Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
krisr77
easy master
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 27
|
Wysłany: 07-09-2018, 22:30
|
|
|
kurde własnie niedawno dobrałem drugi moduł w ramach multirooma i doświadczyłem na raz obydwu opisywanych problemow: komunikatu ze upłynął okres ważności klucza (na razie tylko raz) oraz komunikatu przy włączaniu telewizora o uwierzytelnianiu modułu z paskiem postępu (za każdym włączeniem)
na starym tv z modułem brak takich objawow |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 07-09-2018, 22:51
|
|
|
Ten pasek to przypadłość samsunga. Komunikat, że upłynął okres ważności nie będzie się pojawiał o ile regularnie będziesz korzystać z TV. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 08-09-2018, 08:52
|
|
|
TVP 1 i 2, Polsat, TVN, TVN24...tv4 nie mam obrazu, tylko dźwięk, też tak macie? |
_________________
|
|
|
|
|
tyniecdg
light master
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 84
|
Wysłany: 08-09-2018, 08:55
|
|
|
Niestety, u mnie to samo tylko dźwięk. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 08-09-2018, 08:56
|
|
|
jest już |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2018, 09:06
|
|
|
dobrze że Kurwizja razem z TVN przez moment miała przerwę bo gdyby było to osobno to by zaczęły się teorię spiskowe |
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-09-2018, 09:22
|
|
|
GDA napisał/a: | dobrze że Kurwizja razem z TVN przez moment miała przerwę bo gdyby było to osobno to by zaczęły się teorię spiskowe |
O tym samym pomyślałem |
_________________
|
|
|
|
|
krisr77
easy master
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 27
|
Wysłany: 08-09-2018, 22:56
|
|
|
zylx napisał/a: | Ten pasek to przypadłość samsunga. Komunikat, że upłynął okres ważności nie będzie się pojawiał o ile regularnie będziesz korzystać z TV. |
mam 2 samsungi w obydwu moduły
pierwszy to h6400 i tam nic takiego nie zauważyłem (tzn jest jakieś uwierzytelnianie ale na tyle szybkie ze nie przeszkadza)
drugi to mu6172 ( na tizenie) i właśnie na tym tak to działa. |
|
|
|
|
matifcb
ultra master
Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 731
|
Wysłany: 12-09-2018, 08:43
|
|
|
jak dlugo nie uzywalem ( raczej miesiace ) tv z Ikei to samo wyskoczylo. Trzeba pozniej dzwonic i sie zrec z debilami na infolini i jak sie trafi wreszcie na kumatego to oni resetuja karte i kanaly wracaja. Na moim Panasonicu plazmie tez dosc szybko sie pokazuje pasek wlaczenia karty CI+ i to raczej nie przeszkadza bo trwa z 2-3 sekundy |
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-09-2018, 16:47
|
|
|
Wystarczy zalogować się do e-BOK, Usługi -> Telewizja i tam kliknąć przy module CI "Odśwież sygnał". Cała operacja zajmuje max 3 minuty. |
|
|
|
|
matifcb
ultra master
Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 731
|
Wysłany: 12-09-2018, 18:00
|
|
|
aha dobrze wiedziec u mnie to tez trwalo 3 ale rozmowa z 3 konsultantami ;/ |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 12-09-2018, 18:07
|
|
|
taggan, nie zawsze działa w ten sposób. |
_________________
|
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 05-10-2018, 19:04
|
|
|
W trakcie przełączania kanałów pojawia sie zielony pasek, ale później znika czy to jest prawidłowe czy to może być źle wcisnięty przewód. Pasek się pojawia na dole ekranu. Tylko jest w jednym telewizorze LG w Samsungu on nie występuje. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 05-10-2018, 19:07
|
|
|
Ksiaze441, Myślę, że to jest uwarunkowane twoim telewizorem. |
_________________
|
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 05-10-2018, 19:13
|
|
|
Spoko dzięki |
_________________
|
|
|
|
|
|