Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 22-06-2018, 13:45
|
|
|
Blacha napisał/a: | Oj to ty czarek77 mało jeszcze widziałeś.Porównaj sobie jakość obrazu IPTV w Orange lub nc+ z tym co dostajesz od UPC.To ci zmięknie rura i nawet w takim porównaniu karta od UPC wysiada. | Boże kochany czy ty rozumiesz o czym pisałem ??? co mnie obchodzi nc+ … czy ja porównywałem horizona do jakości orange i nc + ??? ja o niebie ty o chlebie …. oj blacha blacha,,,, dałem przykład telewizora konkretnego modelu że na pewno ma lepszy procesor niż horizon ,,,, łapiesz ?? czy jeszcze nie ?? |
|
|
|
|
Blacha [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2018, 14:30
|
|
|
To po co brałeś za Horizona skoro twój telewizor taki mega nowoczesny a to że po paru dniach sobie wyrobiłeś opinię no zajebisty jesteś czarek77.
Tylko się cieszyć że dla takich jak ty są karty do modułów od UPC.
Ja Horizona mam rok i świetnie się sprawdza.Fajnie że masz kartę ale straciłeś dostęp do kilku usług w UPC nie mówiąc o tym że funkcja nagrywania jest dupna przy module.Choćby możliwość nagrania kilku programów naraz a tak ma dekoder. |
|
|
|
|
Esko
light master
Dołączył: 19 Paź 2007 Posty: 100 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-08-2018, 10:10
|
|
|
Próbuje walczyć z przycinkami obrazu na telewizorze Samsung KS7000, np. podczas meczow.
Często sugerowane było że to sygnał może być problematyczny.
Aktualnie zamontowałem filtr kanału zwrotnego i obserwuje sytuacje.
W tym momencie moc/sila/jakosc sygnału to 100/100 a poziom bledow (chyba E6) około 60-80 więc mało.
Podobno za mocny sygnał też może powodować problem. Jaki tłumik stały z allegro zastosować żeby obnizyć sygnał do poziomu który może usunac problem a nie pogorszy znacznie jakosci i nie spowoduje nowych problemow? Są moce 6/8/10/12/16/20dB |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2018, 10:42
|
|
|
jeżeli masz problem z za mocnym sygnałem to wzywaj technika UPC
ale filtr KZ powinien już załatwić sprawę - czy ten filtr dostałeś od UPC? |
|
|
|
|
Esko
light master
Dołączył: 19 Paź 2007 Posty: 100 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-08-2018, 13:45
|
|
|
Filtr osobno kupiony DSE HPF-85A, sygnal mocny pewnie dlatego ze technik probowal podniesc transfer z 210 na 250Mbit
Ciezko stwierdzic czy sygnal jest problemem, po zmianie (np. po zamontowaniu tlumika czy filtru) potrzeba kilku godzin/dnia zeby sprawdzic czy problem dalej wystepuje podczas meczy - wiec wole sam miec nad tym kontrole poprzez zamontowanie tlumika i test. |
|
|
|
|
comer
light master
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 116
|
Wysłany: 04-09-2018, 14:57
|
|
|
Witam, posiadam moduł CI+ i miałem go wymienianego podczas zmiany usług. Poprzedni model przy włączaniu tv odrazu wyświetlał uwierzytelnianie 100% a nowy model modułu przy włączaniu wyświetla 0% i po 5 sekundach jest 100% troche to irytujące że nie odrazu uwierzytelnia co jest nie tak? |
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 04-09-2018, 15:09
|
|
|
Też tak miałem na początku z paskiem ale nie dzwoniłem z tym na infolinię. Po paru miesiącach znikł pasek sam. |
_________________
|
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-09-2018, 16:06
|
|
|
U mnie przy module CI+ zawsze po pierwszym włączeniu TV na kanałach zakodowanych jest uwierzytelnianie , pojawia się pasek wraz z oknem informującym o UPC itd. Trwa to około 5 sekund.
Rozwiązaniem tego problemu jest wyłączanie TV na kanałach niezakodowanych , np TVP1 gdzie telewizor startuje błyskawicznie a pewnie "w pamięci" trwa uwierzytelnianie. |
_________________
|
|
|
|
|
szczepaniu
light master
Dołączył: 22 Lut 2017 Posty: 78
|
Wysłany: 07-09-2018, 09:33
|
|
|
Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ? |
_________________
|
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-09-2018, 09:42
|
|
|
szczepaniu napisał/a: | Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ? |
Tak , komunikat pojawia się sporadycznie , wymiennie z komunikatem "brak karty klucz".
Pomaga poruszanie kartą w gnieździe , ewentualnie wyjęcie i ponowne jej umieszczenie w gnieździe. |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-09-2018, 09:53
|
|
|
wacie72 napisał/a: | Tak , komunikat pojawia się sporadycznie , wymiennie z komunikatem "brak karty klucz". |
U mnie nic takiego się do tej pory nie pojawiło, a używam modułu CI+ już przeszło 2 lata. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 07-09-2018, 10:15
|
|
|
szczepaniu napisał/a: | Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ? |
Ja tak miałem gdy przez dłuższy czas, kilka miesięcy, nie korzystałem z TV. Trzeba było wykonać odświeżenie uprawnień dla karty, co wykonał technik na infolinii. |
|
|
|
|
invictus
light master
Dołączył: 26 Lis 2015 Posty: 124 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-09-2018, 19:21
|
|
|
Właśnie mi córka zgłosiła że na karcie CI+ noe działa jej kanał Disney Channel HD, wszystkie pozostałe działają bez problemu, sprawdzałem na drugiej karcie CI+ i również nie działa. Na dekoderze Horizon jest ok. Jakiś pomysł?
PS. Oczywiście mam pakiet max. |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-09-2018, 20:21
|
|
|
Rzeczywiście, u mnie na Disney Channel HD również jest czarny ekran. Skoro na Horizonie działa, to nie awaria, a kanał prawdopodobnie został przeniesiony na innego MUX-a (zmienił częstotliwość nadawania). |
|
|
|
|
szczepaniu
light master
Dołączył: 22 Lut 2017 Posty: 78
|
Wysłany: 07-09-2018, 21:11
|
|
|
zylx napisał/a: | szczepaniu napisał/a: | Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ? |
Ja tak miałem gdy przez dłuższy czas, kilka miesięcy, nie korzystałem z TV. Trzeba było wykonać odświeżenie uprawnień dla karty, co wykonał technik na infolinii. |
Ponowiłem uprawnienia i działa
Dzięki |
_________________
|
|
|
|
|
|