Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
winforGD
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 360 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-07-2017, 14:33
|
|
|
Jeszcze radio mi znajduje
Zrobiłem o co prosiłeś i oczywiście błąd 23. W menu CI wszystkie dane modułu są prawidłowe, takie jak wersja softu i numer seryjny.
Co ciekawe wsadziłem do telewizora sam moduł ci+ bez karty klucza i też jest błąd 23. To normalne? Na początku myślałem, że wsadzam kartę klucz odwrotnie, ale jednak nie |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2017, 14:35
|
|
|
Najwidoczniej Twój TV jest uszkodzony. Sprawdź jeszcze moduł CI na innym TV. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-07-2017, 14:40
|
|
|
winforGD napisał/a: | Co ciekawe wsadziłem do telewizora sam moduł ci+ bez karty klucza i też jest błąd 23. To normalne | Tak, bo najpierw musi zautoryzować się moduł CI+. Parowana do modułu karta dostępu służy do odkodowania programów.
Z tego co piszesz to moduł i karta są OK, problemem jest brak autoryzacji.
Brak mi już pomysłów.
Może w w Menu TV, w Menu CI, wprowadź jeszcze raz Network ID (Identyfikator sieci) dla Twojej lokalizacji: 43153.
Tutaj też był dziwny przypadek. |
_________________
|
|
|
|
|
winforGD
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 360 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-07-2017, 15:30
|
|
|
Wypakowałem swój stary, tani telewizor z Kauflanda i... poszło za pierwszym razem. Działa. Także wychodzi na to, że nowy telewizor jest uszkodzony pomimo wymiany i będę go odsyłał drugi raz. Masakra |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-07-2017, 15:46
|
|
|
winforGD napisał/a: | ... pomimo wymiany i będę go odsyłał drugi raz. Masakra | Czasami tak bywa, miejmy nadzieję, że po wymianie Twoje problemy się skończą. |
_________________
|
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 18-07-2017, 16:51
|
|
|
Najlepiej było by w sklepie wsadzić moduł do tv i zobaczyć czy załapie , ale czy w naszym kochanym kraju można cos normalnie kupić ? Wyszukałem gdzieś na necie kiedyś że pracownicy w Empiku mogą sobie brać gry czy nawet konsole na weekend i bawić się , a póżniej klient kupuje jako nowy towar hahahaha zamawiając np. . tv przez internet nikt nie ma pewności że nie wsadzili do kartonu tv który chodził jako pokazówka pare miesięcy w sklepie , a te taśmy , plomby na opakowaniu czy co tam jest nie dają gwarancji że sklep przysłał nowy towar . Samemu isć wołac pilota i lecieć po menu tv i patrzeć co tv jest wart , pakowac w karton i dopiero płacić mając pewnośc ze nikt go nie tykał |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-07-2017, 18:26
|
|
|
czarek77 napisał/a: | Najlepiej było by w sklepie wsadzić moduł do tv i zobaczyć czy załapie | Bez sygnału UPC, moduł się nie zautoryzuje. |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2017, 14:05
|
|
|
winforGD napisał/a: | - wymieniłem swój TV na dokładnie ten sam model telewizora, w którym poprzednio wszystko działało |
To po co wymieniałeś TV, skoro pierwszy egzemplarz działał prawidłowo? |
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 19-07-2017, 15:16
|
|
|
Panowie , to jak to jest z tym wyborem operatora w menu tv na UPC , każdy nowy telewizor to ma ? czy tylko sprzęt Samsunga ,Sony . Rozumiem że jak tv ma wybór na UPC to jest pewne że Moduł CI UPC odpali , pomału już szukam nowego tv i chce mieć zgłowy czy Moduł zadziała , bo ta lista autoryzowanych telewizorów na stronie UPC jest bardzo uboga i widzę że zmieniają ją po wejściu nowych modeli na dany rok ... ale jeśli mój 5 letni Samsung jedzie na Module to co ja się martwię |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 19-07-2017, 15:52
|
|
|
Jak jest wybór operatora: UPC, tzn., że dany producent uzyskał certyfikację od UPC, czyli jest na 100% zgodny. Niekoniecznie będzie na liście UPC, UPC mogło go jeszcze nie zamieścić lub z niewiadomych przyczyn usunęło go z listy.
Jak TV jest na liście UPC to wiadomo.
W niektórych TV będących na liście UPC, nie ma wyboru operatora: UPC, tam szuka się programów podając parametry dla danej lokalizacji: Network ID i częstotliwość itd. Nie powinno się używać szukania: "PEŁNY".
Problemem są starsze Samsungi od "F", bo tam nie ma wyboru operatora, a podając właściwe parametry nie znajduje żadnych programów: (pkt. 2)
http://forum.mediaswiat.p...szukanie#132331
http://forum.mediaswiat.p...samsungi#138939
Wystarczy jednak podać ręcznie parametry MUXa i już wyszukuje programy.
Generalnie wszystkie nowe TV obsłużą UPC MediaModuł CI+ bo mają obsługę CI+ w ver.1.3.
Kwestia tylko jak zachowują się podczas szukania programów, czy później TV będzie sam sobie aktualizował programy jak UPC coś zmieni na MUXach. Druga sprawa to sortowanie programów, w niektórych TV można to robić z poziomu TV np. w Sony. W nowych Samsungach przy wyborze operatora: UPC zablokowano możliwość eksportu listy programów, więc na nic się przyda "ChanSort". |
_________________
|
|
|
|
|
boniunio
light master
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 88 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 06-08-2017, 11:10
|
|
|
Może nie jest to pytanie o moduł ale powiązane z nim mianowicie czy jest możliwość ustawienia jakoś w ChanSort zablokowania przesuwania kanałów przez UPC? Bo co ustawie swoją listę to 2-3 dni i nie które kanały przeskakują gdzieś na koniec listy |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 09-08-2017, 18:48
|
|
|
Pitreek - ustawienia/system/wspólny interfejs CI/transkodowanie CAM Video.... auto lub wyłączone , wyjaśnisz mi co to za cholera jest ? i jak lepiej to ustawić ? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 09-08-2017, 18:58
|
|
|
Ja mam ustawione "Auto".
A co to jest: szczerze: nie zastanawiałem się.
W instrukcji napisane: Transkodowanie CAM Video - Umożliwia skonfigurowanie ustawienia automatycznego transkodowania kodeka wideo z modułu CAM. Jeśli nie będzie używane, należy wybrać dla niego opcję Wyłączone. Musi być używany moduł CAM obsługujący transkodowanie kodeka wideo.
Na "Wyłączone" kanały zakodowane tez działają. |
_________________
|
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 09-08-2017, 19:05
|
|
|
Ano właśnie ,,,, może lepiej żeby tv robił całą robote a nie moduł . Szukam ciągle o tym ustawieniu w google |
|
|
|
|
|