałem i nic takiego się nie dzieje. Jakość jest na97%, więc też powinno być ok. Pozostaje tylko zgłosić to do UPC. |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
pszewczyk
Klikacz
Dołączył: 06 Lut 2023 Posty: 9
|
Wysłany: 30-03-2023, 14:08
|
|
|
Dzień dobry,
walczę od ponad 6 tygodni z UPC o dostęp do wszystkich kanałów 4K na karcie CI+.
Działa tylko wPolsce4K, a reszta nie. Były 3 wizyty techników i wszystko z sygnałem, kartą i TV było sprawdzane. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem? |
|
|
|
|
|